2026-05-12, 09:48
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
KK (Knark Katja) har väl barn? Singel? Jag undrar vem hon festat med eller om hon kört weekend benders för sig själv och spelat tysk terror techno på cerwin-vega högtalarna i villan och swipar loss på Tinder?

Nu blir väl socialen inkopplad också? Barnen blir omplacerade, banken säger upp hennes lån, flytta till hyreslägenhet i Husby...

Tycker faktiskt lite synd om henne, hoppas hon kommer driva en mer humanitär narkotikapolitik för det behövs i Sverige, allt är inte svart eller vitt.

Katjas barn är vuxna. En son är 22 år och bor i USA. Det var honom Katja skulle åka och hälsa på när en stolpe och ett dike i Nacka ändrade planerna en smula.

Även om Katjas barn är vuxna kan vi tycka att det är synd om dem att ha en pundare till mamma. Katja har således rätt att hennes barn får lida för hennes handlingar.
Citera
2026-05-12, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
KK (Knark Katja) har väl barn? Singel? Jag undrar vem hon festat med eller om hon kört weekend benders för sig själv och spelat tysk terror techno på cerwin-vega högtalarna i villan och swipar loss på Tinder?

Nu blir väl socialen inkopplad också? Barnen blir omplacerade, banken säger upp hennes lån, flytta till hyreslägenhet i Husby...

Tycker faktiskt lite synd om henne, hoppas hon kommer driva en mer humanitär narkotikapolitik för det behövs i Sverige, allt är inte svart eller vitt.

Med tanke på hennes position inom polisen och före detta knarkspanare i revekommisionen, samt hennes gapande om hårdare straff mot knarkare, så hoppas jag hon får smaka på den verklighet som vi vanliga människor får när vi åker dit för sånt här. med andra ord jag hoppas hon får det riktigt jävla svårt......
Citera
2026-05-12, 09:50
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Katjas barn är vuxna. En son är 22 år och bor i USA. Det var honom Katja skulle åka och hälsa på när en stolpe och ett dike i Nacka ändrade planerna en smula.

Om hon döms kan hon glömma USA-resor.
Citera
2026-05-12, 09:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Tagit ladd inne på polisstationen - inför vittnen - är ändå cool.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8p5X3A/bilderna-pa-katja-nybergs-knarkpase?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2026-05-12, 09:52
Medlem
Citat:
Det är väl inte att rekommendera att snorta växtnäring eller silicagel i avklippta sugrör heller.

Hypotetiskt försvar från Katja:
"Jag fick i mig kokainet genom näsan av misstag eftersom jag trodde det var laglig växtnäring eller helt laglig silicagel. Inte trodde jag att linan som låg på riksdagens toalett kunde vara olaglig narkotika."
För mig låter det som undanflykter tingsrätten kommer att vifta bort.

Haha, stor komik i desperata bortförklaringar. Förnedrande att hon tror rätten är så korkad
Citera
2026-05-12, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Vad tänker du mer konkret att polismannen ska göra i det läget?

Testa om hon har droger i blodet, eller väskan, såklart.

Eller tror du att poliser får göra som de vill?
Citera
2026-05-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Frågan är väl vem som egentligen är sjuk här, Katja eller polismannen som SER det men inte gör något?

Nej hon tog nog inget där, det hon gjorde va att söka efter påsen och röret och gömma i handen/fickan för att väskan troligen skulle kollas. Hennes fickor va säkerligen kollade redan.

Att hon tar upp fingrarna runt näsan är ett vanligt tecken på brukare som gör så regelbundet för att avlägsna ev spår som kan ligga kvar i snoken eller "ramla ner".
Den som vet, den vet!
Citera
2026-05-12, 09:57
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tagit ladd inne på polisstationen - inför vittnen - är ändå cool.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8p5X3A/bilderna-pa-katja-nybergs-knarkpase?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Kan förklaringen till att man ska visa en film från arresten vara att det syns på filmen när Katja knarkar inne på polisstationen?

Först gräver hon i väskan och sedan petar hon sig i näsan?

Det skulle stärka vittnesmålet om det som inträffade ganska rejält.
Citera
2026-05-12, 09:58
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:

Även om Katjas barn är vuxna kan vi tycka att det är synd om dem att ha en pundare till mamma. Katja har således rätt att hennes barn får lida för hennes handlingar.
Sonen skrev nyss NHL-kontrakt så han överlever säkert.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, stor komik i desperata bortförklaringar. Förnedrande att hon tror rätten är så korkad

Knark blir man inte smart av. Jag tror inte hon tror att rätten är korkad. Jag tror att hon tror att hon är smart. Hon förstår dock inte att alla icke-knarkare ser rakt igenom hennes dåliga förklaringar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snittscheeer
Nej hon tog nog inget där, det hon gjorde va att söka efter påsen och röret och gömma i handen/fickan för att väskan troligen skulle kollas. Hennes fickor va säkerligen kollade redan.

Att hon tar upp fingrarna runt näsan är ett vanligt tecken på brukare som gör så regelbundet för att avlägsna ev spår som kan ligga kvar i snoken eller "ramla ner".
Den som vet, den vet!

Rätt sjukt att man som polis, inte får för sig att gömma undan drogerna innan polis kommer till platsen (när hon körde i diket).

Hade jag varit knarkare så hade jag nog sett till att ha nåt riktigt bra ställe att gömma droger på, i bilen då.

Det hade funkat sålänge de inte har polishund med sig.
Citera
2026-05-12, 10:00
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Testa om hon har droger i blodet, eller väskan, såklart.

Eller tror du att poliser får göra som de vill?
Det skulle visa sig att det fanns droger både i Katjas väska och blodomlopp.

Här får man väl ändå säga att den tjänstgörande polisen gjorde ett bra jobb och att den tjänstlediga polisen klarade sig något sämre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in