2026-04-30, 16:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Menar du att nationalstater är att likställa med religioner?

Nej, men du insinuerade däremot att judar i Storbritannien får plikta för "vad Israel gjort" och att det på något sätt var rimligt att tänka så.
Citera
2026-04-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Du förstår uppenbarligen inte frågan så jag ska skriva om den till dig:

Original:
"Varför skulle judar bidra till att stärka krafter som är uttalat dödligt antijudiska? Hur går det ihop med grundläggande självbevarelsedrift?"

Anpassad version:
"Varför skulle judar bidra till att stärka krafter som effektivt fördrivit och utrotat judar? Hur går det ihop med grundläggande självbevarelsedrift?"

Det är det sekulära, kristna, demokratiska väst som är judarnas och Israels enda garanti för överlevnad.

För att det är den enda förklaringen till varför denna grupp har bjudit in muslimerna. De har ju för övrigt Israel de kan sticka till nu så vad är problemet? Det är jobbigare för svenskarna som framöver behöver emigrera till länder som inte är deras egna.
Citera
2026-04-30, 16:41
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Främst judar som var feministiska förkämpar i USA. För att citera dig, googla.

Feminism är en idéströmning som växte fram gradvis från slutet av 1700-talet och framåt, i takt med att kvinnor började kräva samma rättigheter som män.

Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Islam håller på att förstöra Europa och det är Islam och dess anhängare som ska bort.

Berätta för den hjärntvättade fan ovanför dig.
Citera
2026-04-30, 16:42
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Israel är ju en helt och hållet religiöst betingad nation som existerar i modern tid endast pga en religiös gemenskap.

Var har du läst det? Du tror att alla judar som flyttar till Israel gör det för att de är religiösa?
Citera
2026-04-30, 16:45
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
För att det är den enda förklaringen till varför denna grupp har bjudit in muslimerna. De har ju för övrigt Israel de kan sticka till nu så vad är problemet? Det är jobbigare för svenskarna som framöver behöver emigrera till länder som inte är deras egna.

De som bjudit in muslimerna är godhetssignalerande politiker, media och folk som är för korkade för att förstå bättre. I takt med att allt fler inser att de är blåsta så blir det tydligt vart motorn sitter - hos känslostyrda kvinnor.

Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.
Citera
2026-04-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Han är betald av sionisterna.

han kan vara betald av utomjordingar, är man för islam oavsett så är man en landsförrädare och borde försvinna
Citera
2026-04-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
De som bjudit in muslimerna är godhetssignalerande politiker, media och folk som är för korkade för att förstå bättre. I takt med att allt fler inser att de är blåsta så blir det tydligt vart motorn sitter - hos känslostyrda kvinnor.

Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.

Genom propaganda från media och skolor som denna grupp äger och politiker de styr med mutor. Samma grupp ligger även bakom feminismen som skadar kvinnor. Jag vet att denna grupp ligger bakom massinvandringen till västvärlden med mig kan du inte hålla på och tramsa som du kan med andra här inne.

Muslimerna kan ta över den här skithålan om de önskar, de kan inte göra ett sämre jobb än vad nuvarande grupp som styr oss gör iallafall. Jag önskar dem lycka till medans svenskarna drar någon annanstans.
Citera
2026-04-30, 16:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
För att det är den enda förklaringen till varför denna grupp har bjudit in muslimerna.

Du menar att alla judar har precis samma åsikter om allting? För att George Soros är jude så tycker alla judar som George Soros? Trots att George Soros hatar Israel och stödjer Palestina?
Citera
2026-04-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar att alla judar har precis samma åsikter om allting? För att George Soros är jude så tycker alla judar som George Soros? Trots att George Soros hatar Israel och stödjer Palestina?

Denna grupp spelar alltid båda sidorna. Det är gulligt dock att ni låtsas som att ni inte gör det.

Förhoppningsvis så lämnar ni oss ifred när vi emigrerar någon annanstans i framtiden. Men det är väl för mycket att hoppas på antar jag. Vi får bli ett fattigt nomadfolk framöver då kanske man kan undvika er.
Citera
2026-04-30, 17:00
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Han är betald av sionisterna.
Om Judar tog över Europa och då menar jag inte att de sitter i ett underjordiskt labb och styr världen med en marionettdocka. Utan jag menar om de fysiskt skulle komma flera miljoner till Europa (vilket är orimligt då de vill vara i Israel och även om de skulle komma till Europa är de så oerhört få jämfört med muslimerna) och förstöra våra värderingar, ta med sig kriminalitet osv. vilket inte är troligt då judar och kristna är betydligt mer lika än kristna och muslimer och deras religiösa texter nämner inget om att om man inte är jude så ska man antingen konverteras eller utrotas. Men vi säger så hypotetiskt: Då är jag övertygad om att Tommy skulle stå och citera Torahn och varför den är dålig och varför miljontals judar inte har i Europa att göra. Han har exempelvis inget emot sikherna som sköter sig i UK. Han är nationalist och emot allt som inte är klassiska UK-värderingar och där är judarna inget problem och att han skulle vara "betald av sionisterna" för att syssla med det han gör tror jag inte en sekund på. Kolla upp hans bakgrundshistoria.

Är ju ett UNT igen den 16 maj. Lär dyka upp miljoner med vanliga britter som är trötta på skiten eller som Expressen och Aftonbladet kommer skriva "några tusen nazister"
Citera
2026-04-30, 17:08
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Denna grupp spelar alltid båda sidorna. Det är gulligt dock att ni låtsas som att ni inte gör det.

Varför tror du att George Soros är på Israels sida när han uttryckligen säger att han hatar Israel? Om Greta Thunberg var judinna skulle du säga att hon var sionist eller hur?
Citera
2026-04-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej det följer inte. Om organisationen är sionistisk så räcker det inte med en korrelation, det är som att säga att "män hatar kvinnor för att Andew Tate är man".
"Nej det följer inte"? Hur har du det själv med det svenska språket? Du blandar ihop svenska och engelska uttryck, eller så är du inte svensk och använder Google Translate, lol.

Enligt Wikipedia ang. JDL:
"Ideology:
Kahanism
Zionism
Radical anti-antisemitism
Anti-Arab sentiment[1]"

Ditt argument är infantilt, och jag hoppas du förstår det. Jag är inte säker på om du spelar dum, eller om du bara är lågbegåvad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in