2026-05-06, 12:06
  #37
Medlem
Epimaness avatar
Ja det kallas förstås de grå tinningarnas charm, inte gråskallens charm. Så salt och peppar kan ses som charmigt. Helgrått går bort.
Citera
2026-05-06, 12:34
  #38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Ja men grått är just…grått. Tråkigt. Rynkor är inte fina

Uppenbarligen så förstår du inte hur biologi och instinkter fungerar.
Citera
2026-05-06, 12:38
  #39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Uppenbarligen så förstår du inte hur biologi och instinkter fungerar.
Äldre, javisst. Men grått…nej. Det är inget bra tecken. Det är tecken på att man är gammal och förbrukad.

Känner du dig träffad eller? Hur gammal är du?
Citera
2026-05-06, 12:53
  #40
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Äldre, javisst. Men grått…nej. Det är inget bra tecken. Det är tecken på att man är gammal och förbrukad.

Fast nu verkar det som att du enligt min erfarenhet är väldigt ensam om den åsikten. Det är mycket ovanlig skulle jag säga. Så ovanlig att jag aldrig hört den förut.

Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Känner du dig träffad eller? Hur gammal är du?

Om du läser det jag skriver i mina inlägg så har du svaret på den frågan redan.
Citera
2026-05-06, 12:58
  #41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Fast nu verkar det som att du enligt min erfarenhet är väldigt ensam om den åsikten. Det är mycket ovanlig skulle jag säga. Så ovanlig att jag aldrig hört den förut.



Om du läser det jag skriver i mina inlägg så har du svaret på den frågan redan.
Att man inte vill ha män med en grå kalufs och vitt spret på öronen? Man måste väl fortfarande se fräsch ut
Citera
2026-05-06, 13:00
  #42
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Att man inte vill ha män med en grå kalufs och vitt spret på öronen? Man måste väl fortfarande se fräsch ut

Nu är det svårt att begripa vad du ens svarar på. Det ser nästan lite AI genererat ut. Är det det?
Citera
2026-05-06, 13:02
  #43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu är det svårt att begripa vad du ens svarar på. Det ser nästan lite AI genererat ut. Är det det?
Absolut inte. Hur då?

Jag svarar på att det inte är så fantastiskt snyggt att ha en grå kalufs och grått rufs på bröstet och ögonbrynen
Citera
2026-05-06, 13:22
  #44
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Absolut inte. Hur då?

Jag svarar på att det inte är så fantastiskt snyggt att ha en grå kalufs och grått rufs på bröstet och ögonbrynen

Jo du har sagt det med olika ord upprepat gång på gång. Jag skriver att enligt min erfarenhet så är det en extremt skild upplevelse än den jag råkat på i livet. Så pass att du faktiskt är den enda jag någonsin träffat på som uttrycker den åsikten.

Givetvis så inser jag att det måste finnas fler tjejer som är som dig. Dock upplever jag att den absoluta majoriteten tycker tvärtom vad du tycker och jag har motiverat det normala med det via biologin och instinkter.

Att du tycker och känner något helt annat vet vi nu.

Som jag tidigare sa så ser jag fram emot den perioden i livet när jag får salt och peppar i skägget och håret. Varför beskrev jag också.
Citera
2026-06-15, 13:24
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bochi2
finns det nått bra märke?
Kolla på Rekoshop.se
Citera
2026-06-15, 13:26
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bochi2
finns det nått bra märke?
Kolla på rekoshoppen.se
RADICO
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in