2026-02-13, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Vår fetning. När ansiktsfärgen går mot lila bör du redan sedan länge ha ringt larmnumret och själv påbörjat upplivning.

Ålder, bör i detta fiktiva exempel vara runt 37 pinnar.

Väljaren, kan förstås vara kvinna. Men här vid bollståndet på Grönan trängs Y-front-kromosomerna.

Tre kast, alla kan simma.

Den Quasi-intellektuelle väljer nr 1, Sd-väljaren nr 2.

Vann vi nallen..? Vem har åkbandet..? Blir det åka Jetline nu, pappa..?
Haha

Men hur jävla ytlig och enkel är du ts? Sån jäkla genomskinlig och kass trådstart, du fiskar bara efter medhåll eftersom du är en sådan tragiskt endimensionell människa själv. Störtlöjligt.
Citera
2026-02-13, 18:39
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vilken kvinna väljer du och varför?

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Bägge är lika gamla och lika snygga.
Även lika korkade?
Då blir det alt 1 alla dagar.
Citera
2026-02-13, 18:46
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Herregud.. Ska flashback välja åt dig. Shit vad folk är... 😅
Citera
2026-02-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Men lilla hjärtat

Kan du inte ta med min kategori av kvinnor också? Vi som är nummer ett men har samma intressen som 2 och vill ha flera barn OCH lyssnar jättegärna på sin man också?

Varför ska allt vara åt helvete eller totalt åt andra hållet? Alla män kommer välja 2 förstår du väl? Deras största rädsla är att bli lämnade.

Det hade ju varit en större utmaning om du skrev: Alternativ 3. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med sina vänner också eftersom att hon som tur har några så hon slipper vara klängig och beroende av sin man och inte låta honom ha SINA hobbies, hon är grym på att laga mat, håller igång med träning och vill resa och upptäcka världen med honom. Sen vill hon ha 3 barn men helst inte före 33 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Jag tycker att 3 är drömmen. Därför är jag drömmen. 🥰

Låter som min smak, men du skulle få slåss om din plats i köket. 😄

Är inte rädd för en kvinna bra karriär. Är direkt attraherad av intelligenta kvinnor.

Taskig självkänsla är diskvalificerande.

Jag väljer alternativ 3, med klausuler.

Edit: Såg att du har borderline. Hell no. Aldrig mer! Aldrig mer!
Senast redigerad av Badkarsunspect 2026-02-13 kl. 18:53.
Citera
2026-02-13, 18:52
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vet inte riktigt vad du är ute efter, men har man läst tidigare inlägg från dig så är det tydligt att du har en väldigt tydlig bild av hur kvinnor bör vara.

Antagligen är du ute efter att kunna peka på att kvinnan ska vara undergiven och så beroende av mannen som möjligt och få medhåll i dina åsikter genom att ställa upp denna kantiga karikatyr.
Citera
2026-02-13, 19:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Antagligen är du ute efter att kunna peka på att kvinnan ska vara undergiven och så beroende av mannen som möjligt och få medhåll i dina åsikter genom att ställa upp denna kantiga karikatyr.
Tack, var just ordet jag sökte.
Citera
2026-02-13, 19:05
Medlem
Innerfittefetts avatar
Korkad poll utan fler realistiska alternativ.
TS verkar vara en incel eller nån som blivit dumpad...
Citera
2026-02-13, 19:08
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsunspect
Låter som min smak, men du skulle få slåss om din plats i köket. 😄

Är inte rädd för en kvinna bra karriär. Är direkt attraherad av intelligenta kvinnor.

Taskig självkänsla är diskvalificerande.

Jag väljer alternativ 3, med klausuler.

Edit: Såg att du har borderline. Hell no. Aldrig mer! Aldrig mer!
Tänkte faktiskt inte ens svara dig överhuvudtaget

Men tyckte att det var roligt att du skrev att du inte är rädd för intelligenta kvinnor, och det första du visar är rädsla. Visst var det kul?

Min ”sort” tänder inte på rädda män. Därför dras jag till psykopater. Kaka söker maka

Men eh tror mer på en snäll mjuk man faktiskt. Så att man kompletterar varandra, jag är fittan och han är kuken.
Citera
2026-02-13, 19:11
Medlem
Knucklehugss avatar
Jag väljer den kvinna som lyssnar på Orbit Culture på mycket hög volym
Citera
2026-02-13, 19:14
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Lågbetalt jobb intresse mode , mycket avbetalning på detta.

Skriker ekonomiska problem i framtiden
Denna går ju bort direkt

Får man ett barn så kommer det aromatiska fler
Tjej gänget blir mindre och mindre när barnen börjar komma
Citera
2026-02-13, 19:17
Medlem
alt 2 solklart. Wifey!

Ger blanka gatan i hennes intresse. Men hon får gärna gilla loppisar, gaming, läsa...
Definitivt inte hästar
Lyx fru? Nej tack
Chill tjej? Yes plz!
Senast redigerad av Chilledippen 2026-02-13 kl. 19:26.
Citera
2026-02-13, 19:17
Medlem
Citat:

Alternativ 1 alla dagar i veckan. Att båda är bossiga och gillar att bestämma betyder det blir saker och ting gjorda och inget som blir liggande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in