Citat:
Ursprungligen postat av
Alexosigge
Missnöjd är jag inte men det är klart att det kan vara slitigt med jobb och barn men du kanske lever på soc och har barn vars största intresse är att scrolla fem timmar med luren?
Känner man sig nöjd med läget förtjänar man en vecka på Mallis. Tycker du inte det?
Jag ska förklara hur det kan se ut om man har ett annat mindset än du. Då jag sparat och investerat pengarna eller som du skulle kalla det "inte unnat mig en resa till mallis" har jag nu en passiv inkomst på 800.000-1000 000:-/år vilket innebär att jag varje år kan välja att resa eller göra vad jag vill och nästa år har jag lika mycket pengar igen.
Fundera på den känslan en stund.