2026-04-26, 07:45
Avslutad
Titta på Dr. No, när James Bond introduceras.
https://youtu.be/b15-P12gIf0
1.40
Hans motspelare, bruden i rött, hon försöker inte ens döja det. Bond svarar att hon får vänta.
Alla som sett en Bond film vet att han får alla tjejerna.

Självklart är inte utstötning, på engelska rejection, det enda sättet att få ligga, båda måste såklart vilja samma sak, men ändå. Tjejen har sista ordet, hon måste finna killen attraktiv.
Tjejer får så mycket uppmärksamhet, att killar som jagar, bara förblir ansikten i mängden. Plus att alla killar inte är rätt för henne.

Exempel, jag chattade med en tjej som pratade om sig själv, jag var så uttråkad av det, att jag började prata om hur bra jag var på.nåt tv-spel, och så börjar hon skriva saker som "Jag vill ha dig här nu", och "Jag kysser dig och smeker din kuk."

Jag blir mer och mer övertygad om att enda sättet att få tjejen intresserad av en, det är genom att visa så lite intresse som möjligt för de.
Även om du en dag skulle promenera genom en park en varm sommardag, och så ser du en ung, vacker kvinna ligga och sola utan behå, så ska du agera som att hon egentligen inte är så himla intressant, du ska i princip börja prata om hur bra du är på att dammsuga, eller hur mycket du "älskar" ditt jobb. Du ska visa att du har alternativ, hon är bara en i mängden. Du ska få henne att tänka att du är en så spännamde persom, att du inte behlver henne.

Jag har själv lyckats få en 10 poängare intresserad av mig, kanske genom att jag agerat som att hon inte är någon så märkvärdig. Hon började ge mig diskreta blickar, och så lite prat med henne om egentligen ingenting.
Skulle ni se henne, skulle ni stå som lobotomerade fågelholkar.

Det som är svårt att få tag i, det är det man jagar. Hon ska jaga er.
Har ni varit ifrån någon ni älskat i många år? Och då menar jag inte familjen, och släkten.
Vad hände, när ni sedan återförenades?

En riktig man jagar inte, han blir jagad.

Jag kallade en brud ful en gång, och fick sätta på henne.
Senast redigerad av NagaSoren 2026-04-26 kl. 08:43.
Citera
2026-04-26, 08:07
Medlem
Kleiners avatar
Att spela något som man inte är är inte hållbart i längden. Du kanske kan få tag i någon vid att spela men hur ska du kunna behålla henne/honom i längden när du inte kan leva upp till spelet? Spel är bara bluff.

Återföreningen kommer bara förstärka och bekräfta att det man kände första gången var genuint.
Citera
2026-04-26, 08:13
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NagaSoren
Jag har själv lyckats få en 10 poängare intresserad av mig, kanske genom att jag agerat som att hon inte är någon så märkvärdig. Hon började ge mig diskreta blickar, och så lite prat med henne om egentligen ingenting.
Jaså, du har kommit på att man ska vara nonchalant. Grattis, det är ett gammalt trick.
Citera
2026-04-26, 08:16
Avstängd
Du inger respekt som tusan! Vilken karlakarl som knäckt koden. Satan asså!

Du får nog lägra Nooshi inom kort. Hon använder inte BH och blotta uppenbarelsen gör smygreklam för inlagd sill.
Skriv klart efter du slängt runkpappret.
Citera
2026-04-26, 08:17
Medlem
Detta är ett praktexempel på hur man kan krångla till dejting till det maximala.

Det gick ett program på Radio, P1, som jag plågar mig med när jag kör bil.
Det handlade om "lovebombing". Jag tror termen heter så.
En psykolog var med i programmet samt ett par intervjuades om hur deras "resa" hade gått till då de träffades.
Aldrig har jag hört detta ämne dissikeras och förstöras, krånglas till till den milda grad.
Psykologen rös av obehag då detta par gav varandra sms, där de skrev "jag älskar dig" tex.
Har dejting blivit någonting svårt nu för tiden?
Jag kan inte tänka mig att jag skulle ha problem att dejta eller att bli nekad, dissad osv.
Vad är själva problemet/svårigheten?
Var dig själv är ju absolut det enda sättet. Du kan ju inte låtsas vara någonting hela livet?
Citera
2026-04-26, 08:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Jaså, du har kommit på att man ska vara nonchalant. Grattis, det är ett gammalt trick.

Fast då kanske det inte skadar att som Sean ha tävlat i Mr universum, tror liksom inte att det vanliga fuckfacet har direkt råd att vara nonchig?
Citera
2026-04-26, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Att spela något som man inte är är inte hållbart i längden. Du kanske kan få tag i någon vid att spela men hur ska du kunna behålla henne/honom i längden när du inte kan leva upp till spelet? Spel är bara bluff.

Återföreningen kommer bara förstärka och bekräfta att det man kände första gången var genuint.

Man ska bara vara sig själv.

Under förutsättning att man lär sig av sina misstag.

