2026-04-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Alla som förespråkar massinvandring är skadliga för oss. Han har ju bara problem med specifikt muslimer men har inget problem att ta in miljoner av indier och afrikaner. Dessa är precis lika skadliga för oss i våra samhällen.

Alla som inte specifikt är etno-nationalister, eller bara vanliga nationalister, kan man se som fienden vid det här laget. Alla förespråkare av medborgerlig nationalism är kontrollerad opposition och ej på vår sida.
Jag ställer mig helt enig med dig här.
Citera
2026-04-30, 18:20
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej, jag har läst deras charter och fattar precis vad det är för en organisation. Om du försvarar Hamas så förstår jag ärligt talat inte vad du har för problem med att Sverige blir islamiserat.
Håller du med om att Israel är en terrorgrupp?

Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
De som bjudit in muslimerna är godhetssignalerande politiker, media och folk som är för korkade för att förstå bättre. I takt med att allt fler inser att de är blåsta så blir det tydligt vart motorn sitter - hos känslostyrda kvinnor.

Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.
Om de godhetssignalerar och inte förstår bättre så följer de en agenda, där någon annan har stipulerat vad som ska anses vara gott och vartåt de oförstående ska vallas.

Du identifierar medlöpare, och de är förstås klandervärda, med det betyder också att det finns värre och viktigare bovar att stoppa.
Citera
2026-04-30, 18:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret

Nej. De har aldrig brutit ett fredsavtal någonsin.
Citera
2026-04-30, 18:32
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Alla som förespråkar massinvandring är skadliga för oss. Han har ju bara problem med specifikt muslimer men har inget problem att ta in miljoner av indier och afrikaner. Dessa är precis lika skadliga för oss i våra samhällen.

Alla som inte specifikt är etno-nationalister, eller bara vanliga nationalister, kan man se som fienden vid det här laget. Alla förespråkare av medborgerlig nationalism är kontrollerad opposition och ej på vår sida.
Vilken är "vår sida"? Jag tror Tommy skulle ha problem om Indier eller afrikaner som inte är muslimer inte anpassar sig efter traditionella brittiska värderingar.

Men oavsett vad så är Islam det största hotet mot västvärlden. Så det kan då te sig naturligt att han lägger fokus där än om några indier kanske missköter sig.
Citera
2026-04-30, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Vilken är "vår sida"? Jag tror Tommy skulle ha problem om Indier eller afrikaner som inte är muslimer inte anpassar sig efter traditionella brittiska värderingar.

Men oavsett vad så är Islam det största hotet mot västvärlden. Så det kan då te sig naturligt att han lägger fokus där än om några indier kanske missköter sig.
Ja helt enig, man måste fokusera på det största hotet först och det är det Tommy gör
Citera
2026-04-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain

Fast det här stämmer ju inte. Afrikaner och Indier kan inte anpassa sig efter brittiska kultur för de är helt enkelt inte britter. Och de kommer aldrig att bli det heller. Tar du in massor med indier och afrikaner in i England så är det inte England längre. Då är det Indien. Eller Afrika.

Det är samma med Sverige. Områden i Sverige där inga svenskar bor är ju inte svenska längre. För de bor en annan folkgrupp där. Dessa kan inte återskapa svenska områden och svensk kultur för de är helt enkelt inte svenskar och kan aldrig bli det.

"Vår sida" är dem som fortfarande vill bevara svenska områden i Sverige. Men för att göra det behöver svenskar bli erkända som en egen folkgrupp och även få ha egna områden i Sverige. Håller man på med tramset där man kallar alla svenskar oavsett ursprung då kämpar man för massinvandring och globalism.
Senast redigerad av Finporslinet 2026-04-30 kl. 18:53.
Citera
2026-04-30, 19:14
Medlem
Citat:
Fast det här stämmer ju inte. Afrikaner och Indier kan inte anpassa sig efter brittiska kultur för de är helt enkelt inte britter. Och de kommer aldrig att bli det heller. Tar du in massor med indier och afrikaner in i England så är det inte England längre. Då är det Indien. Eller Afrika.

Det är samma med Sverige. Områden i Sverige där inga svenskar bor är ju inte svenska längre. För de bor en annan folkgrupp där. Dessa kan inte återskapa svenska områden och svensk kultur för de är helt enkelt inte svenskar och kan aldrig bli det.

