2026-01-31, 02:53
Medlem
WordWarriors avatar
Jag har ägnat en del av min fritid de senaste 20 åren åt att djupstudera kvinnors sanna natur ur flera olika synvinklar. Socialt, kulturellt, ekonomiskt, psykosocialt, psykologiskt, relationsmässigt, sexuellt, evolutionärt. Innan detta hade jag långtgående erfarenheter av korta och långa relationer med kvinnor. Resultaten jag kommit fram till är mycket besvärande, men icke desto mindre sanna. De flesta kvinnor är ondskefulla parasiter, de vill innerst inne inte arbeta och skapa, de vill förstöra och bryta ner. Intima relationer och sexualitet är deras främsta verktyg för att suga blodet ur välmenande män. Utan att tveka kan de försöka ödelägga en mans liv med en väv av intrikata lögner, om något gjort dem missnöjda.

Topic: om denna sanning vore mer välkänd så skulle mäns simping, gentlemanna-instinkt, och intresse för relationer med kvinnor vara obefintligt. Vad anser ni om detta?
Senast redigerad av WordWarrior 2026-01-31 kl. 03:22.
Citera
2026-01-31, 03:06
Medlem
WordWarriors avatar
Jag har hängt med ett tag, det var faktiskt lite bättre förr, men det värsta i vår samtid är att politik, lagstiftning och mainstream media uppmuntrar och understödjer ren kvinnlig ondska, och kallar det progressivt och framåtskridande. Det kommer att ödelägga vår civilisation.
Citera
2026-01-31, 03:07
Medlem
Vi lever inte ett enkelt liv.

Men jag håller med dig till 100% när man tittar på kvinnor för vad de är som person och hur de beter sig mot dig och andra

De är fan oftast horribla människor att man nästan inte vill ha med dom att göra
Citera
2026-01-31, 03:11
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Vi lever inte ett enkelt liv.

Men jag håller med dig till 100% när man tittar på kvinnor för vad de är som person och hur de beter sig mot dig och andra

De är fan oftast horribla människor att man nästan inte vill ha med dom att göra

Ja, det stämmer. Min misstanke är att den kvinnliga naturen alltid varit likadan i grunden. Nu har vi sociala medier, politik, lagar och mainstream media som tagit bort de spärrar som aldrig borde ha blivit borttagna. Den stora frågan är varför makthavarna velat släppa lös denna destruktiva kraft till fullt utlopp. Antagligen en fråga för andra delforum. Jag tror även att många män som kommer att hata på mig i tråden innerst inne vet att jag sitter inne med med viktiga korn av sanning.
Citera
2026-01-31, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det stämmer. Min misstanke är att den kvinnliga naturen alltid varit likadan i grunden. Nu har vi sociala medier, politik, lagar och mainstream media som tagit bort de spärrar som aldrig borde ha blivit borttagna. Den stora frågan är varför makthavarna velat släppa denna destruktiva kraft till fullt utlopp. Antagligen en fråga för andra delforum. Jag tror att även mänga män som kommer att hata på mig i tråden innerst inne vet att jag sitter inne med med viktiga korn av sanning.
Yes och det kommer nonchaleras, du blir kallad för incel etc...

Det går inte att fixa hon är evolutionärt efterblivet.

Tror du alla kvinnor är likadana över hela världen?

Utifrån min erfarenhet och jag fick en glimps utav det och insåg inte hur psykiskt normaliserat vi män behandlas som skräp här i sverige utav kvinnor

När jag reste till Sydamerika runt 2015 så kände jag att jag behandlades som en normal människa, kvinnor såg mer relaxed ut, man flörtade och man såg inte rädd ut

Här i sverige känns det som att kvinnor har en förakt gentemot en att man hela tiden kollar sin rygg bara för att jag är en man.

Väldigt chockande faktiskt
Citera
2026-01-31, 03:29
Medlem
Citat:
Jag har ägnat en del av min fritid de senaste 20 åren åt att djupstudera kvinnors sanna natur ur flera olika synvinklar. Socialt, kulturellt, ekonomiskt, psykosocialt, psykologiskt, relationsmässigt, sexuellt, evolutionärt. Innan detta hade jag långtgående erfarenheter av korta och långa relationer med kvinnor. Resultaten jag kommit fram till är mycket besvärande, men icke desto mindre sanna. De flesta kvinnor är ondskefulla parasiter, de vill innerst inne inte arbeta och skapa, de vill förstöra och bryta ner. Intima relationer och sexualitet är deras främsta verktyg för att suga blodet ur välmenande män. Utan att tveka kan de försöka ödelägga en mans liv med en väv av intrikata lögner, om något gjort dem missnöjda.

