2026-01-30, 16:15
Medlem
PovelSvammelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Katja har gjort det. Och det är väl ändå det viktigaste. Det är därför hon var riksdagsledamot för SD igår och är politisk vilde utan parti idag.

Efter att Transportstyrelsen publicerade resultaten ville SD att Katja skulle lämna riksdagen. Men hon lämnade partiet istället.

Resultaten är offentlig handling. Bara att kontaktas Transportstyrelsen så får du en egen kopia.
SnabbTest, du förstår Mao. inte Skillnaden...
Citera
2026-01-30, 16:17
Medlem
PovelSvammelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Är frågan retorisk eller?
Ja Eller Nej?
Citera
2026-01-30, 16:17
Medlem
K Nyberg får behålla körkortet, 0,12 promille är lagligt. Metaboliter i blodet är tecken på tidigare intag och ej aktuell påverkan av körförmågan. Hon kan möjligen dömas för innehav av narkotika.
Citera
2026-01-30, 16:18
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Vadå dyker upp

Jag vet vem det är du tänker på det är hon som brukar skriva lite insändare i Expressen?

Men jag är ganska övertygad om att hon heter inte Katja?
Denna galna kärringen som håller på med lite BDSM tror jag va?

Men det är inte Katja fast de är jävligt lika varandra både kroppsligt och ansiktet.
Ser ut lite grann som en orkan har träffat dem mitt i nyllet.
Citera
2026-01-30, 16:19
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det finns ingen närvaroplikt, nej.

https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-och-partier/ledamoternas-arvoden-och-villkor/narvaro-franvaro-och-ledighet-i-riksdagen/

Jag läser att hon måste leva upp till förväntat förtroende ?

Hon kan göra saker med partiet ? Men nu är hon ju vilde ?

""Har man för hög frånvaro kan man bli skyldig att betala tbx arvode ?""
Citera
2026-01-30, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HinBidag
Hon säger till sin försvarare och gruppledare i SD att hon tagit BD (butandiol / samma familj som GHB). Det är inte narkotikaklassat eftersom det används i industrin som lösningsmedel och kan lämna metaboliter i kroppen som ger utslag på polisens tester som kokain.

I så fall är hon dummare än vi tidigare befarat eftersom butandiol inte ger utslag för kokain på snabbtest och blodanalysen visar exakt vilket narkotiskt ämne eller eller metabolit som hon har i blodet.

Intressant dock med uppgifterna från hennes försvarare att det är en metabolit till kokain hon haft i blodet. I så fall blir det endast ringa narkotikabrott och inte rattfylleri.
Citera
2026-01-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubeli
Jajamensan.

Bevisar blodprov att knark finns i deras kroppar så ljuger de inte om huruvida drogen tagit sig in i kroppen.

Tycker du att Katja har stark karaktär och känns trovärdig och pålitlig när bevisen mot henne är vattentäta och hon ändå fortsätter fara med lögner kring att allt är en kupp mot henne?

Du som inte är en jubelidiot påstår ju att hon är smart som förnekar sitt eget blodprov.

Haha pundarlogiken förnekar sig aldrig!

En knarkare som inte försöker ljuga har heder.

Knarkare i allmänhet är bra folk.

Men är knarkaren SDare är det plötsligt jättedåligt med knark!

Hahaha!

Galen logik som sagt. Jag vet inte de flests politiker är opportunister så hon kan mycket väl vara skyldig.

Men eran pundarlogik och omfattande hets är ändå ett tecken på att hon skulle kunna vara oskyldig.

Fortsätt nu inte gurgla är du snäll orkar inte kommunicera med pundare.
Citera
2026-01-30, 16:21
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Jag läser att hon måste leva upp till förväntat förtroende ?

Hon kan göra saker med partiet ? Men nu är hon ju vilde ?

""Har man för hög frånvaro kan man bli skyldig att betala tbx arvode ?""

Hehe
Fråga Jimmie Åkesson om det där med tanke på att han som Sverigedemokraternas ledare har den högsta frånvaron från riksdagen.

Och hans före detta sambo var inte speciellt flittig när det gäller närvaro i kommunledningen i Sölvesborg heller.

Det där man följa regler och praxis är inte riktigt Sverigedemokraternas paradgren.

