Låt dessa "pass port bros" göra vad de vill? Om de vill finna Kärleken, The One eller liknande utomlands så låt dem göra det.
Själv kör jag dock West Side 4 Life, hehe. Double entendre för att snacka lite "Linux" (kod, 1: or och 0: or).
Eller West Side hit och West Side dit, kanske är Westlife jag snackar om? Urbana kvinnor och cementskallar, vampar och vampyrer?
Vad är bortom "Västvärlden" för dessa grabbar som söker "Kärleken" annorstädes än "Gatan där vi bor"? Tror de att gräset är grönare på andra sidan staketet? Som om inte Josef Fritzl-grannen gömmer likena sina i garderoben, förlåt jag menar källaren?
Att haffa guzz, haha, Det lärde man sig på dagis. Ack den barnaskara som vuxit upp i "förskola". Skola vi icke vara enligt Guds vilja alla av oss eller hava vi "råblems"?
Ja, det finns folk till allt. I övrigt har denna tråd spårat ur till sex och sexuellt marknadsvärde. Det handlar om gutter som söker hemmafruar, inte någon jävla feministhora med doktorsexamen och "Duktig Flicka"-syndrom? Men, visst, likväl det finns gubbslem som "haffar" thailuder så finns det gummor som "reser" gambiansk charter-stång.
I relationen man och kvinna gäller dock samförstånd. Mannen hämtar kött och kvinnan hämtar grönsaker? Vissa autistiska män samlar dock på frimärken och vissa kvinnor jagar lamm.
Upp och ned kan vem som helst "hänga". Vem är du att "råda" dessa grabbar att inte hämta "Kärleken" utanför det så kallade "Västerlandet" (judisk-amerikansk ockupationsmakt uppbyggd på petrodollar)? Vissa gillar idén om "Gud" andra gillar den gudomliga vinden.
I all ärlighet bär jag varken gun eller Väst. Jag bär bara Ringen till Domedagsberget.
"Di qui non si pass porta"