Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Visst, men hur viktigt är Flashback ur ett strategiskt perspektiv för ryssarna? Ja jag vet ju inte, och oavsett hur mycket jag gillar Flashback så kan jag inte tänka mig att den ryska staten skänker detta forum så stor vikt.
Jag gissar snarare att Flashback inte nödvändigtvis är det de är ute efter, utan att de vill stresstesta Bahnhofs infrastruktur. Men det är ju också märkligt de inte valde något betydligt värre..
Flera stora företag finns ju där.. bland annat Fortum , Stockholm stad osv..