2026-04-08, 07:48
Medlem
Loikkaris avatar
Senaste avsnitt var konstigt klippt, fattade noll när nya deltagare kom fram. Undrade vad hände med lagmedlemmar?

De hade (förhandlarna) ju åkt till gränslandet om de inte hade kommit överens inom 30 min. Därför fick de ta med sina packningar
Citera
2026-04-08, 07:53
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Nu minns jag vart jag sett Hanna W! Sociala medier på Fanbus klipp! Hon är porrstjärna!

Spännande om det stämmer!

Fram med bevis
Citera
2026-04-08, 11:00
Medlem
Aza pakten måste verkligen bort, stör mig som fan på de!

Sedan har vi tjejgänget på Anna, Iki osv. Riktigt illa!
Citera
2026-04-08, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Varför har folk kallat Halil för bög?! Innan jag själv såg honom så tänkte jag att det måste i så fall vara någon som det skriker bög om, men inte alls. Jag får intrycket heterosexuell av honom, kanske bara en tillbakadragen person om något och inte en typisk deltagare för det här programmet.
Han bor bara med killar, och han är rätt gayig.
Citera
2026-04-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Lemas gnäll om att hon är ensamtjej och att de behöver fler tjejer börjar bli tröttsamt, hur ska man få henne att förstå att detta spel inte handlar om kuk eller fitta?

Lema och Carl Oscar är verkligen ett gnällpar.

Påminner om höstsäsongens Johan och Emma. Carl Oscar är en riktig dramaqueen med sitt tal om hur utstött han är och att andra utstrålar dåliga energier, blir antagligen en mobbare i likhet med Johan om han kommer in i en majoritetspakt.
Citera
2026-04-08, 14:03
Medlem
Bakarettans avatar
Milanobögen Oscar har fått hybris. Att han ursprungligen kommer från en byhåla som Forserum säger allt.
Dock tillfredsställande att se att mansgrisen Ola & besserwissern Aza fick sej en knäpp på näsan.
Jonas verkar vara en reko kille. Får hoppas att han är reko genom hela säsongen.
Lema som är fullständigt desperat eftersom hon inte fixar att vara "ensam tjej" tycker jag börjar bli ganska löjlig i sitt resonemang.
Detta evinnerliga tjat om att "tjejer" minsann ska skapa pakter och hålla ihop är patetiskt. Curlade Instagram-brudar som har noll verklighetsuppfattning. Öh...du är med i Robinson...Get a grip!
Citera
2026-04-08, 14:08
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Lema och Carl Oscar är verkligen ett gnällpar.

Påminner om höstsäsongens Johan och Emma. Carl Oscar är en riktig dramaqueen med sitt tal om hur utstött han är och att andra utstrålar dåliga energier, blir antagligen en mobbare i likhet med Johan om han kommer in i en majoritetspakt.
Håller med fullständigt. "Alla bögar är utstötta ".
Han började ju redan prata skit om andra laget när han var på förhandling. Bra av Jonas att argumentera.
Citera
2026-04-08, 15:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annanasanna

Jag tänkte samma, men sedan kom jag på att jag tycker att han är lite lik David Ritschard🙂

Hmm. DR vet jag inte vem det är.

I dagens avsnitt på Robinson kom det 2 helt nya folk + Melina från Gränslandet, som skulle in i Robinson.

Halil fick en namnskylt visad i avsnittet om namn, ålder, yrke + ort i synk/avsnittet när han pratade.

Fast jag såg inte sådant på tjejen Caroline. Jag måste ha missat den eller glömde produktionen bort att visa hennes uppgifter? Någon som såg den kan väl skriva ut "fakta'n" om henne?
Citera
2026-04-08, 15:55
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hmm. DR vet jag inte vem det är.

I dagens avsnitt på Robinson kom det 2 helt nya folk + Melina från Gränslandet, som skulle in i Robinson.

Halil fick en namnskylt visad i avsnittet om namn, ålder, yrke + ort i synk/avsnittet när han pratade.

Fast jag såg inte sådant på tjejen Caroline. Jag måste ha missat den eller glömde produktionen bort att visa hennes uppgifter? Någon som såg den kan väl skriva ut "fakta'n" om henne?
Herregud människa! Varför återberättar du i dina inlägg här precis allt som vi som sett på TV4 play redan vet???
Citera
2026-04-08, 16:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Herregud människa! Varför återberättar du i dina inlägg här precis allt som vi som sett på TV4 play redan vet???

En bakgrundsförklaring bara - sedan kom det en fråga. Missade du frågan ...

Fakta om Caroline ville jag veta = Namn, ålder, ort och yrke. För det kunde jag inte se i avsnittet!
Citera
2026-04-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
En bakgrundsförklaring bara - sedan kom det en fråga. Missade du frågan ...

Fakta om Caroline ville jag veta = Namn, ålder, ort och yrke. För det kunde jag inte se i avsnittet!
Kanske det kommer dyka upp i en synk?
Citera
2026-04-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan

Gå och kamma dig. För det första - vissa kollar på Robinson på TV och inte play. För det andra, låt bli att läsa om du nu stör dig så mycket. Nu innehöll inlägget även en fråga och inte bara återgivning, men du missade väl att läsa hela när du brusade upp så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in