Varit bostadslös många gånger så ena vändan när jag fick flytta hem igen fick jag inte sova i min brors tomma rum utan istället ligga på golvet i ena systerns rum på en 5 cm skumgummimadras.
Flyttade en vända med en fd vän (sedan dess) ut till en liten håla och skulle hyra källaren som egen lägenhet. Problemet var att det de utlovat inte fanns sedan. Kyl, frys, spis och inte heller lås på ytterdörren. "Det här är på landet. Vi låser inte här!" Ehh
jag vill sova med ytterdörren låst iallafall. Samma skit med avsaknade av frys "Det ingår inte i standarden!" Det ingår i
min standard. Saken var att mitt psyke var alltför dåligt för att ta sådana situationer varpå det slutade med konflikter. Dessutom blåstes jag på det med flytten och fick inte ens med mig dammsugaren. Och allt vi hade var en tunn spånskiva mellan våra bostäder med flera centimeters glipa. Tror de måste planerat för att jag skulle leva singel tills jag dog eller liknande. Någon jag slrev med undrade om det var Fritzl jag bodde hos
En annan vända efter det blev väl lite konflikter kring också då jag inte var så nöjd med att inte ha fått kort till tvättstugan. Var inte särskilt fräsch mot slutet av min hyresperiod efter att ha tvättat i badkaret som rökare med husdjur månad efter månad, fytusan 🤮
En annan bostad hade problem med värmen så det var minusgrader inomhus (inte riktigt men det kändes fasen som det) och när karln jag hurde av eldade var det fel på systemet så all rök gick in till mig. Han eldadd en massa däck och skit och jävlar vilken hosta häjag hade året efter det. Plus sotsvarta saker. Vattnet ströps varpå rören gick sönder så man hade inte tillgång till varken värme eller vatten som man skulle heller. 🙃