Citat:
Ursprungligen postat av
Harald.Guldhatt
Varför Augusti?
Av hävd och tradition, föräldrarna hade alltid Augusti under alla år, under en tid då få hade semester den månaden.
Sedan har det bara fortsatt, dessutom tycker jag nog att det ofta är bäst den tiden på året.