2026-04-24, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Många som inte tål Lasse. I viss mån kan jag förstå det.
Själv tycker jag han är modig och klarsynt som motsäger dessa fruntimmer som har noll livserfarenhet och endast levt ett liv curlade av sina föräldrar.
Hatiska individer som Iki, Anna och Marie är typiska
personer som åkt räkmacka genom livet och som är påverkade av mainstream media. Dvs hjärntvättade.
Är Lasse gnällig? Ja, han är jävligt gnällig.
Men det kan jag tala om...hade jag tillbringat tid på en öde ö tillsammans med Iki, Anna och Marie...
Då hade jag gnällt som faen!
Du har en poäng givetvis, men han behöver ju inte säga han är starkast och bäst på allt för det och sedan visa sig vara sämst, mera det som jag stör mig på hos honom.

Sedan hade han kunna´t vara lite smidigare i sin taktik emot feminsit/lebbarna, om han nu vill vara kvar ett tag till.
Citera
2026-04-24, 16:36
Medlem
Citat:
Kommande Örådet med Lag Nord är spoilat av TV4 på deras Instagramkonto.
Helt otroligt vilka idioter som sitter i prod.teamet.
att de är idioter i produktionsteamet ser man ju på vilka deltagare de valt ska vara med
Citera
2026-04-24, 18:30
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, det vet jag. De som saknar Plus kan se Örådet först på söndag kl. 00:02. Men som sagt, inget av vikt har avslöjats på Instagram, enbart lite tjafs.
Så du tycker det ät ok att Tv4 spoilar på Instagram?
Citera
2026-04-24, 18:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Så du tycker det ät ok att Tv4 spoilar på Instagram?

Lite tjafs som liknar all annan tjafs som inte avslöjar något om resultatet, ja.
Citera
2026-04-24, 21:26
Medlem
Citat:
Kommande Örådet med Lag Nord är spoilat av TV4 på deras Instagramkonto.
Helt otroligt vilka idioter som sitter i prod.teamet.

De har också svårt att hålla koll på vilken dag det sänds utanför play plus

Ja klantigt, ser att det syns vem som fick immunitet (men de kan ju också ges bort).
Citera
2026-04-24, 23:30
Medlem
Pinsamt att se den feta goa Göteborgaren som säger att han har vinnarskalle, bra bollsinne och har spelat alla olika sporter m.m men han är totalt värdelös i exakt allt.

Snacka om att han är ärketypen av en person som har blivit curlad av en ensamstående mamma som alltid klappat honom medhårs.

Sanningen är om han verkligen skulle spela till exempel ishockey på en hyfsat bra nivå så skulle han bryta ryggen första matchen. Punkt.

Och han kallar sig mattläggare. Snälla.
Jag känner riktigta mattläggare.
Dom rullar fanimej inte bara ut mattor på nåt jävla event. Riktiga mattläggare fixar verkligen golven i hus och annat som är bestående och klass.
Det krävs utbildning. Inte hans jävla pajasfasoner.

Nu kom jag igång känner jag.
Ge mig en TV-show så ska ni få se på leverans!
Senast redigerad av 191213 2026-04-24 kl. 23:33.
Citera
2026-04-25, 02:27
Medlem
Citat:
Ja det är blandad konfetti den här säsongen.
Däremot så vet jag vilka jag inte har som favoriter.

Verkligen! Ja det är ju betydligt lättare att se icke-favoriter en säsong som denna. Var helt lost och hade Lema som eventuell favorit, tills det blev grinfest och gnäll över allt möjligt. Och det blev det ju rätt fort... Nu är det skitsvårt att hitta en favorit faktiskt.
Citera
2026-04-25, 06:18
Medlem
Caroline är en favorit, hon verkar vara en schysst tjej. Och bra på tävlingar. Sonja är också ett starkt kort. De är den enda bland tjejerna/kvinnorna jag håller på.

Bland killarna vet jag inte, kanske Halil om han kan hålla babbenmentaliteten borta. Jonas kanske. Lasse skrävlare kommer inte att ta sig till finalen, det är jag säker på, det skulle förvåna mig stort. Aza har sina goda sidor när han är på det humöret. Amadeus lättar upp stämningen i lägret men kommer inte klara sig i tävlingarna. Mensur har lurat alla att tro att han är en hyvens karl, men kommer han att klara tävlingarna?
Citera
2026-04-25, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Pinsamt att se den feta goa Göteborgaren som säger att han har vinnarskalle, bra bollsinne och har spelat alla olika sporter m.m men han är totalt värdelös i exakt allt.

Snacka om att han är ärketypen av en person som har blivit curlad av en ensamstående mamma som alltid klappat honom medhårs.

Sanningen är om han verkligen skulle spela till exempel ishockey på en hyfsat bra nivå så skulle han bryta ryggen första matchen. Punkt.

Dom rullar fanimej inte bara ut mattor på nåt jävla event. Riktiga mattläggare fixar verkligen golven i hus och annat som är bestående och klass.

Håller med, han är helt värdelös på allt och man ser hans kropp och rörelse att han aldrig idrott regelbundet. Soffpotatis som tror han är världsmästare i allt. Bra självförtroende med noll självinsikt är en farlig kombination, ger så dryga och störiga människor.

Hoppas Indian Icky åker, klarar inte hennes hat mot män.
Citera
2026-04-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213

Helt enig, sedan har jag aldrig träffat en mattläggare som är så kass på pussel som han är, då de har många fundamentala likheter.
Citera
2026-04-25, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Håller med, han är helt värdelös på allt och man ser hans kropp och rörelse att han aldrig idrott regelbundet. Soffpotatis som tror han är världsmästare i allt. Bra självförtroende med noll självinsikt är en farlig kombination, ger så dryga och störiga människor.

Hoppas Indian Icky åker, klarar inte hennes hat mot män.
Det spekulerades ju i han var peter haryssons son först, men jag tror snarare han är lasse lundholms son eller i vartfall nära släkt, likheterna är slående
Citera
2026-04-25, 11:32
Medlem
Aj då, inte bara Robinson som herr Sebastian bröt, nu har även hans relation brutit samman...där ser man...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in