2004-10-12, 17:30
Bannlyst
efter att ha läst chatten med honom på
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...546030,00.html

så tror jag många uppfattar honom sov en jävla diva rentutsagt, personligen tycker jag han är lite små-divig men samtidigt ganska cool
Vad tycker ni?
Citera
2004-10-12, 17:47
Medlem
Tycker som du
Diva men härligt uppkäftig
Citera
2004-10-12, 17:54
Medlem
Rubbermans avatar
Diva eller inte. Vi låter Skvallerforumet ta hand om denna frågeställning.
Tråd flyttas från MJ.
/Moderator
Citera
2004-10-13, 08:52
Medlem
Absolut inte en diva

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyT
efter att ha läst chatten med honom på
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...546030,00.html

så tror jag många uppfattar honom sov en jävla diva rentutsagt, personligen tycker jag han är lite små-divig men samtidigt ganska cool
Vad tycker ni?

Han är cool.

När han har en skiva på gång så ser man honom i tidningar och TV. Han ställer upp på allehanda jippon. Men mellan skivorna är det dödstyst. Han går inte på kändispremiärer, är inte med i löjliga TV-program, aldrig några hemma hos reportage. Vad vet man om Uggla egentligen, ingenting.

Jämför med hur många av hans kollegor valsar runt i pressen och i allehanda löjliga TV program.
Citera
2004-10-15, 00:20
Medlem
SuperGeezers avatar
Senaste numret av Café har en stor intervju med Magnus Uggla. Han framställs som en väldigt vanlig snubbe med taskigt självförtroende som är rädd för allt från ormar till att floppa med en skiva. För ett par år sen var jag på en krog och satt bordet brevid Uggla, han höll en oerhört låg profil och pratade lågmält med sin kompis och sänkte ett par pilsner.

Hans diviga attityd är nog mera en roll för scenen tror jag. Jämför med Robert Gustafson, han verkar ju vara en riktig torrboll privat.
Citera
2004-10-15, 00:24
Medlem
På en tv-intervju häromdagen påstod han att han inte har en enda känd vän.

"Visst träffar jag kändisar på jobb, men inte privat"

Han verkar ha fötterna på jorden.
Citera
2004-10-15, 22:05
Bannlyst
jojo
Citera
2004-10-15, 23:05
Medlem
Dr Manhattans avatar
Läste en komisk artikel på mingel.se om ett legendariskt slagsmål på Café Opera mellan Uggla och Martin Timell:

Citat:
Så hände allting riktigt snabbt. Timell utdelade ett slag med handflatan i Ugglas ansikte. Han såg ut som en badmintonspelare som dyker fram vid nät och smashar. Uggla slog snabbt tillbaka. I flykten delade han ut en handflata rakt över Timells kind. Timell ryggade tillbaka - och slog med handflatan. Spekaklet hade börjat.

Snart stod de med röda kinder och utdelade slag mot varandra. De såg ut som man kan tänka sig att det ser ut i ett allvarligt slagsmål mellan Mark Levengood och Jonas gardell. Det var en kusligt bisarr syn. Vittnen talade om att de såg ut "som två tjejer" eftersom ingen av dem använde knytnävarna. "Årets gayfight", sa en annan.

http://www.mingel.se/02/artikel.asp?...e=02_0309_03_1
Citera
2004-10-18, 00:23
Bannlyst
FY HELVETE VAD JAG HATAR MAGNUS UGGLA! argh, kommer inte kunna sova..

har hatat honom sedan jag var liten, väldigt liten. :mad: :mad: :mad:

fan, nu går jag ut och slår ner gamla kärringar. Jag tål inte hans namn! :mad:

Inte heller hans musik, och stil.
Citera
2004-10-18, 01:54
Medlem
musikalgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
FY HELVETE VAD JAG HATAR MAGNUS UGGLA! argh, kommer inte kunna sova..

har hatat honom sedan jag var liten, väldigt liten. :mad: :mad: :mad:

fan, nu går jag ut och slår ner gamla kärringar. Jag tål inte hans namn! :mad:

Inte heller hans musik, och stil.

Sno lite musik från Telemann och sjung ovanstående till denna så har du en typisk Magnus Ugglalåt.

Måste dock erkänna att jag gillar honom starkt
Citera
2005-06-14, 21:01
Medlem
Magnus Uggla bojkottar TV4?

Jag vet inte om jag är lite väl nojig nu men...jag såg precis Tältprojektet 2004 på TV4. Magnus Uggla var ju en av huvudpersonerna i Tältprojektet, men han var inte med en enda gång i programmet på TV4? Jag tyckte mig höra hans röst en kort stund, men han var inte med i bild en enda gång.

Kan det vara så att Uggla har sagt till om att han inte skulle vara med i kvällens timslånga program, med det bästa från Tältprojektet 2004?
Citera
2005-06-14, 21:07
Medlem
Enligt nån tidning idag har han bett om att bli bortklippt eftersom han var sjuk och gjorde en undermålig insats. Man ska vara tacksam för den typen av självkritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in