2026-04-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Aza, vilken mupp alltså. Rakt igenom vidrig personlighet, ser ner på kvinnorSom någon annan nämnde, smygbög definitivt. Försöker överspela sin manlighet och har agg gentemot Milano-Oscar.

Likaså Ola som puckot som ska vara mansgris. Fy fan för dessa.

Mensur, bra men borde vara mer man och kunna säga ifrån töntarna Aza och Ola.

Carl-Oscar ska vara “modeinköpare” i Milano, men som egentligen pluggar mode tredje året. Förstår inte alla dessa förskönade jobbtitlar. Säkert en fin människa i botten men hans osäkerhet i början av säsongen till att sedan spela självsäker och att han “får som han vill”... snälla, vem försöker du lura. Bara töntigt när man drar till sådana gay-bitchfasoner. Dessutom hans korkade sätt att “förhandla”. Har ju helt missförstått grejen.

Iki, typiskt sådan gay som ger gaytjejer dåligt rykte, när hon aldrig skulle rösta på en tjej. Vad är det för idioti? Gays som är i minoritet och sedan spär hon på sådant här mot män. Pucko.

Marie - för mycket botox i pannan.

Amadeus - teletubbie, irriterande röst. Försöker vara Lasses lilla Minion. Dålig förlorare.

Lasse, ännu en korkad heterogubbe som klagar på att det finns yngre förmågor i programmet. Varför sökte han ens?

Hanna, kan bli en favorit om hon slutar tycka hon själv är dålig. Ta fram självkänslan.

Jonas, en absolut favorit just nu. Verkar skön.
Anna stör jag mig bara på. Oklar anledning.

Melina, gillar henne. Rak och tydlig. Tjänar mest av alla i programmet har jag för mig.

Nathalie, snygg - mer än så har jag inte sett av henne.

Sebastian - klarar ej av hans flickvän Peg, så han får tummen ner.

Waldo, ngn jag hade hopp om, men han visade sig vara en riktig loser. Kom igen, du visste vad programmet gick ut på. Ville han bara ha tv-tid?

Lema, stor favorit, har förståelse för hennes hemska tid i mans-laget. Fy att behöva vara med Aza och Ola. Äntligen fick hon lite systrar in i laget.

Aydin, störig som fan, men imponerade stort i tävlingen.

Halil, definitivt något gay över honom som ngn nämnt.

Erika, Sonja, Anja…. typ jahapp, utfyllnad i programmet.

Jag har ändå gillat Anja de andra två har jag knappt sett.

Melina överraskar positivt i denna vecka i allmän inställning.

Amadeus var riktigt rolig i nån synk också.

Annars gillar jag också Lema och Jonas.
Citera
2026-04-06, 22:40
Medlem
mensverkets avatar
Usch vad vidrigt att outa hennes livmodersframfall i tv sådär. Vaginal prolapse på engelska. Livmodern tittar ut i fittan.
Citera
2026-04-07, 00:27
Medlem
mensverkets avatar
Hanna W och Maria har varit i tv förut. Maria i typ bachelor och Hanna i kanske Sveriges sämsta förare? Jag har fotografiskt minne. Minns bara inte vart jag sett dom.
Citera
2026-04-07, 07:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hanna W och Maria har varit i tv förut. Maria i typ bachelor och Hanna i kanske Sveriges sämsta förare? Jag har fotografiskt minne. Minns bara inte vart jag sett dom.

Du menar väl Marie W? 🤔
Citera
2026-04-07, 14:28
Medlem
DeppJohnnys avatar
Ja Carl-Oscars ”förhandling” var smärtsamt pinsam att se.

Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Aza, vilken mupp alltså. Rakt igenom vidrig personlighet, ser ner på kvinnorSom någon annan nämnde, smygbög definitivt. Försöker överspela sin manlighet och har agg gentemot Milano-Oscar.

Likaså Ola som puckot som ska vara mansgris. Fy fan för dessa.

Mensur, bra men borde vara mer man och kunna säga ifrån töntarna Aza och Ola.

Carl-Oscar ska vara “modeinköpare” i Milano, men som egentligen pluggar mode tredje året. Förstår inte alla dessa förskönade jobbtitlar. Säkert en fin människa i botten men hans osäkerhet i början av säsongen till att sedan spela självsäker och att han “får som han vill”... snälla, vem försöker du lura. Bara töntigt när man drar till sådana gay-bitchfasoner. Dessutom hans korkade sätt att “förhandla”. Har ju helt missförstått grejen.

