2026-02-19, 19:18
Medlem
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat
Citera
2026-02-19, 19:22
Medlem
Dust0rs avatar
Är detta en "Jag söker en man"-tråd?
Det finns dejting appar för sådant.

Här på FB hittar du de mest degenererade av skräp...
Citera
2026-02-19, 19:23
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som

Testa Tinder, lättare att dejta där än vad det är på Flashback!

för övrigt finns det ungefär lika mycket män som kvinnor, du kvalificerar även in i MILF-kategorin vilket borde underlätta för dig att få tag i kuk, men blir nog KK-förhållande, att bli styvfarsa är ingenting som lockar de flesta män!
Citera
2026-02-19, 19:25
Medlem
StoreSvartes avatar
Alla män är hemma och spelar spel på datorn. Du får väl ta och installera några spel och ragga där. Försök bara att inte gnälla så jävla mycket och vara jobbig.
Citera
2026-02-19, 19:26
Medlem
Onanikrems avatar
Antar du har småbarn, väldigt få män vill gå in i något sådant, särskilt om de är under 40år efter 40 tar man det man får så att säga. Så om 10år till så är du top of the pop igen.

Är väl ensamstående småbarnsfarsor du skall satsa på att hitta i din ålder. Så ser livet ut krasst.
Citera
2026-02-19, 19:27
Medlem
Den här bilden säger nog en hel del:

https://imgur.com/a/8gonyGW

Misstänker att många singelmän känner sig förfördelade och de har nog ingen lust att uppfostra "bad boysens" skiljsmässoungar.

Jag har själv varit med samma kvinna i över 20 år, men folk verkar ju helt oförmögna att bilda par och livslånga relationer idag.
Citera
2026-02-19, 19:28
Medlem
KavlaUpps avatar
Svenska män är feminiserade. Hela vårt samhälle har i princip styrts av feministiska idéer senaste årtiondena och folket formas därefter. Det anses fel att bete sig som en man idag och vi såg under metoo hur män blev dömda för våldtäkt utan några som helst bevis förutom kvinnans ord som i många fall var ren lögn.

Du kunde ligga med någon efter krogen med fullt samtycke men dagen efter ångrar hon sig och anmäler dig för våldtäkt.

Inte så konstigt att män har blivit passiva.
Citera
2026-02-19, 19:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Testa Tinder, lättare att dejta där än vad det är på Flashback!

för övrigt finns det ungefär lika mycket män som kvinnor, du kvalificerar även in i MILF-kategorin vilket borde underlätta för dig att få tag i kuk, men blir nog KK-förhållande, att bli styvfarsa är ingenting som lockar de flesta män!

Egentligen inte, men en kärring som vill snärja en karl vet precis hur hon ska göra, tro inget annat.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-02-19 kl. 19:31.
Citera
2026-02-19, 19:38
Medlem
dude2ks avatar
Folk har tröttnat på dating apparna och det märks.
Citera
2026-02-19, 19:48
Medlem
Vet inte om jag kvalar in som just incel, kanske mer volcel. Alltså att jag har valt bort sex.

Mest för att jag inte pallar. Är fet, medelålders och kuken funkar sådär. Skulle jag mot all förmodan få till det, vilket jag inte försöker med, skulle det troligtvis bli ett jävligt dåligt ligg. Just det, jag kommer fort som fan också.

Sen att ta hand om någon annan snubbes ungar, nej tack. Står ut med syskonbarn och vänners ungar men där tar det stopp.

Sen gillar jag att lira datorspel och nörda rent allmänt. Har alltid varit tönten i klassen och jobbar såklart inom IT.

Inser att jag har riktigt lågt värde på marknaden. Visst skulle jag kunna öka mitt värde men orkar inte. Väljer den enkla vägen och trivs bra med det, för det mesta. Man drar en runk om det faller på och så får man sitt sociala med familj och vänner.

Kan känna mig lite ensam ibland och som en superförlorare men det går relativt fort över.
Citera
2026-02-19, 19:54
Medlem
61% av singelmän vill ha en relation .så rent teoretiskt finns det massor av män som vill ha relationer.

I anhöriginvandring är det fler män som tar hit en fru från andra länder. Män är mycket intresserade av relationer.

Om man ser på släktingar man har så har ingen kvinna misslyckats få en relation ,även fast hon haft barn sen tidigare , inget hinder alls.

Fast det finns män som är negativa mot kvinnor ,ska ej förnekas.
Citera
2026-02-19, 19:55
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Du låter inte speciellt feminin av texten att döma. Barn har du också. Det finns något oerhört oattraktivt med en bitter kvinna vill jag också tilläga lite oavsett hur saker har sett ut för dig. Det skrämmer många män.

Prova att leta en man som har barn från en tidigare relation som förstår hela pappa-grejen men acceptera ditt öde som eventuellt singel 4 life också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in