För det tror jag nog att lilla Katja kan komma och gå lite som hon vill mellan sina foto sessioner på only fans och sedan riksdagen.
Sedan ut och pyssla om snoken ihop med fröken Ebba Busch.
Citera
2026-01-30, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Haha pundarlogiken förnekar sig aldrig!

En knarkare som inte försöker ljuga har heder.

Knarkare i allmänhet är bra folk.

Men är knarkaren SDare är det plötsligt jättedåligt med knark!

Hahaha!

Galen logik som sagt. Jag vet inte de flests politiker är opportunister så hon kan mycket väl vara skyldig.

Men eran pundarlogik och omfattande hets är ändå ett tecken på att hon skulle kunna vara oskyldig.

Fortsätt nu inte gurgla är du snäll orkar inte kommunicera med pundare.

Du skriver som en pundarskalle och tänker som en alkolist.

Inget av dina svar har haft någonting med någonting att göra heller, du är helt off topic gubben.

Pundarlogik: Bli tagen med en påse kokain och ett blodprov som bekräftar intag och trots det fortsätta neka.
Citera
2026-01-30, 16:26
Medlem
PovelSvammelss avatar
Citat:
Hehe
Fråga Jimmie Åkesson om det där med tanke på att han som Sverigedemokraternas ledare har den högsta frånvaron från riksdagen.

Och hans före detta sambo var inte speciellt flittig när det gäller närvaro i kommunledningen i Sölvesborg heller.

Det där man följa regler och praxis är inte riktigt Sverigedemokraternas paradgren.

För det tror jag nog att lilla Katja kan komma och gå lite som hon vill mellan sina foto sessioner på only fans och sedan riksdagen.
Sedan ut och pyssla om snoken ihop med fröken Ebba Busch.

Dum, Dummare!
Du har givetvis på fötterna angående allt som du Publicerar, Eller?
Citera
2026-01-30, 16:31
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanlar
K Nyberg får behålla körkortet, 0,12 promille är lagligt. Metaboliter i blodet är tecken på tidigare intag och ej aktuell påverkan av körförmågan. Hon kan möjligen dömas för innehav av narkotika.

0.12 promille är inte lagligt om du inte kan framföra ditt fordon på ett säkert vis !!!

Och nu orsakade hon ju även en olycka !!!
Citera
2026-01-30, 16:32
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Och där tycker jag verkligen att du slog huvudet på Spiken

Jag håller med dig fullständigt med tanke på att den här människan själv har jagat folk som har brukat narkotika hon ska vara liksom den där personen som man ser upp till och nu har hon liksom skitit ut sig inför hela folket.

Dessutom har hon mage att sitta kvar
Men det är fortfarande människor i Sverige som inte fattar att fortsätta med att mata gängen med pengar genom att köpa deras förbannade knark så går det så här då kommer vi att fortsätta att se skjutningar och bomber i Sverige oavsett om Sverigedemokraterna säger att de gör allt för att få ordning på landet så kan man ju inte riktigt köpa det resonemanget med tanke på vilken form av medlemmar de har i riksdagen.

Åkesson var ju inte riktigt super snabb med att kasta ut fanskapet utan han var tvungen att vänta på resultatet när det gäller blodprovet.

Men det är alltid roligt att läsa dina inlägg. Det känns skönt med en storasyster i tråden

Narcissist och polis som tror sig stå över lagen. De klöser sig alltid fast vid vad de vill ha.

Hon var en meriterad polis med en tung position i riksdagen och erfarenhet av narkotikabekäpning, så man ville väl tro på henne. Tro på att snabbtestet visade fel. Kan säkert hända. Men direkt blodanalysen sa sanningen fick hon gå. Ingen nåd där. Det var oförenligt med det partiet kämpade för.

Och då blev hon lite kränkt minsann och tog på sig offerkoftan, lilla tjompan. Hon blev rent utan av jättejättesur ska du veta. Så sur att hon satte upp näsan i vädret och sa till elakingarna att de var jättejättedumma mot henne. Hon ville aldrig mer leka med dem. Aldrig mer i hela livet. Så det så. Nu fick de så de teg, tänkte hon när gick ut ur rummet på väg till toaletten för att återigen pudra näsan.

Jag tycker de gjorde en dålig personutredning av henne år 2018. Det var väl så förblindade av hennes meriter. För hon hade redan då gjort saker som inte ansågs vara okej inom poliskåren.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in