2026-03-13, 20:38
Medlem
Har träffat flera genom livet. Men! Det är tusan svårt att finna thaitjejer. Lätt att hitta svenska på tinder etc. Fåtal som visar sig på nätet det ja vet iaf så. Har ej så stor koll.

Som person och leverne och jag nog rätt så intressant har ja förstår förut. Trots det är utbudet skralt
Citera
2026-03-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLX81
Har träffat flera genom livet. Men! Det är tusan svårt att finna thaitjejer. Lätt att hitta svenska på tinder etc. Fåtal som visar sig på nätet det ja vet iaf så. Har ej så stor koll.

Som person och leverne och jag nog rätt så intressant har ja förstår förut. Trots det är utbudet skralt

Gå till en thailändsk krog. Gjorde det med exet. Hon var thailändska. Vet inte hur många som flörtade den kvällen.
Citera
2026-03-13, 22:06
Medlem
Citat:
Om du måste leta fattiga tjejer från fjärran östern lär inte din attraktion vara särskilt hög. Få höra nu:

Flint?
Gubbmage?
Dubbelhaka?
Citera
2026-03-13, 22:14
Medlem
Åk på semester till Pattaya! 🇹🇭🇹🇭
Citera
2026-03-13, 22:38
Medlem
che3s avatar
Citat:

Du är väl medveten om att om du vill slå dig i lag med dessa fruntimmer så får du även försörja deras familj och med otur hela deras släkt.

Citera
2026-03-14, 01:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

NEJ! Thai = Skräp

Gör det inte!!!!

Sluta!!!

Dom är endast efter pengar!
Du slutar i skilsmässa.
Citera
2026-03-14, 04:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Du är väl medveten om att om du vill slå dig i lag med dessa fruntimmer så får du även försörja deras familj och med otur hela deras släkt.

Ja. Och de nöjer sig aldrig med det överenskomna beloppet heller, som ska skickas till familjen i hemlandet varje månad. Det händer hela tiden nya saker som den svenske mannen förväntas lösa med sina pengar: mamma skadar sig i en spisolycka, mormor bryter lårbenshalsen, brodern blir arbetslös och kan inte försörja sin familj, huset brinner ner...
Citera
2026-03-14, 06:28
Medlem
sebastian66s avatar
Det är alltid lika roligt att läsa kommentarer så fort det handlar om asiater. Svenska kvinnor är inte mycket bättre.
Det verkar som att alla tror att alla asiater ska skicka hem pengar till familjen.
Det finns ju faktiskt många killar som är gifta eller sambo med asiater som inte behöver skicka hem pengar.
En asiat arbetar mycket hårdare än en vanlig svensk kvinna. En asiat har inte samma krav som en svensk kvinna har.

Det är en väldigt stor skillnad på en svensk och en asiat. Den svenska kvinnan vill vara en man. Många kvinnor vill vara singel och ha en sexpartner och inte skaffa barn eller familj.
En asiat vill gärna ha en familj och en trygg framtid. Om du skiljer dig men svensk så måste du dela på allting plus att du tar lån för att lösa ut en person.
När det gäller en asiat så är det inte samma regler som gäller.
Alla svenska killar tror att det är massa Fula gubbar med stor näsa små fötter och tjock mage och alkoholproblem som hämtar hem än asiat.

Kan det vara möjligt att många är avundsjuka och inte känner till vad som gäller?
Det är ju samma system när de såna här trådar bygger upp om asiater. Jag tror att det handlar om att många är avundsjuka för att man inte kan hitta någon trevlig asiat.
Många svenska killar blir lika lurade av svenska kvinnor som man kan bli av asiater kineser afrikanska kvinnor eller folk från Bulgarien. Det är ingen som tänker på detta.
Alla har förutfattade meningar så fort det gäller en asiat. Om du går på stan men asiat som börjar folk Tänka postorder. Jaha den killen har hämtat henne en kvinna bara för att han inte kan få en svensk kvinna. Ni är roliga hela bunten
Citera
2026-03-14, 07:55
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det är alltid lika roligt att läsa kommentarer så fort det handlar om asiater. Svenska kvinnor är inte mycket bättre.
Det verkar som att alla tror att alla asiater ska skicka hem pengar till familjen.
Det finns ju faktiskt många killar som är gifta eller sambo med asiater som inte behöver skicka hem pengar.
En asiat arbetar mycket hårdare än en vanlig svensk kvinna. En asiat har inte samma krav som en svensk kvinna har.

