Titta på Dr. No, när James Bond introduceras.
https://youtu.be/b15-P12gIf0
1.40
Hans motspelare, bruden i rött, hon försöker inte ens döja det. Bond svarar att hon får vänta.
Alla som sett en Bond film vet att han får alla tjejerna.
Självklart är inte utstötning, på engelska rejection, det enda sättet att få ligga, båda måste såklart vilja samma sak, men ändå. Tjejen har sista ordet, hon måste finna killen attraktiv.
Tjejer får så mycket uppmärksamhet, att killar som jagar, bara förblir ansikten i mängden. Plus att alla killar inte är rätt för henne.
Exempel, jag chattade med en tjej som pratade om sig själv, jag var så uttråkad av det, att jag började prata om hur bra jag var på.nåt tv-spel, och så börjar hon skriva saker som "Jag vill ha dig här nu", och "Jag kysser dig och smeker din kuk."
Jag blir mer och mer övertygad om att enda sättet att få tjejen intresserad av en, det är genom att visa så lite intresse som möjligt för de.
Även om du en dag skulle promenera genom en park en varm sommardag, och så ser du en ung, vacker kvinna ligga och sola utan behå, så ska du agera som att hon egentligen inte är så himla intressant, du ska i princip börja prata om hur bra du är på att dammsuga, eller hur mycket du "älskar" ditt jobb. Du ska visa att du har alternativ, hon är bara en i mängden. Du ska få henne att tänka att du är en så spännamde persom, att du inte behlver henne.
Jag har själv lyckats få en 10 poängare intresserad av mig, kanske genom att jag agerat som att hon inte är någon så märkvärdig. Hon började ge mig diskreta blickar, och så lite prat med henne om egentligen ingenting.
Skulle ni se henne, skulle ni stå som lobotomerade fågelholkar.
Det som är svårt att få tag i, det är det man jagar. Hon ska jaga er.
Har ni varit ifrån någon ni älskat i många år? Och då menar jag inte familjen, och släkten.
Vad hände, när ni sedan återförenades?
En riktig man jagar inte, han blir jagad.
Jag kallade en brud ful en gång, och fick sätta på henne.