Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jag tror också att det mest troliga är att hon dragit i sig tjacket medvetet. Tar man ladd och E lite då och då kan det även slinka in lite tjack i näbben på nån fest.
Jag är mest intresserad av vilka hon festar med. Kan ju vara nån pojkvän men det vore kul om det kom fram att hon hängde på nån svartklubb med yngre förmågor. Katja växer och växer i min bok.
Nu står det i expressen att hårprovet visar att hon tagit MDMA minst 3 gånger under den undersökta perioden - och med tanke på den "konvalescens" dom allra flesta som tar MDMA föredrar mellan gångerna, är det alltså troligen utspritt på åtminstone några månader. Måste festa rejält hårt och ofta för en 55-åring. Jag är långt ifrån 55-år och skulle aldrig i livet palla att dra MDMA 3 gånger i kvartalet, fan knappt att jag orkat med det som 20-åring. Det fria serotoninet i hennes hjärna måste ju i princip konstant vara obefintligt. Varierar kanske från person till person dock, hon kanske återhämtar sig snabbt...
Tant är onekligen hardcore och växer på mig, synd att hon verkar så vedervärdig i övrigt. Att hon inte ens kunde hålla sig från laddet i ett polisförhöret var dock mycket mörkt och talar för ett långtgående missbruk, där hon helt tappat kontrollen. Så jag ska väl kanske sluta att raljera om hennes vilda festande.