Topic: om denna sanning vore mer välkänd så skulle mäns simping, gentlemanna-instinkt, och intresse för relationer med kvinnor vara obefintligt. Vad anser ni om detta?
Så du har brutit upp från ditt äktenskap och blivit en bög eller vad menar du?
Citera
2026-01-31, 03:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Yes och det kommer nonchaleras, du blir kallad för incel etc...

Det går inte att fixa hon är evolutionärt efterblivet.

Tror du alla kvinnor är likadana över hela världen?

Utifrån min erfarenhet och jag fick en glimps utav det och insåg inte hur psykiskt normaliserat vi män behandlas som skräp här i sverige utav kvinnor

När jag reste till Sydamerika runt 2015 så kände jag att jag behandlades som en normal människa, kvinnor såg mer relaxed ut, man flörtade och man såg inte rädd ut

Här i sverige känns det som att kvinnor har en förakt gentemot en att man hela tiden kollar sin rygg bara för att jag är en man.

Väldigt chockande faktiskt

Ja, vita och heterosexuella män är allvarligt diskriminerade i Sverige. Det är inte normalt på något sätt i global skala. Många har internaliserat en skam för något de aldrig gjort. Sorgligt. Svenska män måste skaffa sig lite balls, men det kommer tyvärr aldrig att hända. Labila vänsterliberala kvinnor och muslimer är Sveriges framtid. Ingen framtid jag och mina barn vill underlätta med våra (faktiskt) fina utbildningar. Jag spår Sverige en mycket mörk framtid. En ny medeltid där kvinnors känslor är allenarådande på bekostnad av rättvisa och rationalitet.
Citera
2026-01-31, 03:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så du har brutit upp från ditt äktenskap och blivit en bög eller vad menar du?

Min fru är en på miljonen, och jag är oerhört tacksam.
Citera
2026-01-31, 03:43
Medlem
Citat:
Min fru är en på miljonen, och jag är oerhört tacksam.
Jaha och där försvann din trovärdighet!
Citera
2026-01-31, 03:47
Medlem
Citat:
Ja, vita och heterosexuella män är allvarligt diskriminerade i Sverige. Det är inte normalt på något sätt i global skala. Många har internaliserat en skam för något de aldrig gjort. Sorgligt. Svenska män måste skaffa sig lite balls, men det kommer tyvärr aldrig att hända. Labila vänsterliberala kvinnor och muslimer är Sveriges framtid. Ingen framtid jag och mina barn vill underlätta med våra (faktiskt) fina utbildningar. Jag spår Sverige en mycket mörk framtid. En ny medeltid där kvinnors känslor är allenarådande på bekostnad av rättvisa och rationalitet.
Funderar starkt nästan varje dag att flytta från det här landet och lämna det för gott

Även fast jag måste leva fattigare så väljer jag hellre det före det andra

Har haft dessa tankar länge

Jag ska vara 100% ärlig då jag har börjat tröttna på det hela vartenda gång de får för sig nån idiot ide så blir det tillslut "VI SA JU DET ATT DET INTE SKULLE FUNKA!"

Vad kallades man? Rasist, mysogyn, vit man ska inte ha en röst, privilegierade etc...

Jag säger såhär:
En population som aktivt motarbetar varandra förtjänar att bli utrotade.

att se sitt land förfall är ingen vacker sak.
Citera
2026-01-31, 03:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jaha och där försvann din trovärdighet!

Jaså, varför det? Går det inte att kritisera kvinnor och samtidigt ha en relation med en kvinna som du hittat efter en lång tid av sökande? Det låter bara som att du bara är missunnsam, och att mitt narrativ skrämmer dig, eftersom du innerst inne vet att det ligger mycket nära sanningen.
Citera
2026-01-31, 03:50
Medlem
TELAVIV91s avatar
Ren idioti, män och kvinnor är två varianter av människor och väldigt mycket mer lika varandra än olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in