Citat:
Ursprungligen postat av
Nix-registret
Håller du med om att Israel är en terrorgrupp?
En terrorgrupp brukar definieras som en icke-statlig aktör som använder våld mot civila för politiska syften. Israel är däremot en internationellt erkänd stat
Citat:
Om de godhetssignalerar och inte förstår bättre så följer de en agenda, där någon annan har stipulerat vad som ska anses vara gott och vartåt de oförstående ska vallas. Du identifierar medlöpare, och de är förstås klandervärda, med det betyder också att det finns värre och viktigare bovar att stoppa.
Att påstå att “judar” styr krig eller migration är en
gammal antisemitisk
konspirationsteori. Att det globala kalifatet är en del av islam och att det är en aggressivt expansiv religion är däremot inte en konspiration. Migration beror på krig, ekonomi och politik, inte någon hemlig agenda från en folkgrupp. Det där snacket om “medlöpare” som blivit indoktrinerade är också bara ett sätt att slippa bemöta verkligheten. Människor tycker olika och skälet till att de gör det kan också förklaras med x antal olika faktorer och individuella olikheter. Håll dig till fakta eller stick till konspirationsforumet. I den här forumdelen kvittar Israels roll, det handlar om islam och islam har verkat och verkar exakt likadant i hela MENA-världen och ingenting skulle förändras om Israel och judarna försvann - utöver att Israel hade varit islamistiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Genom propaganda från media och skolor som denna grupp äger och politiker de styr med mutor. Samma grupp ligger även bakom feminismen som skadar kvinnor. Jag vet att denna grupp ligger bakom massinvandringen till västvärlden med mig kan du inte hålla på och tramsa som du kan med andra här inne.
Muslimerna kan ta över den här skithålan om de önskar, de kan inte göra ett sämre jobb än vad nuvarande grupp som styr oss gör iallafall. Jag önskar dem lycka till medans svenskarna drar någon annanstans.
Ytterligare en post som skriker efter bekräftelse så här kommer det:
Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.