"Vår sida" är dem som fortfarande vill bevara svenska områden i Sverige. Men för att göra det behöver svenskar bli erkända som en egen folkgrupp och även få ha egna områden i Sverige. Håller man på med tramset där man kallar alla svenskar oavsett ursprung då kämpar man för massinvandring och globalism.
Håller med dig helt, men samtidigt kan man inte slåss på alla fronter samtidigt, måste fokusera på det absolut största hotet först, så tycker jag.
Citera
2026-04-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Håller med dig helt, men samtidigt kan man inte slåss på alla fronter samtidigt, måste fokusera på det absolut största hotet först, så tycker jag.

Det är bättre att behandla alla främmande grupper lika istället för att särbehandla och specifikt peka ut vissa som sämre. För mig är alla andra icke-europeiska folkgrupper främmande. Betyder inte att jag hatar dem heller, men jag vill inte ha dem i landet i miljoner så att ursprungsbefolkningen hamnar i minoritet.

Så jo, man kan absolut "slåss på alla fronter" samtidigt, det kan faktiskt ses som ärligare och vinna sympati då man talar klarspråk om vem som är vem och att alla folkgrupper har rätt till sina egna områden.
Citera
2026-04-30, 19:24
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Sluta låtsas som att du är någon slags nationalist. Det här är vad du skrev tidigare i tråden:

(FB) GREATEST SPEECH EVER ON ISLAM By Tommy Robinson

Du är en liten sillmjölke som bara önskar bli våldtagen.
Citera
2026-04-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Sluta låtsas som att du är någon slags nationalist. Det här är vad du skrev tidigare i tråden:

(FB) GREATEST SPEECH EVER ON ISLAM By Tommy Robinson

Du är en liten sillmjölke som bara önskar bli våldtagen.

Ledsen att jag inte vill slåss i ditt heliga krig. Du får leta andra soldater till det. Jag kommer göra allt vad jag kan för att se till att så få svenskar som möjligt är på din sida när det startar. Vi kommer inte slåss.

Jag ser igenom ert fulspel. Jag vet att ni använder nationalisterna i sionismens namn. Olyckligt för dig så ser jag igenom hela charaden.
Citera
2026-04-30, 19:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ledsen att jag inte vill slåss i ditt heliga krig. Du får leta andra soldater till det. Jag kommer göra allt vad jag kan för att se till att så få svenskar som möjligt är på din sida när det startar. Vi kommer inte slåss.

Nej jag vet att du inte kommer slåss, du kommer "squeel like a pig" hela natten lång.
Citera
2026-04-30, 19:36
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret

En terrorgrupp brukar definieras som en icke-statlig aktör som använder våld mot civila för politiska syften. Israel är däremot en internationellt erkänd stat

Citat:
Om de godhetssignalerar och inte förstår bättre så följer de en agenda, där någon annan har stipulerat vad som ska anses vara gott och vartåt de oförstående ska vallas. Du identifierar medlöpare, och de är förstås klandervärda, med det betyder också att det finns värre och viktigare bovar att stoppa.

Att påstå att “judar” styr krig eller migration är en gammal antisemitisk konspirationsteori. Att det globala kalifatet är en del av islam och att det är en aggressivt expansiv religion är däremot inte en konspiration. Migration beror på krig, ekonomi och politik, inte någon hemlig agenda från en folkgrupp. Det där snacket om “medlöpare” som blivit indoktrinerade är också bara ett sätt att slippa bemöta verkligheten. Människor tycker olika och skälet till att de gör det kan också förklaras med x antal olika faktorer och individuella olikheter. Håll dig till fakta eller stick till konspirationsforumet. I den här forumdelen kvittar Israels roll, det handlar om islam och islam har verkat och verkar exakt likadant i hela MENA-världen och ingenting skulle förändras om Israel och judarna försvann - utöver att Israel hade varit islamistiskt.

Citat:
Genom propaganda från media och skolor som denna grupp äger och politiker de styr med mutor. Samma grupp ligger även bakom feminismen som skadar kvinnor. Jag vet att denna grupp ligger bakom massinvandringen till västvärlden med mig kan du inte hålla på och tramsa som du kan med andra här inne.

Muslimerna kan ta över den här skithålan om de önskar, de kan inte göra ett sämre jobb än vad nuvarande grupp som styr oss gör iallafall. Jag önskar dem lycka till medans svenskarna drar någon annanstans.

Ytterligare en post som skriker efter bekräftelse så här kommer det:
Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in