Oavsett läggning brukar det inte vara uppskattat att bli oönskat raggad på.
Känner inga homofober men när jag fått bevittna andra män som blir rakt av arga ifall en bög kommer i närheten av dom så gör jag antagandet att den arge är en bög i förnekelse.
Där det är uppenbart att ingen av oss har ett genuint kärleksintresse, tycker jag bara det är kul med flört.
Och då bryr jag mig inte om det är en man, kvinna eller vad än personen socialt gestaltar sig som.
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.
Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?
Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.
Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.
Finns det ett problem med den manliga sexualiteten och i så fall varför?
På den gamla goda tiden ansågs det som en mycket grov förolämpning om någon ansåg att man såg homosexuell ut. Om en homosexuell raggar på mig, då tycker han alltså att jag ser ut som att jag är bög? Då blir det slagsmål.
Sådan var logiken då. Nu är det väl inte så längre. Själv är jag äldre nu och sällan ute men när en ung gaykille visade intresse för ett par år sedan så tog jag det som en komplimang. Tror de flesta reagerar så nu för tiden.
En orsak är att bögar mycket väl vet vilka som är bögar eller inte. Så när de raggar på heterokillar gör de det för att jävlas. Då hänger smockan lös. Inget konstigt med det.
Hur kan bögar veta vem som är bög? Vet du vem som är hetero?
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är väl snarare så att bögklubbarna blivit omåttligt populära bland heteros, särskilt kvinnor. Och dit de heterosexuella kvinnor går, dit följer de heterosexuella männen efter.
Om jag har förstått det rätt så går heterokvinnor till bögklubbar för att bögarna är snyggare än heteromännen. Då försvinner poängen om dessa heteromän kommer dit.
Citat:
Ursprungligen postat av Raina
Många verkar klassa alla bögar som feminina och att då bli raggad på av en bög är som att man blir kallad tjej.
De blir förolämpade av att de upplever sin manlighet ifrågasatt.
Manligheten ligger väl inte i vem man tänder på? Vissa bögar är ju extremt manliga, t.ex. läderbögarna.
Om jag har förstått det rätt så går heterokvinnor till bögklubbar för att bögarna är snyggare än heteromännen. Då försvinner poängen om dessa heteromän kommer dit.
Nej heterokvinnorna går på bögklubbar för att slippa störiga heteromän och istället ha en trevlig kväll med folk vars främsta syfte inte är att jaga fitta. Det är liksom vilsamt emellanåt.
Nej heterokvinnorna går på bögklubbar för att slippa störiga heteromän och istället ha en trevlig kväll med folk vars främsta syfte inte är att jaga fitta. Det är liksom vilsamt emellanåt.
Ok, så borde inte bögklubbarna porta män som är hetero då i så fall? Annars försvinner väl syftet med att gå dit? Nu bortser jag från att lagstiftningen inte tillåter det.
Ärligt, jag tror inte att bögar raggar så snyggt om man får säga som så. Det är mer djuriskt rakt på. Ett grepp om staken och ett stönande, ska vi knulla.