2026-02-01, 22:43
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ärligt, jag tror inte att bögar raggar så snyggt om man får säga som så. Det är mer djuriskt rakt på. Ett grepp om staken och ett stönande, ska vi knulla.
Tror du själv på att bögar raggar så?
Citera
2026-02-02, 00:28
Medlem
SphericalHamsters avatar
Om du är på party eller lokal och en homogayfag dyker upp och frågar om du tvättat dig idag så säger du kanske att du har det. Och hen säger näää va tråkigt, jag har en jättebra tvättmaskin här, och formar munnen till ett O så har du ju ett val. Kör eller kör inte. Du får ju inte stjärt-aids av det iaf och det kan ju va nice också.
Citera
2026-02-02, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Eller - som någon var inne på tidigare - att bögklubbarna (ännu) inte blivit infesterade av massa migrantmän.
Även pursvenska män kan vara riktigt påfrestande med några glas innanför västen.
Citera
2026-02-02, 09:17
Medlem
Wretch32s avatar
Därför att dom blir osäkra såklart
Citera
2026-02-02, 10:06
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Även pursvenska män kan vara riktigt påfrestande med några glas innanför västen.
Min fördom är att pursvenska män, eller män överhuvudtaget som går på gayklubb kan uppföra sig bättre än snittet.

Men det var generellt mycket trevligare och enklare att träffa heterosexuella tjejer på gayställen än på vanliga klubbar, det var alltid lite mer avslappnat.
Citera
2026-02-02, 15:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Eller - som någon var inne på tidigare - att bögklubbarna (ännu) inte blivit infesterade av massa migrantmän.

Brukar gå med min kärring på bögställe och äta då och då (bra och billiga burgare), och det finns absolut ett gäng med migrantmän där, dock har väl ingen den där typiska ortenstilen att det ska slåss så fort som galoscherna inte passar.
Citera
2026-02-13, 08:00
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag har aldrig förstått det här heller. Det är väl jättesmickrande om någon, helt oavsett kön, raggar på en även om man inte är intresserad.

Jag skulle misstänka att det finns en aspekt även gällande "giver / receiver". Det finns ju något djupt biologiskt symboliskt i det sexuella där den som penetrerar tar och den som blir penetrerad blir tagen. För de absolut flesta män känns det ju bäst att ta och för kvinnor bäst att bli tagen.

Jag tror personligen att det som skulle uppfattas som jobbigt i situationen med en homosexuell man som raggar på en heterosexuell man är huruvida heterokillen uppfattar om homokillen önskar sätta på honom eller ej. Situationen att bli påsatt skulle, för de flesta män, upplevas som mycket "omanlig" - att bli erövrad och tagen av en annan, starkare, man.

Så gällande trådämnet så tror jag alltså att vissa killar blir arga av att en bög raggar på dem är upplevelsen att denna bög tror att han kanske skulle få "ta" killen och därmed göra honom omanlig.

Om det däremot är en "fjolla" som visar intresse, där det underförstådda är att det är han vill bli tagen, tror jag det inte alls skulle leda till samma ilska.
Citera
2026-02-13, 11:05
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Kan det bero på att de tror att de ser bögiga ut?

Väldigt få bögar stöter på killar som ser feminina ut. De flesta tänder väl på manlighet?
Citera
2026-02-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Väldigt få bögar stöter på killar som ser feminina ut. De flesta tänder väl på manlighet?
Och jag stör mig inte på att en man stöter på mig. Men nu vet jag varför de gör det.
Citera
2026-02-13, 11:22
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx

Uppenbart finns det en stor mängd feminina bögar, så gissningsvis finns det en "efterfrågan" efter detta bland homosexuella.
Citera
2026-02-14, 17:49
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Uppenbart finns det en stor mängd feminina bögar, så gissningsvis finns det en "efterfrågan" efter detta bland homosexuella.

Vad jag förstår så skulle en hardcore läderbög möjligen sträcka sig till att pissa på en fjollbög / transa. Det är båda visserligen bögar, men rör sig inte i samma kretsar.

Själv uppfattar jag båda varianterna som äckliga och gör de raggningsförsök bjuds på ett knä i skrevet.
Citera
2026-02-15, 13:27
Medlem
Machogrej. American Beauty visade det på ett bra sätt.

Öppensinnade och bisexuella män är bättre älskare.
Varför inte slappna av lite? Även om du inte blir pirrig av kuk så gör det väl inget om andra tycker att du är attraktiv.
Många män som är smygisar, har jag sett på dejtsidor. De skriver att de söker kvinnor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in