2026-02-02, 18:17
Medlem
Det är ett av mäns största intressen iallafall och så gott som alla har det från vaggan till graven. Och det handlar inte alls bara om att komma innanför trosorna på er. Men det är väl lite svårt för dig att veta.

Ja usch fy vad hemskt av en man om han vill förstå sig på sin fru så att det skall bli lite mindre tjafs förresten. Patriarkalt otyg är bara förnamnet.

Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag känner inte till några män som har som största intresse att förstå hur kvinnor fungerar. Om intresset finns där så är det för att uppnå andra mål, som att få henne att sära på benen eller för att man vill veta hur man gör sin fru glad och nöjd så man slipper tjafs och onödig drama.
Senast redigerad av busy-signal 2026-02-02 kl. 18:24.
Citera
2026-02-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Nej det gör inte alla. Och vilka uppsidor finns det att kvinnor ska armbågas med sköra kroppar i arbetslivet och kämpa mot män med testosteron om högre lön för att ha råd att betala dagis åt sina barn. Trams
De som värdesätter ekonomisk självständighet antagligen..
Citera
2026-02-02, 18:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Absolut både och naturligtvis men män är i regel mer grundade än kvinnor och det ser vi i röstningsmönster

Nej, män är inte mer grundade än kvinnor. Sett till gruppnivå då.
Citera
2026-02-02, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du förstår män bättre än busy-signal förstår sig på kvinnor.
Tack, jag har övat!
Citera
2026-02-02, 21:42
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Det är ett av mäns största intressen iallafall och så gott som alla har det från vaggan till graven. Och det handlar inte alls bara om att komma innanför trosorna på er. Men det är väl lite svårt för dig att veta.

Ja usch fy vad hemskt av en man om han vill förstå sig på sin fru så att det skall bli lite mindre tjafs förresten. Patriarkalt otyg är bara förnamnet.

Jag är man. Om jag bär trosor låter jag vara osagt.

Ställ dig själv denna fråga: Har du någon gång suttit i manligt sällskap och diskuterat hur kvinnor fungerar?
Citera
2026-02-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag har hört liknande resonemang av män runtomkring mig. Dom har inte knullat på typ 25 år och allt är "kärringarnas" fel. Dom tror att alla kvinnor är extrema feminister och själv ska dom ha en 20-årig filmstjärna fast dom själv ser ut som Leif Loket Olsson. Jobbigt att vara en bitter horunge. Finns väl inga moderna kvinnor som vill ha en bitter gammal gubbfitta, fy fan...
Det roliga med det resonemanget är att det tar slut där och inte grundar sig hur verkligheten fungerar

Men livet tar inte slut och dessa män lever fortfarande

Hur tror du dessa män kommer bete sig när man aktivt motarbetar dom i alla nivåer genom livet?

Fortsätt klia dig på huvudet när saker o ting fortsätter gå åt helvete i det här landet

Vad är det som gnälls på idag? Lågt Barnafödande ha rolig grej det där ju...

Men allt måste ju vara männens fel, kvinnor är det ALDRIG fel på.
Citera
2026-02-03, 10:52
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Så intressanta som svenska kvinnor är idag, för sex och inget mer.
Vem vill komma hem till en irriterande "boss babe" som ska domdera och tjaffsa om allt när man kommer hem efter jobbet.. (gäller dem skatteslavar som jobbar då, dvs ej mig själv, men iaf)
Citera
2026-02-03, 12:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Så intressanta som svenska kvinnor är idag, för sex och inget mer.
Vem vill komma hem till en irriterande "boss babe" som ska domdera och tjaffsa om allt när man kommer hem efter jobbet.. (gäller dem skatteslavar som jobbar då, dvs ej mig själv, men iaf)

Vad tjafsar och domderar hon om när du kommer hem från jobbet? Eller vad du nu kommer hem ifrån.
Citera
2026-02-03, 12:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Det roliga med det resonemanget är att det tar slut där och inte grundar sig hur verkligheten fungerar

Men livet tar inte slut och dessa män lever fortfarande

Hur tror du dessa män kommer bete sig när man aktivt motarbetar dom i alla nivåer genom livet?

Fortsätt klia dig på huvudet när saker o ting fortsätter gå åt helvete i det här landet

Vad är det som gnälls på idag? Lågt Barnafödande ha rolig grej det där ju...

Men allt måste ju vara männens fel, kvinnor är det ALDRIG fel på.

Lågt barnafödande finns även i "traditionella" mans-och kvinnosamhällen, exempelvis Ryssland. Bättre upp mannen. Ut på krogen och ragga upp ett knull istället för att sitta på Flashback och begrava dig i självömkan.
Senast redigerad av Pinoputchin 2026-02-03 kl. 12:54.
Citera
2026-02-03, 13:02
Medlem
Kvinnornas sanna natur är att ha kärlek.

De ger allt för att deras barn ska överleva. Det är kärlek.

Jag tror t.ex inte vi ska belasta kronprinsessan i Norge för att hennes son blivit extremt elak. Det kan vara något helt annat som gjort det.

Fast det visar också att de som frångår sin sanna natur för mycket ,måste rehabiliteras och låsas in.

Männen uppgift är att förstärka kvinnors sanna natur. Naturligtvis vill han vara i dess närhet.
Citera
2026-02-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Lågt barnafödande finns även i "traditionella" mans-och kvinnosamhällen, exempelvis Ryssland. Bättre upp mannen. Ut på krogen och ragga upp ett knull istället för att sitta på Flashback och begrava dig i självömkan.
Det gör jag inte, jag bara förklarar för dig hur verkligheten fungerar.

Sätt dig själv i andras skor istället för att kalla dom patetiska det leder ingen vart

Det går inte att skydda dessa kvinnor från allt de är också mänskliga och gör fel ifrån sig belys detta istället för att simpa bara för att de har fitta, se dom för vad dom är.

Det är bättre att konfrontera problematiken än att sopa den under mattan och låta den växa

Kvinnor kan göra fel ibland och det är okej att säga så för att det är sanningen och ingenting annat att frånta dom från all ansvar är helt fel väg att gå.

Män och kvinnor måste kunna samarbeta att ett kön nonchalerar allt genom konstant manipulation frånta sig all ansvar om sitt beteende och reflektera allt det på det ena könet säger sig självt vilka katastrofala följder det ger i längden i samhället.
Citera
2026-02-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vilken liten råtta du är. En simpel gnagare. Du blev jävligt triggad eftersom du vet att jag skriver 100 % sanning.

PS. Jag dör aldrig - jag byter bara planhalva!

Ja hoppas det medför att du går från att vara ond och korkad till att bli god och smart...
Senast redigerad av Mosamig 2026-02-12 kl. 13:10. Anledning: ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in