2026-03-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
What? Källa på det syster.
På vad?
Citera
2026-03-20, 17:40
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
På vad?
På det du skrev och jag citerade såklart.

”Om han älskar Israel så mycket varför vill han stympa israeliska småpojkar?”

PS: Fan vad värdelös du är.
Citera
2026-03-20, 18:00
Medlem
Citat:
På det du skrev och jag citerade såklart.

”Om han älskar Israel så mycket varför vill han stympa israeliska småpojkar?”

PS: Fan vad värdelös du är.
Jag har uppfattat det som att huvudargumentet mot manlig omskärelse är att det sker utan samtycke på små pojkar och är ett övergrepp. Så min fråga är varför Åkesson vill att dessa övergrepp ska få fortsätta ske på judiska småpojkar men inte andra småpojkar. Kan du svara på det?
Citera
2026-03-20, 18:14
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Jag har uppfattat det som att huvudargumentet mot manlig omskärelse är att det sker utan samtycke på små pojkar och är ett övergrepp. Så min fråga är varför Åkesson vill att dessa övergrepp ska få fortsätta ske på judiska småpojkar men inte andra småpojkar. Kan du svara på det?
”Jag har uppfattat det” är en slamkrypare som bara fega eller dumma skulle säga.

Står du för något. Eller?
Citera
2026-03-20, 18:19
Medlem
Citat:
”Jag har uppfattat det” är en slamkrypare som bara fega eller dumma skulle säga.

Står du för något. Eller?
Alltså jag anser att det finns fördelar med manlig omskärelse i form av mindre smittrisk av diverse sjukdomar. Men jag är själv kvinna och har inte omskurit mina söner. Jag anser kanske inte att min personliga åsikt väger lika tungt som åsikten hos en partiledare för Sveriges näst största parti, sammanfattningsvis.

Så varför vill Åkesson att just judar men inga andra ska få fortsätta med en praktik han i övrigt anser vara ett övergrepp på småpojkar?
Citera
2026-03-20, 18:27
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Varför bryr du dig om JÅ när du föraktar honom?

Du bryr dig om honom till den grad att du vet vart han reser. Trots din avsky.

Vad håller du på med egentligen?

Edit: självskadebeteende kanske
Det är klart det är rätt att bry sig om vad Jimmie Åkesson tar sig för. Han säljs in till det invandringskritiska svenska folket som vår företrädare mot dem som vill oss illa. Men så visar det sig om och om igen att han egentligen är sionist: anhängare av världens värsta terrorgrupp med en globalistisk och antieuropeisk ideologi. Det är högrelevant att följa, belysa och diskutera.

Det här utspelet om könsstympning och speciallagstiftning utifrån etnicitet är en del av den helheten. Det är en och samma korruption. Dock ovanligt att detta görs så explicit, eftersom det också kan vara dåligt för judarna att sorteras ut på det här sättet. Det är snarare praktiskt för judar att också ha könsstympade muslimer omkring sig i Europa som man kan peka på när västerlänningarna ifrågasätter praktiken.

Som någon annan skrev är den mest intressanta frågan vad Åkesson egentligen tänkte när han gjorde det här utspelet. Det hör inte till filosemitisk kutym att basunera ut explicita privilegier. Det drar till sig oönskad uppmärksamhet och gör judar till centrum för diskussioner som lätt blir obekväma för dem.
Citera
2026-03-20, 18:29
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Alltså jag anser att det finns fördelar med manlig omskärelse i form av mindre smittrisk av diverse sjukdomar.
What!!!!

Är du du helt rubbad?

Var har du fått detta ifrån?
Citera
2026-03-20, 18:30
Medlem
Citat:
What!!!!

Är du du helt rubbad?

Var har du fått detta ifrån?
En googling bort https://lakartidningen.se/vetenskap/manlig-omskarelse-minskar-risken-for-hpv-och-hsv-2/
Citera
2026-03-20, 18:33
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
En googling bort https://lakartidningen.se/vetenskap/manlig-omskarelse-minskar-risken-for-hpv-och-hsv-2/
Citera här för alla eller så valde du att inte säga nått.
Citera
2026-03-20, 18:47
Medlem
jhww82s avatar
Isreal smörjer Jimmy Åkessons feta buk. SD har verkligen gått ner på knä för Israel.

Verkligen anmärkningsvärt.

Men deras väljare är som MAGA, totalt dumma i huvudet och extremt löjeväckande att lyssna på när de försvarar sin ledare från (L)Isterlandet
Citera
2026-03-20, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Det finns massor av människor som tycker att han är det. Så i sin iver att bevisa att han inte är Hitler vill han väl göra något bra för judarna.
Såklart är det inte bra för de stackare som har judiska föräldrar.

Problemet är väl att han gör exakt samma misstag som Benny Folkmördare, när man höjer judarna till en separat nivå där de ska ha särskilda privilegier för att man är född jude, då gör man judarna automatiskt till måltavla.

Det är liksom inte en slump att vi ser ökade hatbrott mot judiska institutioner samtidigt som ett lands ledare menar att han representerar judar och att det är judars rätt att begå folkmord. Det är ett ypperligt sätt att framställa judar i otroligt dålig dager och är att göra dem en björntjänst. I just Israelernas fall så är det gissningsvis medvetet - fler hatbrott mot judar gör att man kan baxa på ännu mer med "titta vi MÅSTE liksom begå folkmord för vår överlevnads skull uwu tyck synd om oss", men i Jimpans fall är det bara en missriktad björntjänst.
Citera
2026-03-20, 19:27
Avslutad
Citat:

Javisst.. om du tar bort ditt ena öga så har du 50% mindre risk att få cancer i ögonen! Samma logik..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in