Citat:
Aza, vilken mupp alltså. Rakt igenom vidrig personlighet, ser ner på kvinnorSom någon annan nämnde, smygbög definitivt. Försöker överspela sin manlighet och har agg gentemot Milano-Oscar.
Likaså Ola som puckot som ska vara mansgris. Fy fan för dessa.
Mensur, bra men borde vara mer man och kunna säga ifrån töntarna Aza och Ola.
Carl-Oscar ska vara “modeinköpare” i Milano, men som egentligen pluggar mode tredje året. Förstår inte alla dessa förskönade jobbtitlar. Säkert en fin människa i botten men hans osäkerhet i början av säsongen till att sedan spela självsäker och att han “får som han vill”... snälla, vem försöker du lura. Bara töntigt när man drar till sådana gay-bitchfasoner. Dessutom hans korkade sätt att “förhandla”. Har ju helt missförstått grejen.
Iki, typiskt sådan gay som ger gaytjejer dåligt rykte, när hon aldrig skulle rösta på en tjej. Vad är det för idioti? Gays som är i minoritet och sedan spär hon på sådant här mot män. Pucko.
Marie - för mycket botox i pannan.
Amadeus - teletubbie, irriterande röst. Försöker vara Lasses lilla Minion. Dålig förlorare.
Lasse, ännu en korkad heterogubbe som klagar på att det finns yngre förmågor i programmet. Varför sökte han ens?
Hanna, kan bli en favorit om hon slutar tycka hon själv är dålig. Ta fram självkänslan.
Jonas, en absolut favorit just nu. Verkar skön.
Anna stör jag mig bara på. Oklar anledning.
Melina, gillar henne. Rak och tydlig. Tjänar mest av alla i programmet har jag för mig.
Nathalie, snygg - mer än så har jag inte sett av henne.
Sebastian - klarar ej av hans flickvän Peg, så han får tummen ner.
Waldo, ngn jag hade hopp om, men han visade sig vara en riktig loser. Kom igen, du visste vad programmet gick ut på. Ville han bara ha tv-tid?
Lema, stor favorit, har förståelse för hennes hemska tid i mans-laget. Fy att behöva vara med Aza och Ola. Äntligen fick hon lite systrar in i laget.
Aydin, störig som fan, men imponerade stort i tävlingen.
Halil, definitivt något gay över honom som ngn nämnt.
Erika, Sonja, Anja…. typ jahapp, utfyllnad i programmet.
Likaså Ola som puckot som ska vara mansgris. Fy fan för dessa.
Mensur, bra men borde vara mer man och kunna säga ifrån töntarna Aza och Ola.
Carl-Oscar ska vara “modeinköpare” i Milano, men som egentligen pluggar mode tredje året. Förstår inte alla dessa förskönade jobbtitlar. Säkert en fin människa i botten men hans osäkerhet i början av säsongen till att sedan spela självsäker och att han “får som han vill”... snälla, vem försöker du lura. Bara töntigt när man drar till sådana gay-bitchfasoner. Dessutom hans korkade sätt att “förhandla”. Har ju helt missförstått grejen.
Iki, typiskt sådan gay som ger gaytjejer dåligt rykte, när hon aldrig skulle rösta på en tjej. Vad är det för idioti? Gays som är i minoritet och sedan spär hon på sådant här mot män. Pucko.
Marie - för mycket botox i pannan.
Amadeus - teletubbie, irriterande röst. Försöker vara Lasses lilla Minion. Dålig förlorare.
Lasse, ännu en korkad heterogubbe som klagar på att det finns yngre förmågor i programmet. Varför sökte han ens?
Hanna, kan bli en favorit om hon slutar tycka hon själv är dålig. Ta fram självkänslan.
Jonas, en absolut favorit just nu. Verkar skön.
Anna stör jag mig bara på. Oklar anledning.
Melina, gillar henne. Rak och tydlig. Tjänar mest av alla i programmet har jag för mig.
Nathalie, snygg - mer än så har jag inte sett av henne.
Sebastian - klarar ej av hans flickvän Peg, så han får tummen ner.
Waldo, ngn jag hade hopp om, men han visade sig vara en riktig loser. Kom igen, du visste vad programmet gick ut på. Ville han bara ha tv-tid?
Lema, stor favorit, har förståelse för hennes hemska tid i mans-laget. Fy att behöva vara med Aza och Ola. Äntligen fick hon lite systrar in i laget.
Aydin, störig som fan, men imponerade stort i tävlingen.
Halil, definitivt något gay över honom som ngn nämnt.
Erika, Sonja, Anja…. typ jahapp, utfyllnad i programmet.
Jag har ändå gillat Anja de andra två har jag knappt sett.
Melina överraskar positivt i denna vecka i allmän inställning.
Amadeus var riktigt rolig i nån synk också.
Annars gillar jag också Lema och Jonas.