Citat:
Ja, varför tar inte du en medioker 38 åring? För att du inte vill och hellre vill försöka få en snygg 20-29 åringar och tänker att du kan ha en chans på dessa, såklart!
Likadant är det för kvinnor. De vill ha topp 60% männen och tror att de har en chans på dessa. Så varför ska de då springa efter 40% männen?
Det är bara om det tillräckligt många gånger blir kalla handen från förstahandsvalet som du kanske kommer börja attraheras av den mediokra 38 åriga kvinnan som är villig, har fasta snygga tuttar, charm och ett vackert leende.
Och det är först när 40% kvinnorna tillräckligt många gånger fått kalla handen från 60% männen, som 40% männen kan börja bli attraktiva och intressanta.
När hungern är tillräckligt stor, så kommer medioker mat kännas som lyxmat!
Så jo. Det ligger på topp 60% männens ansvar att nobba kvinnor de inte vill ha något seriöst med. Dvs. inte ens ha sex med dessa kvinnor, nobba 40% kvinnorna även för sex. Först då kommer 40% kvinnorna få upp ögonen för 40% männen.
Likadant är det för kvinnor. De vill ha topp 60% männen och tror att de har en chans på dessa. Så varför ska de då springa efter 40% männen?
Det är bara om det tillräckligt många gånger blir kalla handen från förstahandsvalet som du kanske kommer börja attraheras av den mediokra 38 åriga kvinnan som är villig, har fasta snygga tuttar, charm och ett vackert leende.
Och det är först när 40% kvinnorna tillräckligt många gånger fått kalla handen från 60% männen, som 40% männen kan börja bli attraktiva och intressanta.
När hungern är tillräckligt stor, så kommer medioker mat kännas som lyxmat!
Så jo. Det ligger på topp 60% männens ansvar att nobba kvinnor de inte vill ha något seriöst med. Dvs. inte ens ha sex med dessa kvinnor, nobba 40% kvinnorna även för sex. Först då kommer 40% kvinnorna få upp ögonen för 40% männen.
Ah, så kvinnorna bryr sig inte de 40% männen som inte får sex? Så varför skulle då de 60% männen bry sig och ändra på sitt beteende för att ge de övriga 40% männen en chans?
Fattar du inte att det är kvinnorna som har den yttersta makten här? Om kvinnor slutar ge bort sex till män som inte vill ha förhållanden så KAN inte dessa män fortsätta ha sex med kvinnor så att de blir otillgängliga för övriga 40%.
Du försöker göra vice VD:n till högre ansvarig än VD:n.
Men du vill ju aldrig under några som helst omständigheter göra kvinnor ansvariga för något, någonsin. Det är alltid mäns fel, och mäns beteenden som är orsaken. Alltid. Varje gång. I 100% av fallen.
Om kvinnor missgynnas = mäns fel
Om män missgynnas = mäns fel
Det är en äcklig sörja av rövslickeri och misogyni i ett, som du är världsmästare på.
Lyssna nu noga:
Det är KVINNOR som bestämmer vilka män som ska få ha sex med dem. Inte män. Män kan bara anpassa sig efter vad kvinnor väljer. Således ligger ansvaret och makten hos KVINNORNA.
Men hade du haft åtminstone några högskolepoäng så kanske du hade klarat av att förstå något så pass självklart och grundläggande.