Citat:
Ursprungligen postat av
Light-Blue
Det var märkligt. Helt normalt att man gillar äldre, men de ska inte vara fåriga i ansiktet eller ha vitt spret på huvudet/i ansiktet/på öronen/armarna och ryggen. Euw
Märkligt vet jag inte eftersom det verkar vara så vanlig känsla. Men jag vet inte varför tjejer verkar dras till det som kallas salt och peppar i skägg och hår. Jag accepterar den förklaring jag får angående att tjejer vill ha män som speglar mogenhet och erfarenhet. Att det ligger i tjejer biologiskt.
Jag som är man har ingen som helst dragning till gråa kvinnor. Jag fungerar som män normalt fungerar. Jag vill ha unga tjejer. Även det ligger biologiskt i mannen.
Man kan också tänka sig att det ligger något i det för det passar så bra ihop. Män vill ha unga tjejer och unga tjejer vill ha äldre män.
Ganska naturligt när man tänker på det och lägger till den erfarenhet man har av livet. Jag har träffat flera män som säger att de verkade bli mycket mer populära bland yngre tjejer när det börjat få lite salt och peppar i skägget. Så jag ser fram emot att själv kliva in i den perioden och flockas av den unga gruppen tjejer.