Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Ja jöss vilken dåraktig slutsats - admin är långt ifrån anonym utan är allmänt känd och har absolut inte några av de karaktärsdrag du gjort krampaktiga försök att tillskriva honom. Så jävla komiskt att du tydligen trodde att
han var anonym

Jag trodde inte han var anonym, jag tillskriver dock admin inga åsikter utifrån vem han/hon/hen är.
Till skillnad från en kretin av din sort som ”minsann” är ITK så det visslar om det.
Läs sakta nu så du hänger med, din stackars sate: jag hävdar inte att admin ljuger, okej?
Bra, jag hävdar inte heller att ryssar inte överbelastat Flashback. Hänger du fortfarande med? Bra.
Jag menar dock att det är ologiskt att putinister skulle vilja sänka ett forum som ger putinister fri tillgång till att sprida rysspropaganda 24/7. Sitter du kvar i stolen? Bra.
Det vore mer logiskt om forumattacken utfördes av anti-putinister pga anledningen att så mycket rysspropaganda tillåts spridas här.
Du kan nu med fördel skriva:
Kära KrabKore, det var visst ”våra grabbar” som sänkte Flashback. Att förlora yttrandefriheten är ändå ett billigt pris för att skydda oss mot ryssen.
Så, hur lyder ditt motargument, du korkade åsna?