Åkte taxi med två tjejer och en kille som känner de. I taxin störde sig den ena, Amanda sig på mig som fan, och då satt vi båda i baksätet, jag valde att strunta i henne. Väl framme på krogen drack och dansade vi, Amanda tryckte sin röv mot min kuk och vi hånglade på dansgolvet. Sen åkte vi hem till mig och knullade.
Jag var mig själv.
Citera
2026-04-26, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner

Man måste självklart göra klart i någon form sin intention. Jag missade att skriva det.

Ögonkontakt är att rekommendera. Ett band ska formas mellan två individer.
Citera
2026-04-26, 08:52
Medlem
Citat:
Titta på Dr. No, när James Bond introduceras.
https://youtu.be/b15-P12gIf0
1.40
Hans motspelare, bruden i rött, hon försöker inte ens döja det. Bond svarar att hon får vänta.
Alla som sett en Bond film vet att han får alla tjejerna.

Självklart är inte utstötning, på engelska rejection, det enda sättet att få ligga, båda måste såklart vilja samma sak, men ändå. Tjejen har sista ordet, hon måste finna killen attraktiv.
Tjejer får så mycket uppmärksamhet, att killar som jagar, bara förblir ansikten i mängden. Plus att alla killar inte är rätt för henne.

Exempel, jag chattade med en tjej som pratade om sig själv, jag var så uttråkad av det, att jag började prata om hur bra jag var på.nåt tv-spel, och så börjar hon skriva saker som "Jag vill ha dig här nu", och "Jag kysser dig och smeker din kuk."

Jag blir mer och mer övertygad om att enda sättet att få tjejen intresserad av en, det är genom att visa så lite intresse som möjligt för de.
Även om du en dag skulle promenera genom en park en varm sommardag, och så ser du en ung, vacker kvinna ligga och sola utan behå, så ska du agera som att hon egentligen inte är så himla intressant, du ska i princip börja prata om hur bra du är på att dammsuga, eller hur mycket du "älskar" ditt jobb. Du ska visa att du har alternativ, hon är bara en i mängden. Du ska få henne att tänka att du är en så spännamde persom, att du inte behlver henne.

Det som är svårt att få tag i, det är det man jagar. Hon ska jaga er.
Har ni varit ifrån någon ni älskat i många år? Och då menar jag inte familjen, och släkten.
Vad hände, när ni sedan återförenades?

En riktig man jagar inte, han blir jagad.

Jag kallade en brud ful en gång, och fick sätta på henne.

Du hade 10 poängaren ändå. Hon ville ha dig för att hon var attraherad av dig. Du hade fått henne även om du hade visat intresse.

Det är ju nämligen så att en kvinna måste känna intresse för en man, för att hon ska vilja ha honom.

Hon kommer inte få ett intresse (som hon inte har) bara för att du dissar henne.
Citera
2026-04-26, 08:55
Medlem
Kleiners avatar
Vilken version av dig själv var du?

Citat:

Jag var mig själv.
Citera
2026-04-26, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du hade 10 poängaren ändå. Hon ville ha dig för att hon var attraherad av dig. Du hade fått henne även om du hade visat intresse.

Det är ju nämligen så att en kvinna måste känna intresse för en man, för att hon ska vilja ha honom.

Hon kommer inte få ett intresse (som hon inte har) bara för att du dissar henne.

Det handlar om att väcka de rätta känslorna hos en annan människa.
Sen har du såklart rätt i att båda måste känna en genuin dragning till varandra.

Om 1000 killar jagar tjejer, och ingen vill ligga med de, även om de är snygga, då kan det inte funka att jaga. Jag är snygg, får jag höra ofta. Trots det, när jag jagade, gick jag utan.
En normal människa förstår då att om det inte funkar 100 gånger, varför funkar det då den 101a gången? Tjejer jagas dagligen, jag sticker inte ut, om jag är en i mängden.

Hon som tog min oskuld skrev att hon tyckte först att jag var pucko, 1 år senare sågs vi.
Citera
2026-04-26, 09:14
Medlem
Citat:
Det handlar om att väcka de rätta känslorna hos en annan människa.
Sen har du såklart rätt i att båda måste känna en genuin dragning till varandra.

Om 1000 killar jagar tjejer, och ingen vill ligga med de, även om de är snygga, då kan det inte funka att jaga. Jag är snygg, får jag höra ofta. Trots det, när jag jagade, gick jag utan.
En normal människa förstår då att om det inte funkar 100 gånger, varför funkar det då den 101a gången? Tjejer jagas dagligen, jag sticker inte ut, om jag är en i mängden.

Du sticker inte ut. Du är snygg och de vill ha dig, men de vill också ha din respekt. Och när du inte dreglar efter dem som minst 1000 andra män gör efter dem. Så tolkar de det som att du respekterar dem som människor. Vilket gör dig till en snygg man de redan är attraherade av, och som de blir ännu mer attraherade av, när du visar dem respekt och hellre pratar med dem om dina intressen än om deras snygga ögon medans du dreglar över deras tuttar (respektlöst sätt mot någon man knappt känner).

Så nej. Du sticker inte ut. Du signalerar däremot respekt för dem. Och det är attraktivt.

Men 10 poängaren hade du fått ändå. Hon var ju helkåt på dig, med sina blickar åt ditt håll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in