Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Som ska få ligga med dem, skrev jag. Det bestämmer kvinnor helt själva. Sen om männen vill eller inte, det är en annan sak.
Men mannens vilja blir ju irrelevant i sammanhanget om han ändå inte skulle få ligga med kvinnan.
Märklig logik.
Så låt mig ta ett exempel från verkligheten. Jag träffade 2 kvinnor på krogen genom en vän till mig - bägge blev i högsta grad intresserade av mig. Jag valde EN. Hennes polare blev sannolikt besviken på mig (å kanske även på henne eftersom jag "snodde hennes bästis"). Ett annat exempel när jag ändå är igång. Jag gjorde ett sista minuten-ragg en gång å frågade en tjej (efter nån slags mindre oenighet mellan henne å en annan snubbe som jag råkade stå typ 2 meter ifrån) om hon hellre skulle vilja ha sällskap med mig den natten eftersom snubben bara gick iväg å såg honom aldrig igen - efter typ 5 sekunder så sa hon "JA" (å så jävla fulla var vi faktiskt inte att vi knappt visste var vi var). Jag kände ingen av dom - aldrig sett dom. Jag dejtade henne en tid efter det men det höll tyvärr inte pga vi var för olika som personer.
Bara en liten notering. Här pratar jag endast om sex. Jag exkluderar alla gånger som någon faktiskt velat bli tillsammans med mig och vice versa.
Vem var det som bestämde där? Jag anser mig för övrigt knappast vara nån Brad Pitt utseendemässigt eller för den delen någon uppblåst PUA-snubbe.
Du förefaller ha problem att förstå konceptet "gemensamma beslut" samt "gemensam connection" och att det ibland faktiskt fungerar hur bra som helst som man att stöta på någon med framgång som kanske från början skulle vara tveksam men ändrar sig pga man i stunden råkar vara modig eller typ förefaller vettig och därmed attraktiv (eller vad det nu kan vara).
EDIT: det som egentligen sabbar hela vår dejting-kultur, imo, är synen på man och kvinna där kvinnan oftast lyfts upp till skyarna med div privilegier som sexuell sådan. samt. det eviga jävla simperiet för kvinnor som förpestar tillvaron för fan både en hel del män samt många kvinnor - med anor långt tebax i tiden.