2026-07-17, 13:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tycker nog att männen åldras på ett mer osmakligt sätt. Få kvinnor blir flintis innan 60, har ölmage, vilt näshår och Gällivarelhäng. Många män slutar bry sig om rakningen och klädsel. Det verkar i många fall röra sig om en hårt åtdragen livrem som stryper en stor böljande kagge. Sedan seglar brallan slappt ensmed resten av underkroppen.

Talar du av egen erfarenhet nu? 😂

Nu förstår man lite bättre varför kvinnor inte vill ingå relationer med vissa män.

Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Dessutom brukar män inte sminka sig, färga håret eller fixa naglarna. Kolla bara in mäns fötter.

Du menar alltså att om männen börjar ta hand om sina fötter så kommer kvinnorna jagande?
Citera
2026-07-17, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Talar du av egen erfarenhet nu? 😂

Nu förstår man lite bättre varför kvinnor inte vill ingå relationer med vissa män.

Du menar alltså att om männen börjar ta hand om sina fötter så kommer kvinnorna jagande?

Jag talar absolut från mitt eget perspektiv.
Tånaglar till trots så vill förstås kvinnor ingå relationer med män. För vi älskar dem!
Citera
2026-07-17, 15:39
Medlem
Jag kollade på MrKoll på svenska kvinnor som heter Andersson och Svensson , ungefär 40% är sammanboende med män. Statistiskt är 60% av kvinnorna sammanboende.

Jag tror att utländska kvinnor är ung. Dubbelt så mycket sammanboende med män.

Kvinnor har lägre och lägre intresse för män,
Citera
2026-07-17, 15:42
Medlem
Kvinnorna är för rika - har för gott ställt - för höga löner - för mycket bidrag som singelmamz.

Härtill kommer hjälpen från föräldrar.

De har inte bara råd att bo själva - kolla hur många ensamma kvinnor som bor i köpebostäder
o f f a BR
Citera
2026-07-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag kollade på MrKoll på svenska kvinnor som heter Andersson och Svensson , ungefär 40% är sammanboende med män. Statistiskt är 60% av kvinnorna sammanboende.

Jag tror att utländska kvinnor är ung. Dubbelt så mycket sammanboende med män.

Kvinnor har lägre och lägre intresse för män,
Blir det att utländska kvinnor till 120% bor med män då?
Citera
2026-07-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Blir det att utländska kvinnor till 120% bor med män då?

Nu vet jag inte men det skulle kunna vara 80%, Många utländska kvinnor kommer till Sverige för att gifta sig med män , antagligen svenska eller utländska , man skulle kunna säga att de håller uppe siffrorna.

Har du någon aning om varför svenska kvinnor inte vill ha relationer med män ?

Man kan också undra vad deras föreställning är om den perfekta mannen ?
Citera
2026-07-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Nu vet jag inte men det skulle kunna vara 80%, Många utländska kvinnor kommer till Sverige för att gifta sig med män , antagligen svenska eller utländska , man skulle kunna säga att de håller uppe siffrorna.

Har du någon aning om varför svenska kvinnor inte vill ha relationer med män ?

Man kan också undra vad deras föreställning är om den perfekta mannen ?
Jag tycker du själv brukar ge halvvettiga orsaker, när ämnet kommer på tal. Men sen behöver man ju inte bo ihop med någon. Vissa av oss trivs bäst med att bo själv helt enkelt.
Citera
2026-07-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tycker du själv brukar ge halvvettiga orsaker, när ämnet kommer på tal. Men sen behöver man ju inte bo ihop med någon. Vissa av oss trivs bäst med att bo själv helt enkelt.

Jo visst !

En idé som gifta män skulle kunna tillämpa.

Fråga: Vad är en perfekt man för dig eller något liknande ?

Detta mer så hon kollar själv på vad förväntningar och korrigera dem en aning.

Följden kan bli att kvinnan blir mer nöjd med sin man och mer lycklig med honom och inte vill skiljas.
Citera
2026-07-18, 09:32
Medlem
Män vill inte heller ingå relationer. Man får typ vara godeman åt ett mongo, ställa upp på att köpa skräp till horan, maxa sin undergivenhet till henne trots att hon är en otrevlig fitta, hämta och skjutsa henne så hon kan fördubbla sin konsumtion på hans bekostnad, höra hennes gnäll och psykiska problem och vägra sex.
En gång var det nåt miffo som höll i sin kvinna hela vägen fram till passkontrollen för att kvinnan egentligen inte ville bära sin egen väska. Kvinnor är verkligen sämst.

Redan vid 30 är de flesta kärringar sjukt fula och sönderpolitiserade och hatar män. Vem fan vill ha sånt? De flesta män vet att jag har rätt och skäms över hur undergivna de är mot sin kärring.

Extremt förnedrande är det att vara i relation eller göra som kvinnor vill.

Kvinnor som gillar män är serviceminded mot honom, är lojal, jobbar som team, ignorerar alla andra män, gör det enklare för honom, gnäller och fittar sig inte och är sjukt flexibel mot hokom. Dagens fittkvinnor är tvärtom bångstyriga fittor som vägrar gå med på ett uns av vad mannen vill ha.
Citera
2026-07-18, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kvinnorna är för rika - har för gott ställt - för höga löner - för mycket bidrag som singelmamz.

Härtill kommer hjälpen från föräldrar.

De har inte bara råd att bo själva - kolla hur många ensamma kvinnor som bor i köpebostäder
o f f a BR
Så är det. Även om jag väljer att kalla det ekonomiskt självständiga och har möjlighet att välja hur de vill leva, istället för "för rika".
Citera
2026-07-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
För jag vet hur kvinnor fungerar. Förut var jag en liten osäker pojkefjolla tanig och smal oavsett vad kvinnor säger i tråden och verkligheten så blir de våta när man står på sig, säger ifrån, sexualiserar dem, objektifierar dem, behandlar dem som mängdmänniskor, visar att de bara har sex att ge, nedvärderar dem och inte behöver dem. De är verkligen smuts allihop och jag lyssnar på flera psykologer på Youtube (Sam Vaknin) är sjukt bra, kanske bästa, trots att han är jude.
Vem vill binda sig när all statistik visar på att kvinnor är nedvärderande mot män. Män har tröttnat på att bli utnyttjade utan att få nåt för det. I alla relationer som jag ser, bara på jobbet, så är männen utnyttjade av sina fruar. De är nedtryckt i skorna.
Ganska hårt meddelande, men det ligger mycket i det du säger.
Citera
2026-07-20, 20:50
Medlem
Kvinnor härmar män. Män vill spruta runt och har inga problem med att göra oäktingar och dra vidare. Andra får stå för notan. Många män har inga problem med att överge sin familj för en ny kärring. I många fall importerar de gula fittor från Asien. När svenska kärringar härmas och drar in svarta kukar från Afrika så förfäras många svenska män men de har sig själva att skylla. Sådan man, sådan kvinna.

#slutagrinaerajävlaäckel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in