Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Jag vet inte vad denna andrew tycker om saker och ting men det finns ju faktiskt en sanning i att tjejer/kvinnor är extremt otrogna, gifter sig för att komma över hälften av någons förmögenhet genom skilsmässa.
Kanske tycker många män att det är trevligare att runka och spela spel än att umgås med en kvinna?
Kan det vara en sanning?
Det är ju en bättre deal i nio fall av tio.
En man kan ha ett vanligt jobb och bo i en etta. Han kan äta falukorv och köttbullar mest och lägga undan pengar som han spenderar på TV-spel, resor och andra intressen som han har. Det är ett mycket bekvämt liv. 1-2 om året åker man till paradiset för män (ni som vet ni vet).
Om man inte har en kvinna som tillför någonting då är det alltid en liability att ha en kvinna. Tänk på det som en kossa. Om du kan mjölka kossan då har du en asset men om den inte går att mjölkas vad ska du då med den till? Då är det bättre att slakta den.
Att ha en kvinna innebär att hon kommer kräva en större bostad, en bättre bil, inredning, resor (tråkiga), bättre mat och sist men inte minst barn. Jämför det med mitt exempel. Jag tror män börjar smarten up. De går inte längre på scammen.