2026-04-16, 17:36
Medlem
Resande är ju i det stora bara att man äter och sover nån annanstans än hemma... Jag köper nog hellre något som gör vardagen lättare än reser nånstans med ungarna.
Citera
2026-04-24, 21:05
Medlem
Förhoppningsvis har trådskaparen kanske fått en lite bredare syn på livet genom att läsa svaren i sin egen tråd. Chockerande nog visar det sig, att människor kan ha andra synsett än ditt eget, med "ränta" på upplevelser.

Trådskaparen förefaller lida av samma problem som de flesta; en oförmåga att tänka och visualisera framtiden. Om det känns "omöjligt" att tänka 20 år fram i tiden, kanske lägga lite tid på grundläggande kunskaper om och hur hjärnan fungerar. Det finns alltid lager av abstraktion, börja i rätt ände av "stacken" som IT-folket hade sagt.

Fel forum för övrigt, detta här inte hemma i värdepapper, utan privatekonomi.
Citera
2026-04-24, 22:50
Medlem
De enda upplevelser jag bryr mig om, att hänga med barnen samt utföra perversa sexuella handlingar med läckra kvinnor, kostar i princip ingenting. Om man inte räknar allt kring-lull man gör för kvinnornas skull som en kostnad - vilket man kanske borde.
Citera
2026-04-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Ja typisk respons från en förlorare. För inte kan väl nån lyckas bättre än mig som åker till mallis varje år.

En vinnare hade istället frågat: Intressant, berätta mer om hur du gjorde för att komma dit.

Oerhört intressant, snälla berätta mer om hur du gjorde för att komma dit!

Hur har du investerat dine pengar?
Citera
2026-04-25, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikasmakeravbajs
Oerhört intressant, snälla berätta mer om hur du gjorde för att komma dit!

Hur har du investerat dine pengar?
Vet inte om du är ironisk men köp Avanza zero.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in