2026-02-12, 22:06
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är snarare dina kunskaper i svenska som är bristande. Skribenten du angriper är uppenbart en bildad person som dessutom har en poäng; någon kan vara en agent, eller på bättre svenska, ett kärl, för någon annans ondska.

Lol, det där är ju bibeldravel, inte retorik.

Dessutom google-translatad sådan.

Visa mig motsvarande användning i svensk teologisk skrift om du nu är så bildad.
Citera
2026-02-12, 22:18
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Lol, det där är ju bibeldravel, inte retorik.

Dessutom google-translatad sådan.

Visa mig motsvarande användning i svensk teologisk skrift om du nu är så bildad.

Det var inte så lite motsägande utsagor du rabblar upp. Googleöversatt bibeldravel? Du menar att jag eller någon annan är ansvarig för bibelns ord eller möjligtvis att google på något sätt är involverat i någon översättning av bibeln från något annat mystiskt språk än svenska. Måhända anser du att bibelcitat är dravel, men det gör dem inte mindre korrekta. Vilken är denna "svensk teologisk skrift" du efterfrågar? Betvivlar på allvar att ordet "kärl" används som redan beskivits? Då tycker jag du ska googla det själv då du uppenbart är mycket fascinerad av Google.
Citera
2026-02-12, 22:20
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vilken är denna "svensk teologisk skrift" du efterfrågar?

Biblen är en populär sådan. Hur snurrig är du min gode herre?
Citera
2026-02-13, 03:23
Avstängd
Om man tror man är något annat än det man föds till lider man ju av psykiska störningar och borde spärras in.
Samhällsfara.
Citera
2026-02-13, 19:39
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Vilket troll du är. Du svarar ej på min enkla fråga. Är brottsligheten högre bland transpersoner och har du källa på det?
Psychiatrist Explains Canada’s Worst School Shooting in 40 Years

Du kan ta fem minuter här (ska börja vid 9:00) så ser man skjutningar som inte är gängrelaterade etc är överrepresenterade av transpersoner om man normaliserar datan.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in