2026-02-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Är det så illa med Tv-spel? jag brukar själv säga så här instagram det värsta Tv-spelet någonsin. Är det inte betydligt värre med 30+ tjejer som använder TikTok? Jag själv har ett "manligt" hantverksyrke, tränar en hel del, gör det mesta själv med mitt hus renoveringar etc. Men kan också spela red dead redemption 2 när tid finnes. Tjejer som skriver att TV-spel är en big no no är väl oftast skitnödig medelklass som det djupaste de har i intresse väg är att "dricka bubbel med tjejerna" eller gå på spa och man reflekterar inte alls över sina egna socialamedie vanor, det är bara ett spel det också.

Sen ska man såklart inte låta Tv-spelandet styra sitt liv, tror väl dock idag att flera låter sociala medier styra sitt liv än ett Tv-spel. Men om man har tid över så är väl inte det värre än att "plöja en serie" eller kolla på en film mot att spela Tv-spel någon timme eller två.
Tja, tittar inte på tv heller anser väl att allt som kommer ut ur en skärm är "knark" eller hjärntvätt🤣
Då inkluderas nästan flashback oxå.
Märkte när jag jobbade i england att jag hade mer energi att lägga på kunder när jag inte tittade på tv. Nu vågar jag inte skaffa tv för då vet jag att det blir ett par tre timmar framför burken och det har jag fan inte tid till
Citera
2026-02-23, 10:59
Avstängd
StorFetAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Varför så dryg? Du vet väl inte varför TS inte är tillsammans med pappan till hennes barn?
Hon sa det själv, vilket du kan se om du läser inlägget. Jag är inte dryg, om du sätter dig i en dålig situation och frågar om hjälp så får du infinna dig i raka frågor. Jag tänker inte ljuga och göra problemet värre.
Citera
2026-02-23, 11:20
Medlem
Var är alla män?

Svar: Överallt. Men du måste sänka dina krav. Tror du att du kan få vem som helst? Typiskt kvinnor att överskatta sin attraktionskraft.
Citera
2026-02-23, 11:22
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Du har nog inte fattat hur olika kvinnor och män är som varelser. Vi män värderar oss själva och sen försöker vi sikta på nåt som är ungefär i våran egen liga. Kvinnor har en helt annan förmåga att tycka att dom förtjänar grejer "bara för att".

TS demonstrerade princessbeteendet i trådstarten, tycker du inte?

Exakt.

Det finns några kvinnor som förstår att det handlar om vad man kan ge, inte vad man anser sig ha rätt till.

Kvinnorna som fattat detta(likt män) kan ALLTID hitta någon, eftersom de har värde, eftersom de fokuserar på vad de kan ge snarare än vad de vill ha.

Dagens kvinnor är så pantade, dom fattar inte att vi män väljer bort "bråkiga" kvinnor oavsett hur "snygga" dom tycker att dom är.

Typ som hon jag träffar just nu, otroligt snäll och trevlig, bråkar aldrig, det är aldrig några krav eller sura miner. Visst hon kanske inte är snyggast, men väljer ändå hellre sådana kvinnor som fattar hur man beter sig än prinsessor som tror sig ska få allt och det ska utvecklas och man ska köpa bil och semester åt dom osv.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in