Ja, sista officiella örådet är det som sänds imorgon. Sen blir det ett till öråd men det är för att avgöra vilka som ska stå i final!
Blir kul med finalvecka, jag gillar när det är lite mer fokus på tävling!
Jag såg också deltagaren som åker ut och hans Instagram. Han var inte direkt poppis i kommentarer. Följer ej hen men dök upp i flödet pga följer nån annan gammal deltagare.
Ganska efterblivet tro något annat så berätta nu vad din vision var
Va!? Jag har inte sett dessa avsnitt ännu så jag vet inte. Men en tanke var att ena EXIT-avsnittet gäller en från utslagstävlingen. Det har jag redan skrivit. Sedan var jag osäker på om EXIT-avsnitt gäller andra än de som blir utröstade på ö-råd, vilket vi vidare diskuterade. Är det någon som är efterbliven och inte förstår vad andra skriver så är det ju du. Sluta förstöra tråden nu är du snäll.
Va!? Jag har inte sett dessa avsnitt ännu så jag vet inte. Men en tanke var att ena EXIT-avsnittet gäller en från utslagstävlingen. Det har jag redan skrivit. Sedan var jag osäker på om EXIT-avsnitt gäller andra än de som blir utröstade på ö-råd, vilket vi vidare diskuterade. Är det någon som är efterbliven och inte förstår vad andra skriver så är det ju du. Sluta förstöra tråden nu är du snäll.
Vad var din vision, vad är et exit avsnitt?
det visade förra veckan fö med aza som start, vilket innevär han får rösta
det visade förra veckan fö med aza som start, vilket innevär han får rösta
Nu är det ju inte så att jag inte vet vad EXIT-avsnitt är och innebär. Azas har jag sett. Han åkte ju ur Robinson på ö-råd. Men nu diskuterades det ju att det blir TVÅ kommande EXIT-avsnitt och då blev spekulationen att kanske två röstas ur Robinson nu vid ö-rådet. Någon nämnde dock att det ena rör utslagstävlingen, vilket var min tanke också först. Sedan blev jag osäker på om även dem visas i EXIT-avsnitt eller om det bara är utröstade vid ö-råd.
Planen från nord måste ju ha varit att gå med på att rösta på Halil för att Halil kommer välja Ola i en duell och Jonas och Sonja är rädd för att Ola ska välja dem. Undrar vem det var som inte röstade på Halil. Tråkigt utfall hur som helst. Lasse och Halil var de enda vettiga personerna kvar
Nu är det ju inte så att jag inte vet vad EXIT-avsnitt är och innebär. Azas har jag sett. Han åkte ju ur Robinson på ö-råd. Men nu diskuterades det ju att det blir TVÅ kommande EXIT-avsnitt och då blev spekulationen att kanske två röstas ur Robinson nu vid ö-rådet. Någon nämnde dock att det ena rör utslagstävlingen, vilket var min tanke också först. Sedan blev jag osäker på om även dem visas i EXIT-avsnitt eller om det bara är utröstade vid ö-råd.
Alle som e kvar kommer vara med i ett Exit-avsnitt.
Alle som e kvar kommer vara med i ett Exit-avsnitt.
Ah, så är det naturligtvis. Har faktiskt glömt hur det varit innan, därav lite osäker. Tänkte att det bara var utröstade, men då gäller det även de som åker ut på tävling osv. Tack för klargörandet! 😁
Karate-Ola vinner och disco-Lasse förlorar.
Få se om förståndet vinner och "en kvinna måste vinna"; förstår att Jonas måste röstas ut.
(Har just sett förlorarfinalen)
Trött på den där jävla sekten med Jonas i topp och alla undersåtar som följer lilla minsta. Sonja är så förbannat korkad och resten av sekten som vill att deras ledare ska vinna. Jonas blir kränkt så fort någon går emot honom, vilken odräglig människa.