Citat:
Ursprungligen postat av
Riksreptilen
Tack för tips.

Klart värt att testa till helgen då en sittning i minst fyra timmar verkar vara det rekommenderade.
Lite vingliga inspelningar men i övrigt 17 min med hyfsade sjömansvisor ingår redan.
https://youtu.be/-8tIR8LJzQk
Som sagt inte spelat så mycket men klart värt det låga priset. Du måste absolut inte spela några fyra timmar i sträck för att komma in i det.
Har du spelat valheim så kommer du se stora likheter på uppbyggnaden av
Citat:
Ursprungligen postat av
Lloyd.Christmas
Jag brukar inte spela den här typen av spel men blev faktiskt lite sugen. Såg både kul & snyggt ut när jag kollade gameplay. Får fundera lite på om jag ska skaffa det här spelet. Kostar ju inte så mycket nu när det det är Early Access.
En miljon exemplar sålda på 6 dagar tydligen. Och toppbetyg på Steam.
Det är absolut värt det rätt låga priset skulle jag säga även om jag bara kört några
Någon som är sugen att spela ihop så skicka PM. Man 50+ här som spelar casual utan stress.