2026-02-19, 23:52
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
61% av singelmän vill ha en relation .så rent teoretiskt finns det massor av män som vill ha relationer.

I anhöriginvandring är det fler män som tar hit en fru från andra länder. Män är mycket intresserade av relationer.

Om man ser på släktingar man har så har ingen kvinna misslyckats få en relation ,även fast hon haft barn sen tidigare , inget hinder alls.

Fast det finns män som är negativa mot kvinnor ,ska ej förnekas.
Män vill ha relation. Kvinnor också. Men kvinnor vet att mannen fan inte kommer tömma diskmaskinen, tvätta och städa. Kvinnor har lägre tröskel för acceptans för sånt, och därför tar förhållandet slut.
Citera
2026-02-19, 23:54
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorFetAnka
Varför skulle nån välja just dig, när inte ens fadern till ditt barn vill ha dig?

Kanske inte så konstigt att enbart extremt desperata simps, eller "prinsessor" som du kallar dem hör av sig.
Varför så dryg? Du vet väl inte varför TS inte är tillsammans med pappan till hennes barn?
Citera
2026-02-19, 23:56
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag lever i ett förhållande och har barn.
Jag behöver inte söka efter någon annan, men tänker ibland på att jag aldrig blir tilltalad av en kvinna, på det där sättet som visar att hon vill veta om jag har mer att bjuda på.
Det gör mig lite ledsen, att när man fyllt fyrtio, tydligen blir osynlig.

Hur gör du?
Talar du med män?
Det handlar kanske om utseendet?
Citera
2026-02-20, 00:09
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat
Många har väl gett upp nu p.g.a. att alla på Tinder har för höga krav.
Citera
2026-02-20, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Alla män är hemma och spelar spel på datorn. Du får väl ta och installera några spel och ragga där. Försök bara att inte gnälla så jävla mycket och vara jobbig.
Finns inga MÄN som spelar TV-spel,, herregud
Citera
2026-02-20, 00:25
Medlem
Storstark68s avatar
Den SVENSKA mannen är för mjuk och underdånig vilket kvinnor sällan blir kåta av. Muslimska män betraktar däremot svenska kvinnor som billiga horor och låter kuken få sitt, vilket svenska kvinnor säkert dras till numera. Inte minst ensamstående mammor som börjar torka ihop runt vulvan. Så gör några pizzabesök i förorten och visa upp din urringning så hittar du både en, två och tre håriga muhammedaner. Best luck n'fuck!
Citera
2026-02-20, 03:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som

Då kan man väl med eftertryck hävda att du är en kvinnlig incel eftersom du är oförmögen att finna en romantisk eller sexuell partner? ☺️

Dessvärre verkar du skylla din nuvarande situation på männen som om det är deras fel att du är ofrivillig singel.

För att sammanfatta: Du verkar präglas av ett förakt för män samtidigt som du vill ha en man men kanske ligger felet hos dig själv med dina förväntningar om hur en partner ska vara och uppträda?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-02-20 kl. 03:25. Anledning: Tillägg
Citera
2026-02-20, 04:28
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BusigaMusen
Är du en riktig man Stor Svarten?

Ja såklart. Men såna som jag är tyvärr sällsynta idag.
Citera
2026-02-20, 04:45
Medlem
Citat:

Ja du kan klaga över mäns bortskämdhet. Eller göra något åt din egen.

Förresten, av ditt användarnamn att döma så fyller du 46 i år. Ja det är ju en bit över 30.
Citera
2026-02-20, 05:37
Medlem
Citat:
Vi riktiga karlar finns förstås. Men vi är inte intresserade av såna som dig. Du har alltså barn med är singel. Varför skulle vi riktiga män vilja ta hand om någon annan mans avkomma?

Snarare sagt ni kvinnor som vill bli behandlade som prinsessor och uppvaktade 24/7 utan att ge någonting tillbaka
Citera
2026-02-20, 05:42
Medlem
Citat:
Det är sällan det pratas om människor?
Var är alla människor någonstans?
Ursäkta att jag kapade din tråd(men jag är ju bara en människa, hihi)
Citera
2026-02-20, 05:48
Medlem
Ingen vill ha en singelmorsa lol. Ser själv ingen poäng med en relation. Slipper all drama och kompromisser, kan spendera alla mina intjänade pengar på mig själv och ser ändå tillräckligt bra ut för att doppa när jag vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in