Om jag har förstått rätt så har KK (Knarkar-Katja) suttit i Polisens och SÄPOs insynsråd. Det stinker säkerhetsrisk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Robokopf
Det är väl iofs rätt många jobb man skulle få kicken från om om man samlat på sig Katjas renommé?
Plus att hon kan fortsätta plocka ut över 81 papp i månaden nästan ett år efter rattfyllan och sen dryga 70 i månaden två år till efter det.
Hennes jobbsituation ser ju långt bättre ut än det gör för medelsvensson.
Störigt om det används för att förmildra hennes straff. Tycker jag.
Nu är väl chansen stor att hon hade klarat sig från fängelse även utan få sparken.
Men det hela förklarar varför hon inte vill avgå. Hon vill ha ersättning i två år i stället för ett år. Jag kan förstå henne. Människan är i grunden självisk och hon hoppas väl att folk ska förlåta efter två år.
Personligen är jag kluven. Jag känner skadeglädje. SD och en SDare får problem - bra. Men på ett individuellt plan är det sorgligt. Men hon gör det lättare att inte tycka synd om henne, när hon beter sig som en jvla kriminell i förhören, bara det borde ge fängelse. Och det visar att hon har jobbat för länge som polis. Man blir vad man äter eller man blir det man jobbar med - Kriminell i detta fall.