Var korkat av Aydin att bryta mot regler, han får skylla sig själv. Skönt bli av med honom då jag störde mig mest på honom.
Vilken vekling Waldo är som lämnade. Borde skrivas in en regel i kontraktet att man inte kan lämna utan vettig anledning, exempel dödsfall inom familjen.
Den som jag stör mig mest på nu är Aza. Dock så vill jag inte bli av med honom nu, kan bli bra tv om han är kvar ett tag till. Hur det Utvecklas ska bli intressant att se när det blir två lag....
Lemas gnäll om att hon är ensamtjej och att de behöver fler tjejer börjar bli tröttsamt, hur ska man få henne att förstå att detta spel inte handlar om kuk eller fitta?
Gode Gud, låt laget göra det enda rätta och skicka vidriga Hanna till Gränslandet.
Ja, bara tanken att bre på lite bajs på en smörgås istället för t.ex jordnötssmör.
Vafan skall alla härma andra för helatiden. Bajsmack, pannben, bara kötta och kriga. Hur fräck är man när man bara är en copycat?
Jag blir så trött på alla patetiska Robinson-klyschor – Ungefär som alla deltagare får en ordbok med alla klyschor samlade på ett ställe. Check på samtliga.
Jonas o Lasse valdes in för att bli kanonmat, syd kommer att välja Hanna
Hanna hamnade på Gränslandet, Amadeus valdes för sitt trevliga humör. Det kommer två nya stjärnor plus en från Gränslandet vilket helt omfördelar maktbalansen i lag Aza. Oscar visar sin briljans.
Hanna hamnade på Gränslandet, Amadeus valdes för sitt trevliga humör. Det kommer två nya stjärnor plus en från Gränslandet vilket helt omfördelar maktbalansen i lag Aza. Oscar visar sin briljans.
Spännande konstellationer att se fram emot.
Om senare i veckan!
Bra strategi av Oscar som gick från minoritet till majoritet. Blir spännande att se hur de levererar på immunitetstävling. Undrar dock vad skälet till att dölja immuniteten var? Få honom att framstå som mindre girig?
Bra strategi av Oscar som gick från minoritet till majoritet. Blir spännande att se hur de levererar på immunitetstävling. Undrar dock vad skälet till att dölja immuniteten var? Få honom att framstå som mindre girig?
Så kan det ju vara, men också att om han skulle komma i en situation att hotas av utröstning så har han halsbandet som kan rädda honom.
Vad var meningenmed första tävlingen och att ha 4 lag om det bryts efter en vecka? Endast för att skapa diskussion. Tråkigt, men nu fick ju lagen kokkärl och ris så första tävlingen var meningslös
Gränslandet S29E07 ca 11:23min in. Hanna Wallmark vs Melina Bozioti. Melina Bozioti har en bit rep innanför den nedre stålöglan. Absolut ett lättare sätt att hålla metallstaven kvar mellan öglorna. Det rättas till innan kameran kommer tillbaka
Senast redigerad av Tilikum 2026-04-06 kl. 13:09.