2026-02-12, 18:21
Medlem
Simpelt, oftast har man något fel i huvudet när man inte fattar sitt kön!
Citera
2026-02-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Nej brottsligheten är inte större bland transpersoner.

99% av brottslingar vid grova brott är män. Men ni som hatar transarna verkar tycka det är fint när män mördar.

Hur stor % av en viss brottstyp eller av alla brott som en viss grupp begår utan kompletterande information saknar statistisk relevans helt och hållet. Det är en felaktig måttstock för den tar inte hänsyn till att olika grupper är olika stora exempelvis.
Citera
2026-02-12, 18:50
Medlem
Generation Z. Ni kommer inte att leva så värst mycket längre. För ni kan ju inte ens försörja er. Vad kan ni ens?
Citera
2026-02-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Även skjutningen i Kanada begicks av en transperson, och på senare tid verkar det finnas fler liknande fall där transpersoner är inblandade i brott.

Om en man genomgår en feminiserande process, borde inte brottsligheten minska då?

Vilken psykologi ligger bakom att de begår brott? Beror det på stark social diskriminering?
Det är ju grav psykisk ohälsa som ligger till grund för att dom inbillar sig fel kön påhejjade av en marginell men högljud subgrupp online.
I verkligheten äckas ju folk och då slår det slint. Självmord är väl vanligast.
Citera
2026-02-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Är det din ryska eller AI som felöversatt ”vessel”?
Det är en korrekt översättning. är du 12 år?
Citera
2026-02-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Pga att dom råkat få felkopplingar och fel kemi i hjärnan.

Jag skulle likställa det med anorexi. Ett tillstånd som förvärvats genom yttre intryck och felaktig stimuli.
Det hejjas ju dessutom på när någon stackare pajjat sin hjärna framför tiktok och dom börjar tramsa om att dom är födda i fel kropp. Ren ondska från sjukvård och vuxenvärden.
Citera
2026-02-12, 19:46
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtochstorm
Om man byter kön saknar man moralisk kompass.

Det har väl inget med moral att göra?
Citera
2026-02-12, 19:50
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Det handlar om psykiskt sjuka människor. Det finns inte en enda transperson i hela världen som mår psykiskt bra, den som påstår det ljuger. Den feminiserade inriktningen som samhället har valt uppmanar tyvärr dessa mentalsjuka människor att leva ut sin sjukdom till fullo med allt negativt som det för med sig.

Hur kan DU veta om någon ljuger om att DE mår bra? Det är väl upp till var och en att känna det.
Citera
2026-02-12, 19:58
Medlem
tjabolitos avatar
Dom är homosexuella och böir snurriga när dom byter kön. Helt plötsligt är dom hetero. Då blir dom farliga
Citera
2026-02-12, 20:11
Moderator
Maviels avatar
Ordet "varför" är borttaget ur rubriken då det saknas belägg för påståendet i trådstarten.

/Moderator
Citera
2026-02-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Det kan ju ha något med att de blir övertygade av mentalvårds-professionella att de är trans när de i själva verket inte är det.

Med det sagt tror jag inte att alla som är trans har blivit lurade/ lurat sig själva.

3 teens who thought they were trans explain why they detransitioned | CUOMO

Många psykiatriska mediciner kan göra människor anti-social, vilket många trans-personer tar.

Antidepressants Increase the Risk of Suicide and Violence at All Ages

In October, we showed in a systematic review of placebo-controlled trials in adult healthy volunteers that antidepressants double the occurrence of events that can lead to suicide and violence, odds ratio 1.85 (95% CI 1.11 to 3.08)(8). The number needed to treat to harm one healthy adult person was only 16 (95% CI 8 to 100).

Peter G. är grundare till Nordic Cochrane

Vilket troll du är. Du svarar ej på min enkla fråga. Är brottsligheten högre bland transpersoner och har du källa på det?
Citera
2026-02-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Vilket troll du är. Du svarar ej på min enkla fråga. Är brottsligheten högre bland transpersoner och har du källa på det?

Ja det är högre för jag tycker det. Källa: jag tycker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in