2026-05-04, 18:50
Bannlyst
Det har alltid funnits kufar som inte får ligga.

Själv är jag en kufisk kvinna som inte gillar att ligga. Det bidrar till att ännu färre män får ligga
Citera
2026-05-05, 10:22
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Det har alltid funnits kufar som inte får ligga.

Själv är jag en kufisk kvinna som inte gillar att ligga. Det bidrar till att ännu färre män får ligga

Fast, oavsett utfall så beskriver du här mer av verkligheten än du kanske förstår.
Män blir utgallrade.
Kvinnor väljer.
Det här är ju kärnan i hela problematiken som diskuteras. Kvinnor som grupp är de som kontrollerar utfall och är de enda som kan förändra systemet. Kvinnor som grupp har skapat det systemet som nu minskar barnafödandet, ökar den psykiska ohälsan och ger en hel del sekundära effekter.
Självklart ska kvinnor få välja vad de vill, men de måste också vara medvetna om vad deras val ger för effekter. Det här blir ju extra intressant när män väljer att stå utanför systemet, som MGTOW, män som då misstänkliggörs och förtalas, främst av feminister, vilket blir konstigt i sammanhanget.
(FB) MGTOW. Varför hatar feminister dessa män?
https://www.washingtonexaminer.com/red-alert-politics/1169149/radical-feminism-and-the-rise-of-the-mgtow-movement/
Citera
2026-05-05, 11:29
Medlem
Det som händer när det blir ont om kvinnor är bl.a exempel från Kina.

Färre vill skapa familjer

https://www.youtube.com/watch?v=unlpnUzY6BA&t=1s

Från kommentarerna:

This is the best REVENGE done by all the women souls that were disregarded all these years!!!

Decades systematically deleting baby girls has consequences. Can't believe they didn't see this coming. Smh

How many of there parents do you think "got rid of" their female babies? Killed or aborted their female babies so they could have a boy, and then harass him to get married so they have a woman in the family to take care of them. The sheer audacity

Säkert är över 50% av männen mellan 18-29 sex-lösa. Fast man kan inte skylla på kvinnor utan det är framförallt män som inte har en realistisk syn på äktenskapsmarknaden.
Citera
2026-05-05, 11:32
Medlem
1970 var 20% av männen i Sverige, singlar och sexlösa.
Citera
2026-05-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Problemet är att unga killar idag hellre runkar till porr och tror att Andrew Tate har rätt. Släpp kuken och ge er ur i verkligheten. Jag pratade med tjejer redan i mellanstadiet och har alltid varit duktig på att snacka med tjejer. Min fru kallar mig Shakespear eftersom jag har sådan len tunga.

Ta för er och lär er kommunicera. Kvinnor vill ha en man som vet vad han vill och kan tala om det. Sluta runka och spela spel.

Jag vet inte vad denna andrew tycker om saker och ting men det finns ju faktiskt en sanning i att tjejer/kvinnor är extremt otrogna, gifter sig för att komma över hälften av någons förmögenhet genom skilsmässa.
Kanske tycker många män att det är trevligare att runka och spela spel än att umgås med en kvinna?

Kan det vara en sanning?
Citera
2026-05-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Jag vet inte vad denna andrew tycker om saker och ting men det finns ju faktiskt en sanning i att tjejer/kvinnor är extremt otrogna, gifter sig för att komma över hälften av någons förmögenhet genom skilsmässa.
Kanske tycker många män att det är trevligare att runka och spela spel än att umgås med en kvinna?

Kan det vara en sanning?
Det är ju en bättre deal i nio fall av tio.
En man kan ha ett vanligt jobb och bo i en etta. Han kan äta falukorv och köttbullar mest och lägga undan pengar som han spenderar på TV-spel, resor och andra intressen som han har. Det är ett mycket bekvämt liv. 1-2 om året åker man till paradiset för män (ni som vet ni vet).

