Citat:
Ursprungligen postat av
FedorEmelianenko
Ja aza är smart och spelar inom regelverket hade det varit jag hade jag aldrig gett tillbaka den, jag hade gjort allt för få mig och mina allierade vidare och i bättre dager i alla lägen.
men jag skriver och frågar dig varför azas gömmande av imuniteten är en värre handling än titta någon i ögonen bedra och ta i hand med någon, för det har nämligen två gjort och det är helt ok enligt många här, jag menar på att aza aldrig hade gjort sådär ens om de inte lurat honom ifrån början, då ska de inte gnälla nu när de får igen med samma mynt, det är inte konsekvent
Alltså i och med att han frågade om reglerna innan så är det ju ett ok drag i sig. Men han var helt enkelt inte så nice i hur han försökte förhandla och inte stå för det samtidigt som han sen försökte förhandla till sig noll röster.
Och Ola som bara försöker slå ifrån sig att skuld som att ”JAG har inte tagit den” som att han blir förolämpad av anklagelsen.
Påminner lite om nån i en utländsk produktion som för att jävlas slängde en annan spelares hatt i elden. För att ”skaka om lite känslor”. Inte mot reglerna men inte särskilt nice.
Och ja, att lova nån att rösta med dem o inte göra det sker ju däremot hela tiden i de produktionerna. Är i princip det spelet går ut på, få folk att lita på att du inte ljuger.