Det är en väldigt stor skillnad på en svensk och en asiat. Den svenska kvinnan vill vara en man. Många kvinnor vill vara singel och ha en sexpartner och inte skaffa barn eller familj.
En asiat vill gärna ha en familj och en trygg framtid. Om du skiljer dig men svensk så måste du dela på allting plus att du tar lån för att lösa ut en person.
När det gäller en asiat så är det inte samma regler som gäller.
Alla svenska killar tror att det är massa Fula gubbar med stor näsa små fötter och tjock mage och alkoholproblem som hämtar hem än asiat.

Kan det vara möjligt att många är avundsjuka och inte känner till vad som gäller?
Det är ju samma system när de såna här trådar bygger upp om asiater. Jag tror att det handlar om att många är avundsjuka för att man inte kan hitta någon trevlig asiat.
Många svenska killar blir lika lurade av svenska kvinnor som man kan bli av asiater kineser afrikanska kvinnor eller folk från Bulgarien. Det är ingen som tänker på detta.
Alla har förutfattade meningar så fort det gäller en asiat. Om du går på stan men asiat som börjar folk Tänka postorder. Jaha den killen har hämtat henne en kvinna bara för att han inte kan få en svensk kvinna. Ni är roliga hela bunten

Det är också roligt när asiatiska kvinnor kommer till Sverige och människor som tidigare snackat skit om hur män åker till Asien för kvinnorna, helt plötsligt är all up in her shit. Har sett det flera gånger.

Samt när asiatiska kvinnor skriver på dejtingsidor på Facebook etc och svenska kvinnor som, enligt dom själva hatar SD och ska vara så jävla PK helt plötsligt skriver en jävla massa glåpord om hur hon endast ute efter pengar. Eller skriver nåt mer subtilt typ "såklart en thailändska". Snacka om att ha låg självkänsla..

Jag älskar asiatiska kvinnor och håller mig borta från dessa svenska feminazis.

Till trådatartaren om hur du hittar asiatiska kvinnor är att du gör som jag och flyttat till Asien på heltid/halvtid. Just nu bor jag i Thailand några månader om året.. resten av tiden spenderar jag i sverige och Norge med att tjäna deg för att kunna flytta dit för gott medan jag hyr ut lyan hemma i sverige.

Men man får aldrig vara naiv i Asien, är du lite blödig så äter dom upp sig fortare än dom kan säga Hansum Man
Citera
2026-03-14, 10:37
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M5-Power
Åk på semester till Pattaya! 🇹🇭🇹🇭

Då får man ju bara betala. Bättre att ragga i Bangkok på icke turistställen.
Citera
2026-03-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja. Och de nöjer sig aldrig med det överenskomna beloppet heller, som ska skickas till familjen i hemlandet varje månad. Det händer hela tiden nya saker som den svenske mannen förväntas lösa med sina pengar: mamma skadar sig i en spisolycka, mormor bryter lårbenshalsen, brodern blir arbetslös och kan inte försörja sin familj, huset brinner ner...
Ja det är lustigt att män först verkar fatta varför det är lättare att få en kvinna från fattiga förhållanden än en som står på egna ekonomiska ben, för att sedan börja ondgöra sig över att kvinnan kostar pengar 🙂
Citera
2026-03-14, 14:05
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja det är lustigt att män först verkar fatta varför det är lättare att få en kvinna från fattiga förhållanden än en som står på egna ekonomiska ben, för att sedan börja ondgöra sig över att kvinnan kostar pengar 🙂

Det är patetiskt. Men jag tycker även att man har rätt att ondgöra sig över de importerade kvinnorna, när de inte håller sig till överenskommelsen utan bara ska ha mer och mer. Ett avtal är ett avtal är ett avtal - även om det är underförstått och inte finns på papper.

Det finns för övrigt även sådana män, dessa kommer ofta från Västafrika. Även där kan man tycka att de svenska kvinnorna (oftast mycket äldre, fula) som hämtar hit dem är patetiska, men ett avtal är ett avtal. Detta hålls dock sällan, utan senast när den yngre svarte mannen får PUT, så lämnar han tanten. Det finns till och med exempel på sådana som flytt tanten redan på Arlanda, och sedan håller sig undan hos släkt eller vänner som redan bor här...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in