Om man inte har en kvinna som tillför någonting då är det alltid en liability att ha en kvinna. Tänk på det som en kossa. Om du kan mjölka kossan då har du en asset men om den inte går att mjölkas vad ska du då med den till? Då är det bättre att slakta den.

Att ha en kvinna innebär att hon kommer kräva en större bostad, en bättre bil, inredning, resor (tråkiga), bättre mat och sist men inte minst barn. Jämför det med mitt exempel. Jag tror män börjar smarten up. De går inte längre på scammen.
Citera
2026-05-05, 17:04
Medlem
För att kvinnor ska vilja ha sex med män måste de sätta något värde på män.

Trenden är dock nu att kvinnor sätter allt mindre värde på män och ju lägre värde desto mindre vill de ha sex med män.

Det är problemet samhället står inför hur ska kvinnors värdering av män öka. Vilket den inte kommer göra om inget radikalt görs.

Det är heller inte bra för samhället eftersom det blir färre och färre barn.

Vi kommer gå under 50% av män som får sex och vi kommer samtidigt få allt färre barn.

Hoppet är att singelkvinnor och lesbiska ska öka sin barn-produktion , det är tvunget eftersom de utgör över 50% av alla kvinnor mellan 18-40 år. Staten kommer satsa mycket pengar på detta ,inseminering och IVF blir allt vanligare.
Senast redigerad av Prepper 2026-05-05 kl. 17:07.
Citera
2026-05-05, 17:07
Medlem
En fråga tror ni dessa siffror även gäller bögar? En ung bög borde väl aldrig ha några problem att hitta någon annan bög som vill böga med honom. Finns det bögar som är incels?
Citera
2026-05-05, 17:09
Medlem
Citat:

Kan det vara en sanning?
Vad tycker du själv då? En runk och tre timmars dataspel eller ett knull med frun och en film framför TVn?
Citera
2026-05-05, 17:28
Medlem
Citat:
Vad tycker du själv då? En runk och tre timmars dataspel eller ett knull med frun och en film framför TVn?

Problemet är väl att män och kvinnor inte har något gemensamt mer än sex?

Har det någon gång funnits en man som verkligen gillar och vill lyssna till en kvinna?

Min erfarenhet är att män står ut med pladdret för att få sex.

Sedan allt svek och kostnader ifall man gifter sig är helt plötsligt honan berättigad till hälften av din förmögenhet.

Sedan gå och jobba för att köpa krimskrams till någon annan, nä det låter faktiskt inte så lockande och jag tror fler har insett det!
Citera
2026-05-05, 17:35
Medlem
Citat:
Problemet är väl att män och kvinnor inte har något gemensamt mer än sex?

Har det någon gång funnits en man som verkligen gillar och vill lyssna till en kvinna?

Min erfarenhet är att män står ut med pladdret för att få sex.

Sedan allt svek och kostnader ifall man gifter sig är helt plötsligt honan berättigad till hälften av din förmögenhet.

Sedan gå och jobba för att köpa krimskrams till någon annan, nä det låter faktiskt inte så lockande och jag tror fler har insett det!
Misstänker att du är singel och oskuld. Män som använder sig av ord som hona brukar inte leva med en kvinna.

Jag och min fru har många gemensamma intressen. Vi gillar kultur och historia. Vi gillar att diskutera vetenskap och religion och titta på film. Givetvis gillar vi sex också.
Citera
2026-05-05, 17:39
Medlem
AutofyllarNs avatar
Citat:
Misstänker att du är singel och oskuld. Män som använder sig av ord som hona brukar inte leva med en kvinna.

Jag och min fru har många gemensamma intressen. Vi gillar kultur och historia. Vi gillar att diskutera vetenskap och religion och titta på film. Givetvis gillar vi sex också.

Frugan din är ju inte svensk, baserat på en av dina tidigare trådar, så troligtvis Thailands-import. Jag tycker inte du skall ha mage till att kalla någon annan för singel och oskuld - hellre det än nån ladyboy är min uppfattning i alla fall.

Jag ligger mycket däremot kan jag lova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in