Iki, typiskt sådan gay som ger gaytjejer dåligt rykte, när hon aldrig skulle rösta på en tjej. Vad är det för idioti? Gays som är i minoritet och sedan spär hon på sådant här mot män. Pucko.

Marie - för mycket botox i pannan.

Amadeus - teletubbie, irriterande röst. Försöker vara Lasses lilla Minion. Dålig förlorare.

Lasse, ännu en korkad heterogubbe som klagar på att det finns yngre förmågor i programmet. Varför sökte han ens?

Hanna, kan bli en favorit om hon slutar tycka hon själv är dålig. Ta fram självkänslan.

Jonas, en absolut favorit just nu. Verkar skön.
Anna stör jag mig bara på. Oklar anledning.

Melina, gillar henne. Rak och tydlig. Tjänar mest av alla i programmet har jag för mig.

Nathalie, snygg - mer än så har jag inte sett av henne.

Sebastian - klarar ej av hans flickvän Peg, så han får tummen ner.

Waldo, ngn jag hade hopp om, men han visade sig vara en riktig loser. Kom igen, du visste vad programmet gick ut på. Ville han bara ha tv-tid?

Lema, stor favorit, har förståelse för hennes hemska tid i mans-laget. Fy att behöva vara med Aza och Ola. Äntligen fick hon lite systrar in i laget.

Aydin, störig som fan, men imponerade stort i tävlingen.

Halil, definitivt något gay över honom som ngn nämnt.

Erika, Sonja, Anja…. typ jahapp, utfyllnad i programmet.
Citera
2026-04-07, 14:35
Medlem
farlings avatar
Insåg idag att Amadeus Harrysson är Peter Harryssons son.

Ganska självklart egentligen nu så här i efterhand!
Citera
2026-04-07, 15:36
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Ja Carl-Oscars ”förhandling” var smärtsamt pinsam att se.
tack för spoilingen det avsnittet ligger inte på play
Citera
2026-04-07, 15:37
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Insåg idag att Amadeus Harrysson är Peter Harryssons son.

Ganska självklart egentligen nu så här i efterhand!
Ja det är inga random personer som är med i sådanna här program utan noga utvalda b kändisar och sådanna som varit med i tvi innan.
Citera
2026-04-07, 18:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Han kommer givetvis med i programmet för hans pappa är känd, samma med alla som varit med i tv förut.

Det är liksom inte tur man råkar komma med i flera tv program, han sa väl när han lämnade att det är över 4000 sökande till programmet, hur tur har man inte då om man kommer med i flera olika? eller har en känd släkting eller vän?

Om du menar Amadeus Harrysson 27 år? Så är han inte son till Peter Harryson - som är snart 80 år. Peter Harryson har 2 vuxna barn: Oscar och Beata i 50+ åldern. Samtliga dessa 3 (Peter, Oscar och Beata) stavar sitt efternamn med ett "s" och inte med två "s" som Amadeus gör.
Citera
2026-04-07, 18:20
Medlem
mensverkets avatar
Nu minns jag vart jag sett Hanna W! Sociala medier på Fanbus klipp! Hon är porrstjärna!
Citera
2026-04-07, 18:41
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om du menar Amadeus Harrysson 27 år? Så är han inte son till Peter Harryson - som är snart 80 år. Peter Harryson har 2 vuxna barn: Oscar och Beata i 50+ åldern. Samtliga dessa 3 (Peter, Oscar och Beata) stavar sitt efternamn med ett "s" och inte med två "s" som Amadeus gör.
då har han troligtvis varit med i något programm förut eller är släkt eller känner någon bra i produktionen.
Citera
2026-04-07, 19:37
Avstängd
Blessed81s avatar
Bara jag som stör mig på den där jävla lasse, så jävla självgod tror han är starkast mm, men han är en gammalgubbe man sänker med en halvmiss.

Sedan hyllar han laget, men efteråt vill han byta lag och simmar iväg själv som en barnunge.

Sedan är han korkad med klart han inte får åka till förhandling om han säger han vill byta lag.

Han måste ju ha ett par diagnoser, han ryker garanterat i nästa öråd för dem nu, men han säger bestämt han inte ska ut eller till något gränsland.
Senast redigerad av Blessed81 2026-04-07 kl. 19:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in