2026-04-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det finns absolut inget som tyder på att hon saknar sexualdrift, tvärtom, däremot ville hon vänta mer än ett par dagar med penetrerande sex. Inga konstigheter. Tycker du att heterosexualitet betyder att man kan få samlag exakt när man vill, oavsett om den andre är redo eller sugen?

Uppenbarligen var hon ju sugen, men nu vill hon tydligen låtsas vara svårfångad trots att hon släppt till fast att hon inte varit sugen "för husfridens skull" med andra män?
Citera
2026-04-23, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Rent objektivt har han fina drag. Men han är alldeles för mycket "pojke" för min smak. Får bara moderskänslor för såna killar.

Till John: Eftersom du sa i Updejt att du läser här så skulle jag vilja flika in en sak. Manligt håravfall är sexigt, no doubt! Det osexiga är desperata försök att dölja det. Varför inte stå för sin manlighet istället för att klä ut sig till pojke? Ungefär som att jag skulle linda mig på överkroppen för att dölja att jag har bröst.

Det låter hoppfullt! Ska skynda mig hem och berätta det för min man. Ska bara dra och köpa en ananas på vägen.

Tycker inte man kan jämföra håravfall med att som kvinna ha bröst.

Vill din man inte ha sex med dig, eller vad menar du?
Citera
2026-04-23, 02:35
Medlem
Varför i helvete ska alla hålla på med den engelskan hela tiden. Börjar störa mig på det mer och mer. Också börjar jag använda det mindre.
Det låter väldigt löjligt!
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Hana är ju helt värdelös. Bara svammel.

Hon blev ju betuttad i Sam o köpte allt han sa. Syntes i blicken att hon var kåt på Sam.

Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jag upplever att han sa att "vi har vårt första issue" därför att han hade uttryckt sig klumpigt vilket han ångrade. Han verkade mer skuldbelasta sig själv än henne.
Citera
2026-04-23, 02:42
Medlem
Mannen med sorgsen blick ser väldigt nedstämd ut. Inte hans fel men jag skulle personligen få ångest av att paras ihop med någon som har den utstrålningen.
Citera
2026-04-23, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Sedan förstår jag inte sexologen. Har inte lesbiska förspel, akt och eftergos? Heteros har också en buffé att plocka från. Heteros kan också börja om igen. Eller menar hon att skiljer???
lesbiska är bara bättre. ifrågasätt det inte utan bara acceptera att har du "rätt" sexuell läggning så är du bättre människa än de andra.
Citera
2026-04-23, 02:44
Medlem
Skräll att rugbyspelarinnan verkar vettigast av alla
Citera
2026-04-23, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det enda paret som är kul att följa är Anna och John. Gillar dem. Förstod hon att det var designfåglar av fint märke tro?
Har svårt för gotländskan. Klaga på dammningen det första hon gör.

Ja fy fan, "vi får ta en dammkurs ". Kul.

Och varför sitter hon och blänger på honom när han äter, och säger dessutom att hon ska göra det? Hon var lika "rolig" när han körde bil också, då stirrade hon på honom och gapade likt ett mongo "är vi framme snart, är vi framme snart??"

Hon skrattar åt sig själv i de här lägena också. Helt obegriplig "humor". Men han kommer förmodligen fnissa med och stå ut.
Citera
2026-04-23, 07:20
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Uppenbarligen var hon ju sugen, men nu vill hon tydligen låtsas vara svårfångad trots att hon släppt till fast att hon inte varit sugen "för husfridens skull" med andra män?

Ja precis, och det är det hon inte vill göra igen. Man mår liksom inget vidare efteråt om sexet är för husfridens skull.
Hon är attraherad av honom men vill lära känna honom lite mer före nästa steg vilket är smart och sunt av henne.
Hon har ingen anledning att spela svårfångad, och det är inte vad det handlar om.
Väldigt många har nog minnen av att vara så där nykär och hångla loss och längta efter nästa steg, det kan vara härligt att dra ut på det.
Men nu har jag ingen lust att förklara mer för dig, de flesta sunda människor förstår ju varför hon väntar lite och ser att Henriks press och gnäll snarare minskar attraktionen.
Citera
2026-04-23, 07:38
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jag upplever att han sa att "vi har vårt första issue" därför att han hade uttryckt sig klumpigt vilket han ångrade. Han verkade mer skuldbelasta sig själv än henne.
Nee... Det var just den meningen som var det klumpiga han sa. Såhär sa han: "Då råkade jag uttrycka mig klumpigt. Jag sa att nu har vi vår första issue". Det som sårade henne var just det att han tyckte att det var en issue att hon sa nej. Det han ångrade var att han sa att det var en issue.
Citera
2026-04-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Hana är ju helt värdelös. Bara svammel.

Hon blev ju betuttad i Sam o köpte allt han sa. Syntes i blicken att hon var kåt på Sam.
ja inte proffsigt agerat.
Citera
2026-04-23, 09:01
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metvix
Varför kan du inte skriva Finasterid & Minoxidil?
Om det är det du menar.
Det funkar nog tyvärr inte lika bra för alla, men visst. Kanske John tackar dig för tipset nu när vi lyckats tyda rebusen.
Då får han Köpa Dutestaride från Utomlands. Han är norwood 3-4 inte 7. Så hopp finns
Citera
2026-04-23, 12:20
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter
Sebastian sitter i soffan med en liten filt över knäna som en annan mormor och tycker synd om sig själv för att en katt har kräkt i hans närhet.... Jag får så dåliga vibbar av honom. Det ser man att katterna också får, de tittar dömande på honom...

Här får Sebastian min sympati. Han fick 3 honor; ny fru, en kattmamma och två kattbebisar. Dejtingpersonalen måste ju fråga om mer än allergier. S har aldrig känt en katt och hade nog inte en tanke på att det kunde ingå husdjur i frun. Folk som inte har eller haft djur tänker inte på det. Och så fort han blir lämnad ensam första gången ska såklart katten bli sjuk och få kramp eller nåt. Själv kvar i chock men lite lättad torkar han kräks och städar så rent han kan. Och sen är hans mörka byxor alldeles fulla med katthår. Det är ju katt överallt!
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-04-23 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in