2026-02-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka.

Hur tror du män vill bli behandlade, skrev du?? Hur exakt vill små bortskämda flickor bli behandlade?

Mannen du skaffade barn med, behandlade du honom som en liten flicka? Varför valde du att skaffa barn med en sådan man?
Citera
2026-02-19, 20:21
Avstängd
StorFetAnkas avatar
Varför skulle nån välja just dig, när inte ens fadern till ditt barn vill ha dig?

Kanske inte så konstigt att enbart extremt desperata simps, eller "prinsessor" som du kallar dem hör av sig.
Citera
2026-02-19, 20:34
Medlem
Citat:
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som
Inte har någon? Ja jag tar hand om mig, ser bra ut osvvv men det kunde kvittat

De finns överallt.

Men har nu valt bort kvinnor.

Valt bort att ”ragga” och ”approacha” kvinnor.

Kvinnor har sagt nej och ratat ”vanliga” män i 20 år nu (kanske ännu längre).

Så männen har tröttnat och är inte intresserade av att vara tillsammans med en kvinna längre.

Moderna världen erbjuder dejting appar och det finns alltid en bättre man för kvinnan ett klick bort.

Alltså kan kvinnan vänta, välja… fundera.

Den ”vanliga” mannen blir ratad gång på gång och inser till slut att han kan leva ett mycket bättre liv utan ångesten att bli ständigt ratad av kvinnor år ut och in.
Citera
2026-02-19, 20:44
Medlem
sommarlovs avatar
Jag lever i ett förhållande och har barn.
Jag behöver inte söka efter någon annan, men tänker ibland på att jag aldrig blir tilltalad av en kvinna, på det där sättet som visar att hon vill veta om jag har mer att bjuda på.
Det gör mig lite ledsen, att när man fyllt fyrtio, tydligen blir osynlig.

Hur gör du?
Talar du med män?
Citera
2026-02-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
Är detta en "Jag söker en man"-tråd?
Det finns dejting appar för sådant.

Här på FB hittar du de mest degenererade av skräp...
Det här handlar väl snarare om relationer och förväntningar än kontaktannonser. Om du inte vill diskutera ämnet behöver du inte klicka in i tråden.
Citera
2026-02-19, 20:51
Medlem
Citat:
Det pratas om att det finns massa incels i Sverige. Och män beklagar sig att ingen vill ha dem.
Jag personligen överlever utan en man men det hade varje trevligt såklart. Men jag söker en man och inte en prinsessa, jag är över 30 och att jag har barn borde då inte vara överraskande. Men män idag vill bli behandlade som en liten bortskämd flicka. Finns det hopp för den svenska mannen. Och finns det faktiska män för oss kvinnor som

De flesta riktiga män vill inte ha ofeminina hjärntvättade feminister i väst som inte har nåt att ge utan bara vill ta och inte vet vad en kvinna är och vad en kvinna gör för mannen.

Du kan få ensamkommande barnlajvare och araber och afrikaner som vil utnyttja dig ett tag men riktiga män rör inte såna kvinnor ens med tång.

Ingen vlll ha nån bonusunge som ofta har dåliga gener till nån annan person ungen sen ska träffa varannan vecka.

Du har haft dåligt omdöme och dålig smak att träffa skräpmänniskor så då stannar man på den sidan också.
Citera
2026-02-19, 21:12
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Vad menar du med att en man vill bli behandlad som en liten bortskämd flicka? Tycker du har en konstig syn på män.
Citera
2026-02-19, 23:42
Medlem
Vill du ha något vettigt måste du vara lycklig själv – din partner är inte ansvarig för din lycka. Efter två äktenskap och vuxna barn vill jag bara ha en knullkompis: intelligent, djupsinnigt prat, lekfullhet och hedonism i det privata, ses ett dygn eller två i veckan, kanske resa 1–2 gånger per år.

Moderna kvinnor som inte tar ansvar utan alltid skyller på andra, eller narcissistiska ex är diskvalificerade för alltid.
Citera
2026-02-19, 23:44
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
Är detta en "Jag söker en man"-tråd?
Det finns dejting appar för sådant.

Här på FB hittar du de mest degenererade av skräp...
hahaha ja verkligen. Du själv till exempel.
Citera
2026-02-19, 23:48
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavlaUpp
Svenska män är feminiserade. Hela vårt samhälle har i princip styrts av feministiska idéer senaste årtiondena och folket formas därefter. Det anses fel att bete sig som en man idag och vi såg under metoo hur män blev dömda för våldtäkt utan några som helst bevis förutom kvinnans ord som i många fall var ren lögn.

Du kunde ligga med någon efter krogen med fullt samtycke men dagen efter ångrar hon sig och anmäler dig för våldtäkt.

Inte så konstigt att män har blivit passiva.
Idag får man inte ens försöka pussa en kvinna utan att bli dömd.
Citera
2026-02-19, 23:50
Medlem
BusigaMusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Alla män är hemma och spelar spel på datorn. Du får väl ta och installera några spel och ragga där. Försök bara att inte gnälla så jävla mycket och vara jobbig.
Är du en riktig man Stor Svarten?
Citera
2026-02-19, 23:51
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
Vet inte om jag kvalar in som just incel, kanske mer volcel. Alltså att jag har valt bort sex.

Mest för att jag inte pallar. Är fet, medelålders och kuken funkar sådär. Skulle jag mot all förmodan få till det, vilket jag inte försöker med, skulle det troligtvis bli ett jävligt dåligt ligg. Just det, jag kommer fort som fan också.

Sen att ta hand om någon annan snubbes ungar, nej tack. Står ut med syskonbarn och vänners ungar men där tar det stopp.

Sen gillar jag att lira datorspel och nörda rent allmänt. Har alltid varit tönten i klassen och jobbar såklart inom IT.

Inser att jag har riktigt lågt värde på marknaden. Visst skulle jag kunna öka mitt värde men orkar inte. Väljer den enkla vägen och trivs bra med det, för det mesta. Man drar en runk om det faller på och så får man sitt sociala med familj och vänner.

Kan känna mig lite ensam ibland och som en superförlorare men det går relativt fort över.
https://www.mshop.se/jennie-den-sugna-sexdockan?itm_source=recommendation

Du kan ju köpa en sån här också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in