2026-04-12, 16:20
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Massor med unga människor har börjat skita i klimatet för de känner att det redan är kört och ingen kommer ta tag i det. Jag känner att det är rätt kört. Bara på dessa åren jag levt har det förändrats åt det sämre. Detta kommer bara ackumuleras och för många människor kommer det betyda massvält, sjukdomar, krig och konflikter och annat.

För många är det en stor anledning att inte sätta barn till världen. En av flera anledningar.

Sen det här med att kvinnor skulle vara gamla och fula i 30 års åldern är bara så jävla löjligt. Det låter som nåt en 5 åring skulle säga.

Ska människan vara det enda djuret på hela planeten som drar ner på konsumtionen, eller ska vi göra som alla andra djur och anpassa populationen efter resurserna? Jag röstar på det senare, och givetvis börjar vi i Afrika, Mellanöstern och Asien, de förökar sig som kackerlackor, sen "flyr" de till Sverige och tar mina pengar.
Senast redigerad av AndersPersson99 2026-04-12 kl. 16:23.
Citera
2026-04-12, 16:22
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är snarare att hitta rätt man som de väntar länge på. Och har de hittat rätt man, så väntar de på att han "ska bli redo". I Finland har man sett att det just är relationsformerna, som gör att det föds färre barn. Förhållanden mellan unga tar slut innan de hunnit få barn ihop. Kan mycket väl vara så även i Sverige!

I övrigt är ju tiden man pluggar på högskola eller universitet en utmärkt tid att träffa en partner på!

Så har den unga kvinnan tur och träffar rätt man som är redo för barn, så ser det snarare ut såhär:

Studenten: 19 år.
Jobba och resa: 20 år.
Medellång utbildning och träffa en man: 21-24 år.
Bli sambos och få fast anställning och jobba: 24-25 år.
Första barnet: 25 år.
Andra barnet: 27 år.
Jobba: 28-30.
Tredje barnet: 30.
Jobba och ta hand om barnen: 31-40.
Vidareutbilda sig och ta hand om barnen: 41-45.
Barn 1 och 2 flyttar hemifrån, jobbar och tar hand om yngsta barnet: 45-50.
Yngsta barnet flyttar hemifrån och de två äldsta har fått barn: 50-52.
Satsar på karriären och träffar vuxna barnen och barnbarnen: 53- och uppåt.

Men träffar hon ingen villig man, så blir det en annan tidslinje. Där hon får lägga krut på karriären först. Och kanske blir mamma först vid 30+.

Ja ditt schema var det inget fel på. I Finland lyssnar männen på värdelös rock och klär sig i svarta läderrockar, kanske därför tjejerna inte orkar vara kvar.
Citera
2026-04-12, 16:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Igen tvivlar jag på ditt påstående att du är högutbildad. Du uttrycker dig verkligen inte så.

Och alltså är man nöjd med att betala för att få doppa och mötas av förakt för att man gör det har vi inget problem. Då är det bara att carry on.

Du får tro precis vad du vill - jag bryr mig inte det minsta. När jag besvarar er smutsiga kvinnors inlägg gör jag det för att belysa hur låga ni är för trådens lurkers. Föraktet du talar om har du fantiserat ihop i ditt eget huvud, eftersom din verklighetsbild kommer från Hollywood och svensk propagandamedia. Vem vill skaffa barn med kvinnor som förlorat kontakten med verkligheten och betraktar dig som en konkurrent och fiende? Något har gått rejält snett med västerländska kvinnor. De yngsta har börjat förstå att feminismen lurat dem i storkapitalets namn. Det är dock alldeles för lite och för sent.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-04-12 kl. 16:27.
Citera
2026-04-12, 16:25
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Igen tvivlar jag på ditt påstående att du är högutbildad. Du uttrycker dig verkligen inte så.

