2026-02-13, 19:20
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Men lilla hjärtat

Kan du inte ta med min kategori av kvinnor också? Vi som är nummer ett men har samma intressen som 2 och vill ha flera barn OCH lyssnar jättegärna på sin man också?

Varför ska allt vara åt helvete eller totalt åt andra hållet? Alla män kommer välja 2 förstår du väl? Deras största rädsla är att bli lämnade.

Det hade ju varit en större utmaning om du skrev: Alternativ 3. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med sina vänner också eftersom att hon som tur har några så hon slipper vara klängig och beroende av sin man och inte låta honom ha SINA hobbies, hon är grym på att laga mat, håller igång med träning och vill resa och upptäcka världen med honom. Sen vill hon ha 3 barn men helst inte före 33 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Jag tycker att 3 är drömmen. Därför är jag drömmen. 🥰

OK.

Jag ser ditt alternativ 3 och kontrar med alternativ 4:

En snygg, smart och rolig kvinna som man kan ha kul ihop med 24/7, som tycker om att pyssla om sin man och hemmet, men som inte vill ha barn.
Hobbys är gemensamma, politiska åsikter är gemensamma
Citera
2026-02-13, 19:22
Medlem
Bara en som saknar maskulinitet hade valt nr 1
Citera
2026-02-13, 19:32
Medlem
halaltarzans avatar
Jag har gjort mitt val, och hon sitter bredvid mig här i soffan.

Citera
2026-02-13, 19:52
Medlem
2 en tjej som skall ut med sina tjejkompisar är rödflagga direkt.
Citera
2026-02-13, 19:54
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
OK.

Jag ser ditt alternativ 3 och kontrar med alternativ 4:

En snygg, smart och rolig kvinna som man kan ha kul ihop med 24/7, som tycker om att pyssla om sin man och hemmet, men som inte vill ha barn.
Hobbys är gemensamma, politiska åsikter är gemensamma
Det är ju drömmen om mannen inte heller vill ha barn. Tror absolut att man kan leva ett kul och spännande liv med rätt person. Och så ska hon älska vackert porslin och fin dukning, mysiga middagar tillsammans och intressanta samtal livet ut. Oh yeah!
Citera
2026-02-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vilken kvinna väljer du och varför?

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Bägge är lika gamla och lika snygga.

1
Citera
2026-02-14, 01:32
Medlem
Citat:

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Alternativ 2 för att jag har levt så länge att kvinnor med bra karriär är dom mest efterblivna personerna att ha att göra med

Dom är så fkn ego trippade att de kan lika gärna köra upp huvudet i arslet o sniffa sitt eget skit.

En tjej med lite resurser uppskattar sin omgivning mer och förstår hur man beter sig som en normal människa

Jag skulle hellre dejta en kvinna som jobbar på McDonalds än en karriär kärring som gör allt i sin existens att göra livet ett rent helvete i sin omgivning.
Citera
2026-02-14, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Alternativ 2 för att jag har levt så länge att kvinnor med bra karriär är dom mest efterblivna personerna att ha att göra med

Dom är så fkn ego trippade att de kan lika gärna köra upp huvudet i arslet o sniffa sitt eget skit.

En tjej med lite resurser uppskattar sin omgivning mer och förstår hur man beter sig som en normal människa

Jag skulle hellre dejta en kvinna som jobbar på McDonalds än en karriär kärring som gör allt i sin existens att göra livet ett rent helvete i sin omgivning.
Hjälper ju inte ett dugg, du har ju inte ens varit i närheten av kvinnor, än mindre de som möjligen kan innefattas inom det fetade i din text.

Om du med det kursiva menar stackars fruntimmer med grava intellektuella funktionsnedsättningar så har du börjat komma något på spåret vad gäller just vad du bör leta efter.
Lycka till!
Senast redigerad av XY3000 2026-02-14 kl. 01:57.
Citera
2026-02-14, 02:20
Medlem
Fantens avatar
Vem av dom är en lagspelare och vill hjälpa till att göra Oss bättre?
Citera
2026-02-14, 02:24
Medlem
Citat:

Nu är jag snart 60 år, så det blir som att råda en son. Jag skulle luta åt alt.1. Men, extremt viktigt, gillar han hennes föräldrar? För i grunden är hon, alt kommer att bli rätt lik dem. Har de liknande syn på ordning? Den mycket ordningsamme blir lätt neurotisk när saker skiter sig, medan den lite slarvige hanterar det galant och värderar frihet över ordning.

Vad en bra karl som reder sig själv behöver, är en kvinna som är glad. Inget av TS alternativ ger någon ledtråd till det och att hon är glad, beror till stor del på TS själv. Samma sak omvänt, ett par som trycker på varandras röda knappar, är inte glada.
Citera
2026-02-14, 05:40
Medlem
Citat:

Alternativ 2 lät trevlig Karriärist och "bossig" är inga goda egenskaper.
Citera
2026-02-14, 06:36
Medlem
Jag förstår inte frågan.
Män får vara nöjda med det som erbjuds, eller vara beredd på att leva sitt liv i ensamhet. Vem tror han att han är? Tror han att kan kan välja och vraka? Män måste sänka sina krav. Finns anledning till att han är singel och inte kan få kvinnor. De bra männen är inte singlar.
Typiskt män att överskatta sin attraktionskraft.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-14 kl. 06:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in