Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Och där tycker jag verkligen att du slog huvudet på Spiken
Jag håller med dig fullständigt med tanke på att den här människan själv har jagat folk som har brukat narkotika hon ska vara liksom den där personen som man ser upp till och nu har hon liksom skitit ut sig inför hela folket.
Dessutom har hon mage att sitta kvar

Men det är fortfarande människor i Sverige som inte fattar att fortsätta med att mata gängen med pengar genom att köpa deras förbannade knark så går det så här då kommer vi att fortsätta att se skjutningar och bomber i Sverige oavsett om Sverigedemokraterna säger att de gör allt för att få ordning på landet så kan man ju inte riktigt köpa det resonemanget med tanke på vilken form av medlemmar de har i riksdagen.
Åkesson var ju inte riktigt super snabb med att kasta ut fanskapet utan han var tvungen att vänta på resultatet när det gäller blodprovet.
Men det är alltid roligt att läsa dina inlägg. Det känns skönt med en storasyster i tråden

Narcissist och polis som tror sig stå över lagen. De klöser sig alltid fast vid vad de vill ha.
Hon var en meriterad polis med en tung position i riksdagen och erfarenhet av narkotikabekäpning, så man ville väl tro på henne. Tro på att snabbtestet visade fel. Kan säkert hända. Men direkt blodanalysen sa sanningen fick hon gå. Ingen nåd där. Det var oförenligt med det partiet kämpade för.
Och då blev hon lite kränkt minsann och tog på sig offerkoftan, lilla tjompan. Hon blev rent utan av jättejättesur ska du veta. Så sur att hon satte upp näsan i vädret och sa till elakingarna att de var jättejättedumma mot henne. Hon ville aldrig mer leka med dem. Aldrig mer i hela livet. Så det så. Nu fick de så de teg, tänkte hon när gick ut ur rummet på väg till toaletten för att återigen pudra näsan.
Jag tycker de gjorde en dålig personutredning av henne år 2018. Det var väl så förblindade av hennes meriter. För hon hade redan då gjort saker som inte ansågs vara okej inom poliskåren.