Och alltså är man nöjd med att betala för att få doppa och mötas av förakt för att man gör det har vi inget problem. Då är det bara att carry on.
Det är din taktik att möta den som pröjsat för ett knull med förakt. Du som moraliskt högstående person bara måste värna om din livshållning, who f-king cares? Du går förmodligen dessutom i pridetåget, eller hur?
Citera
2026-04-12, 16:25
Medlem
tjallepetters avatar
Feminismen har grundlurat västerländska kvinnor fullständigt.

När de har som mest SMV (sexuellt marknadsvärde) så gör de allt i sin makt för stt degradera värdet (Ligga runt, könssjukdomar, tatueringsr; maskulina beteendedrag, piercingar). Varför gör de då detta?

Jo för att alla andra kvinnor gör detta samt för att det hejjas på i media och kultur.

Kvinnor är de ultimata konformisterna.

När de sen börjar närma sig 30 och några av väninnorna (som inte degraderat sig lika illa) skaffar barn och familj är det dags att låsa en simp som ska blunda för att djävulskap och bagage hon har med sig från sina yngre dagar.

När hon får de hon vill (barn, säkerhet osv) spottar hon ut mannen som räddat hennes arsle likt ett tuggummi och återgår till sin dekadens påhejjad av feministvännerna.
Citera
2026-04-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Det är din taktik att möta den som pröjsat för ett knull med förakt. Du som moraliskt högstående person bara måste värna om din livshållning, who f-king cares? Du går förmodligen dessutom i pridetåget, eller hur?
Jag bara säger att kvinnor normalt sett inte tycker män som betalar för sex är särskilt attraktiva vare sig som sex- eller livspartners. Tror du jag har fel?
Citera
2026-04-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Det är säkert så. Men de är muppar. Det handlar om att lock down the pussy för dessa killar var mobbade i skolan och fick aldrig tjejer. Nu ska de ta igen de med tjockisar som har dålig attityd genom att försörja dem. När de inser vad de gjort kommer de ångra sig.

Muppar för att de vill bilda familj? Något muppigare än att frivilligt låta ens släkt dö ut finns knappast.

Citat:
Vad får vi ut av det egentligen?

Avkomma. Vad du gör efter att dina barn står hyfsat på egna ben är helt upp till dig, men under tiden de är barn får man i värsta fall beska med och göra det bästa av relationen med mamman.
Citera
2026-04-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Feminismen har grundlurat västerländska kvinnor fullständigt.

När de har som mest SMV (sexuellt marknadsvärde) så gör de allt i sin makt för stt degradera värdet (Ligga runt, könssjukdomar, tatueringsr; maskulina beteendedrag, piercingar). Varför gör de då detta?

Jo för att alla andra kvinnor gör detta samt för att det hejjas på i media och kultur.

Kvinnor är de ultimata konformisterna.

När de sen börjar närma sig 30 och några av väninnorna (som inte degraderat sig lika illa) skaffar barn och familj är det dags att låsa en simp som ska blunda för att djävulskap och bagage hon har med sig från sina yngre dagar.

När hon får de hon vill (barn, säkerhet osv) spottar hon ut mannen som räddat hennes arsle likt ett tuggummi och återgår till sin dekadens påhejjad av feministvännerna.
Vad menar du med att en man räddat hennes arsle? Från vad? Var hennes arsle någonsin i fara?
Citera
2026-04-12, 16:31
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Vad menar du med att en man räddat hennes arsle? Från vad? Var hennes arsle någonsin i fara?

