2026-02-02, 17:01
Medlem
Jag tror inte att män är speciellt intresserade av vare sig det, eller kvinnors känslor helt ärligt. Aldrig känt mig manad.

Vad är mäns motsvarighet, att kontrollera kvinnor? haha
Citera
2026-02-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Mmmmm, säkert.. Vad säger frugan om att du sitter uppe på nätterna & startar kvinnohatartrådar på Flashback? Hon tycker det är helt fantastiskt va..

Men det vet du väl, dom tagna kvinnorna ör dom bästa enligt dessa män. Dom bästa för att dom håller käften och gör som dom säger lo.Hans fruga har inget att säga till om.
Citera
2026-02-02, 17:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Men det vet du väl, dom tagna kvinnorna ör dom bästa enligt dessa män. Dom bästa för att dom håller käften och gör som dom säger lo.Hans fruga har inget att säga till om.

Jag har hört liknande resonemang av män runtomkring mig. Dom har inte knullat på typ 25 år och allt är "kärringarnas" fel. Dom tror att alla kvinnor är extrema feminister och själv ska dom ha en 20-årig filmstjärna fast dom själv ser ut som Leif Loket Olsson. Jobbigt att vara en bitter horunge. Finns väl inga moderna kvinnor som vill ha en bitter gammal gubbfitta, fy fan...
Citera
2026-02-02, 17:12
Medlem
Haha, torrt som i öken. Det intressanta är väl att det ALLTID är kvinnornas fel inom detta. Don jobbar, dom bor själva, har rösträtt, har fri abort, preventivmedel etc etc.

Ser aldrig kvinnorna starta trådar där dom klagar på liknande saker hos män. Det är ju lite som missnöjda barn som inte får sitt godis.
Citera
2026-02-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Ööööhhh shiiiiit, tonårstjejer och unga kvinnor är dumma i huvet, tycker trams är viktigt. Sen får de barn och inser vad som är viktigt i livet."

Detta är absolut inget som är unikt för gruppen kvinnor, stämmer snarare in på de flesta män och kvinnor. Den mänskliga hjärnan är inte färdigutvecklad förräns närmre 30.
Absolut både och naturligtvis men män är i regel mer grundade än kvinnor och det ser vi i röstningsmönster
Citera
2026-02-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alla konservativa killar som tycker hushåll och barn är kvinnors ansvarsområde. Kanske inte så konstigt att det inte dräller av konservativa kvinnor. Det finns liksom för få uppsidor för kvinnor att leva så.
Nej det gör inte alla. Och vilka uppsidor finns det att kvinnor ska armbågas med sköra kroppar i arbetslivet och kämpa mot män med testosteron om högre lön för att ha råd att betala dagis åt sina barn. Trams
Citera
2026-02-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Men det där är bara ytterligare lögner från mentalt instabila kvinnor för försöka snärja män de annars inte kan få. Personligen ser jag det som en stor röd flagga om kvinnan behöver uttrycka det så som du beskriver.

Inte alls en röd flag för mig. Kvinnor är i regel grupptänkandne individer. Blidkar sig för gruppen. En kvinna som står ut är hett
Citera
2026-02-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Absolut både och naturligtvis men män är i regel mer grundade än kvinnor och det ser vi i röstningsmönster

Du menar för att kvinnor inte tycker som du och röstar som dig och många män?

Hur tänker du kring att unga män står för flest trafikolyckor? Är det också " mer grundande" tycker du?
Citera
2026-02-02, 17:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Haha, torrt som i öken. Det intressanta är väl att det ALLTID är kvinnornas fel inom detta. Don jobbar, dom bor själva, har rösträtt, har fri abort, preventivmedel etc etc.

Ser aldrig kvinnorna starta trådar där dom klagar på liknande saker hos män. Det är ju lite som missnöjda barn som inte får sitt godis.

Det är något speciellt för samtiden, en del av mina gamla manliga vänner har blivit riktiga kvinnohatare och dom anklagar kvinnor för exakt alla problem i samhället, självklart är samtliga av dessa herrar internetmissbrukare. Jag tror att många av dom här gubbarna helt enkelt har svårt att få sig ett knull och därför är besvikna. Om man måste anstränga sig lite, duscha av sig och kanske gå ner några kilo- det är väl för mycket begärt antar jag. Om man inte ens kan kosta på sig att var trevlig så får man nog räkna med att vara torrlagd livet ut..
Citera
2026-02-02, 17:18
Medlem
Citat:
Nej det gör inte alla. Och vilka uppsidor finns det att kvinnor ska armbågas med sköra kroppar i arbetslivet och kämpa mot män med testosteron om högre lön för att ha råd att betala dagis åt sina barn. Trams

Vad dillar du ens om? Att spela Allan på internet är ju lätt. Men man måste också backa upp saker man säger. Jag ser bara skitsnack i dina inlägg.

Kvinnor vill absolut inte jobba för dom är djur, som inte ska vara fristående människor och fatta egna beslut. Noterat.
Citera
2026-02-02, 17:20
Medlem
Citat:
Inte alls en röd flag för mig. Kvinnor är i regel grupptänkandne individer. Blidkar sig för gruppen. En kvinna som står ut är hett

Eller så är det nog så att dom flesta människor är individuella. Du är nog inte lika så het hos dessa damer kan jag tänka mig.
Citera
2026-02-02, 18:07
Medlem
Det är ingen som tvingar dig att gagga vidare gumman. Men tack då vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag skrev: "Du motsäger dig själv" varken mer eller mindre

Men jag orkar inte gagga mer med dig så det fick va

Förresten är Bibeln felaktigt översatt i så många led att det där med Adam och Eva och ormen stämmer inte. Inte heller att Eva blev skapad av Adams revben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in