Citat:
Ursprungligen postat av
Comitium
Vem som helst kan ju attackera, det behöver inte vara Ryssland.
Kan mycket mer troligt ha varit euroslöddrets samlade attack mot yttrandefriheten, från Nya Moderaterna till Socialistiska enhetspartiet SAP.
JD Vance höll ett tal i München för ett år sedan om er, Rubio upprepade det förra veckan.
Finns knappast något liknande fritt nätforum i Storbritannien, Frankrike, Tyskland? Så det här är borta innan årets slut.