Citat:
Ursprungligen postat av
rostochlok
Det är bra, mindre risk för cancer.
Att köra med alla olika konstiga krämer, salvor, olika medel och annan skit som många kletar på sig har jag aldrig förstått. Huden är en otrolig del av kroppen och klarar mycket mer än vad många tror.