2026-02-26, 20:14
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det är inga problem att hitta en oskuld. Men man kommer få honom i säng utan förhållande.

Varför det? För att det är vad du vill?

Citat:
Vad spelar det för roll om jag är tillräcklig för en kille som inte finns?

Ja men då får du väl sänka dina krav.
Citera
2026-02-26, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Varför det? För att det är vad du vill?

Ja men då får du väl sänka dina krav.

För att det är det jag försöker med för att avgöra om han är pojkvänsmaterial eller ej.

Varför skulle jag det? Jag har inget behov av att inleda förhållande med någon som jag kan få ändå och som sett porr.
Citera
2026-02-26, 20:25
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
För att det är det jag försöker med för att avgöra om han är pojkvänsmaterial eller ej.

Varför skulle jag det? Jag har inget behov av att inleda förhållande med någon som jag kan få ändå och som sett porr.

Men varför kräver du inte ett förhållande innan du ligger med honom då?

Citera
2026-02-26, 20:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Brudar idag är så jävla kräsna , jag har ju tur för jag är snygg men dom är odrägliga annars numera

Men är det inte i så fall dags för fotomodellen att stadga sig snart då? Medan du fortfarande kan få ett förhållande som bygger på attraktion menar jag. Du vet det kan gå jävligt fort utför efter 50.
Citera
2026-02-26, 20:28
Avslutad
Citat:
Men varför kräver du inte ett förhållande innan du ligger med honom då?

Varför skulle jag vilja ha ett förhållande när jag kan få honom ändå?
Citera
2026-02-26, 20:34
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Varför skulle jag vilja ha ett förhållande när jag kan få honom ändå?

Okej men sluta gnäll då.

Citera
2026-02-26, 20:36
Avslutad
Citat:
Okej men sluta gnäll då.

Så för att jag inte vill ha ett förhållande med en kille som jag kan få ändå så ska jag inte svara i en tråd som handlar om varför kvinnor inte vill ingå förhållande?
Citera
2026-02-26, 20:39
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Så för att jag inte vill ha ett förhållande med en kille som jag kan få ändå så ska jag inte svara i en tråd som handlar om varför kvinnor inte vill ingå förhållande?

Du som person är just ett bevis på att TS har rätt i sin analys. Gällande gnället så menar jag att du ska sluta gnälla på män. Det är inte män det är fel på.
Citera
2026-02-26, 20:44
Avslutad
Citat:
Du som person är just ett bevis på att TS har rätt i sin analys. Gällande gnället så menar jag att du ska sluta gnälla på män. Det är inte män det är fel på.

Det är killar det är fel på och jag har förklarat varför. Att du sedan inte kan ta det utan kallar det för gnäll, börjar tro att jag lyssnar på gangsterrap för att jag har krav på killar och tycker att jag ska sänka mina krav utan att kunna svara på varför är patetiskt.
Citera
2026-02-26, 21:12
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Det är killar det är fel på och jag har förklarat varför. Att du sedan inte kan ta det utan kallar det för gnäll, börjar tro att jag lyssnar på gangsterrap för att jag har krav på killar och tycker att jag ska sänka mina krav utan att kunna svara på varför är patetiskt.

Jag är konservativ, monogam och inte lösaktig och vill starta en familj. Och jag ogillar verkligen lösaktiga luder. Så såklart du tycker jag är patetisk.
Citera
2026-02-26, 21:19
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men är det inte i så fall dags för fotomodellen att stadga sig snart då? Medan du fortfarande kan få ett förhållande som bygger på attraktion menar jag. Du vet det kan gå jävligt fort utför efter 50.

Finns massa män som mig så feta gubben kan väl spy galla över nån annan

Rör din gubbkropp o gör frugan glad iaf

Har massa optioner på fruar , tänkte köra en 25 årig modell när ja är 65 så jag får stroke innan jag måste tjacka moppe till avkomman

Haha
Citera
2026-02-26, 21:30
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Finns massa män som mig så feta gubben kan väl spy galla över nån annan

Rör din gubbkropp o gör frugan glad iaf

Har massa optioner på fruar , tänkte köra en 25 årig modell när ja är 65 så jag får stroke innan jag måste tjacka moppe till avkomman

Haha

Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in