Ormen Jonas kommer på ett förslag på dagisnivå och självkär som han är så vill ha att motståndarna ska lägga sig platt inför det. Varför skulle Ola och Aza gå med på ormens villkor när nackdelen skulle delas till ormen oavsett om han gillade det eller inte?! Jävla äcklige orm.
Tråkigt att den andra ormen, Sonja, vann på gränslandet, nu har fanskapet en chans att ta sig in igen. Hennes äckliga ansikte vill jag aldrig mer se.
Fan va du grinar. Lär dig att aza ola o carro ska UT
Hur tusan tänker Ola som vill vinna röster till sin sida och säger fuck you till övriga och dessutom till Lasse som känns relationsberoende att ”nu åker du ut”. Stark insats men så dålig vinnare.
Såklart vi kan se att det finns risk att Lasse och Halil ändå ger sig på Jonas. Vem som vinner utslagskampen och vem som åker påverkar också.
Jag trodde Amadeus svängt men han spelar verkligen dubbelt?
Ja, jag tänkte på det också. Jag tyckte det började svänga lite för Ola när han ändå var lite skön mot Jonas och Halil när han "såg dem som människor" eller vad det var han sa.
Sen gör han en sån grej och man tänker direkt igen att han är en jubelidiot.
Jag tycker det blir spännande som fan om Lasse och Halil röstar på Jonas, de vet ju inte att han har immuniteten. Amadeus är väl på Jonas sida men har inga problem att byta om det blir bättre för honom.
Bästa hittills i denna säsongen måste vara hur de lurar Aza att anmäla sig frivillig
Ja, jag tänkte på det också. Jag tyckte det började svänga lite för Ola när han ändå var lite skön mot Jonas och Halil när han "såg dem som människor" eller vad det var han sa.
Sen gör han en sån grej och man tänker direkt igen att han är en jubelidiot.
Jag tycker det blir spännande som fan om Lasse och Halil röstar på Jonas, de vet ju inte att han har immuniteten. Amadeus är väl på Jonas sida men har inga problem att byta om det blir bättre för honom.
Bästa hittills i denna säsongen måste vara hur de lurar Aza att anmäla sig frivillig
Ja men exakt, så snyggt och så får vi se hur tävlingen blir! Iki är sjuk men har ju varit stark i tävlingar där hon inte lagt sig och Sonja har massa pannben så det finns ju risk att det blir Aza som åker till gränslandet (igen).
Vore det inte lite roligt om Amadeus som spelar båda sidor får Halil och Lasse att rösta på Jonas, Jonas spelar idolen och röstar på typ Halil? Nej, jag har inget emot Halil men det vore ändå en rolig vändning!
Ju längre säsongen har gått desto mer ogillar jag Aza och Ola som spelar på så låg nivå
De tror de är så hedervärda men alla deras handlingar motsäger ju deras ord
Vem som helst får vinna förutom dem
Ju längre säsongen har gått desto mer ogillar jag Aza och Ola som spelar på så låg nivå
De tror de är så hedervärda men alla deras handlingar motsäger ju deras ord
Vem som helst får vinna förutom dem