Hennes arsle som förevigt singel och barnlös.
Citera
2026-04-12, 16:31
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Jag bara säger att kvinnor normalt sett inte tycker män som betalar för sex är särskilt attraktiva vare sig som sex- eller livspartners. Tror du jag har fel?
Den som ser sig själv moraliskt högstående tycker säkert så. Hur var det nu, visst hasar du omkring i pridetåget med din lika löjliga som degenererade flagga?
Citera
2026-04-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4D4
Jag vet inte hur gammal du är. Men att titta på porr, spela tv-spel och underhålla sig själv. Alltså vill du verkligen leva så hela ditt liv? Tycker du inte det är lite torftigt?
Är det roligare att åka till Ikea med en feminist?
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, exakt. Vid mina senaste bordellbeök för några år sedan (FKK i Tyskland), så var det påfallande många unga atletiska killar där, som absolut skulle kunna få vanliga unga tjejer. Ett annat problem med barnafödandet i Sverige som du berör, är att västerländska kvinnor inte tar hand om sig själva och håller sig attraktiva. Övervikt, hafsiga myskläder och tatueringar (tramp stamps) är ju inte särkilt attraktivt. Lägg till detta att västerländska kvinnor inte kan sköta ett hushåll eller laga mat. De blir inte bra mödrar heller, och kommer garanterat att vara otrogna och snuva dig på både barn, hus och besparingar. Hell - svenska kvinnor är så manhaftiga att man lika gärna kan sätta på en polare i röven istället...
Du skulle sett när jag var nere på kontinenten och i thai med mina polare i den åldern de yngre tjejerna blev helt galna.

Precis det finns ingen anledning att bilda "familj" med en svensk kvinna. De gör ingen ansträngning trots att de har typ världens bästa möjlihjeter. Kvinnor borde faktiskt vara the main provider idag med tanke på att män har mer leverage i relationen imo. Om han kan använda hjärnan såklart.
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu är du bara konstig. De som jobbar på bordeller är kvinnor! Det är alltså inte "över för kvinnor" om män går till kvinnor på bordeller. Eller vad tror du att kvinnorna på bordellerna är för några varelser? Män utklädda till kvinnor?

Jag förespår att "män" som är lika ytliga och skadade som du, kommer normalisera att gå på bordeller.
Och att riktiga män, med djup och charm fortsatt kommer undvika bordeller då de vill satsa på kärlek i en livskamrat!

Och det är ingen förlust för kvinnor att ni ytliga "män" går till bordeller! Kvinnorna på bordellerna tjänar pengar på er. Och kvinnor som inte jobbar på bordeller slipper er och kan njuta av djupa charmiga män istället! Och få några barn med! Blir kanske lättare då för kvinnor att sålla mellan "män" och riktiga män då. Och därmed inte slösa fina fertila år på er. Och få barn med riktiga män i tid, istället!
Lite win-win, över det hela faktiskt! För samtliga parter!
Men förstår du att på en bordell är det män som väljer och vrakar? Bokstavligen.

Mm vad manligt att vara en simp för kvinnor det är jättemanligt dumma mig som inte vill bli käääär.

Citat:
Det spelar ingen roll om du och dina bros tycker att det är normalt att köpa sex på bordell, berätta det för valfri kvinna och hon blir snustorr. Kan inte tänka mig nåt osexigare.
Har du missat att det är OK att vara en hoe?
Det är ingen som bryr sig om det längre. Tjejerna skulle tycka det var coolt och fråga om de kan också kan bli hoes.
Citera
2026-04-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ja när majoriteten av män besökt en bordell är det över för kvinnor. De tjejerna är dessutom mycket snyggare än average svenska 30+ kvinnan. Tänk att de tror att nån vill betala premiumpris för det.

I kvinnors värld så är det bara gamla snuskgubbar som gått på bordell. Jag kan säga att jag och män jag känner började utforska det när vi var 18-20 och det är inte konstigt att ens prata om det män emellan. Jag förutspår att de kommer normaliseras helt när boomers dör ut.
Jag köper att ett bordellbesök kan vara en ögonöppnare för unga gaymers som sitter och runkar på pojkrummet. Det är dock ingen ersättning för en ömsesidig relation och familj - förutom om man har någon allvarlig personlighetsstörning.

Jag förstår att det kan kännas jobbigt att inte bestämma över sitt eget liv. Någon WT-sugga stack hål på kondomen, och så fick man betala underhåll, istället för att lägga pengarna på att dela en sunkig thaihora med 1000 andra män, det är ju så alfa…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in